Hop til indhold
Nymfokvinde

Nymfoman Kvinde ønsker at sælge sex til fræk mand/mænd

Recommended Posts

Inspireret af et tidligere indlæg, så forsøger vi os også med at udleve en fælles fantasi.

Vi er et par, hvor kvinden gerne vil sælge sig selv til sex, imens ægtemanden ser på eller lytter. Vi bor i København.

• Er der nogen, der er med på sådan en seance, hvor du køber kvinden og dyrker sex med hende imens ægtemanden kigger på eller er i et tilstødende rum og lytter med?
  • Hvad er frækkest? At der kommer flere mænd samtidigt, eller efter hinanden, eller at der bare er en mand per seance?
  • Hvad er mest spændende/acceptabelt, at ægtemanden er i samme rum eller blot i et tilstødende rum?
  • Hvor finder man de rette mænd, når der også er betaling involveret?
  • Hvordan sikrer man sig, at mænd er seriøse? Læser igen og igen om mænd, der melder sig og udebliver. Det er nedtur, hvis det sker.
  • Hvilke tidsintervaller er interessante?  Quick and dirty? Eller længere GFE seancer, hvor der er tid til at nyde intens sex?
  • Og hvor foretrækker I at det skal foregår? Hos dig? På hotel? Eller privat hos os? (Vi har en fin og eksklusiv lejlighed).
  • Andet vi bør vide?

Undskyld at vi spørger meget, vi vil bare gerne komme rigtigt i gang.

Vi er et normalt pænt par. Hun er ung, slank, og velformet. Og så er hun meget glad for sex.

Vi er helt afklarede, det er ikke bare en fantasi, som vi ikke tør udleve, når det kommer til stykket.

Nymfo-kvinde og ægtemand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nymfokvinde skrev, for 17 minutter siden:

Er der nogen, der er med på sådan en seance, hvor du køber kvinden og dyrker sex med hende imens ægtemanden kigger på eller er i et tilstødende rum og lytter med?

Nu hvor i gør det for at udleve en fælles fantasi, så synes jeg i skal finde ud af hver det er i to vil; Om det er at manden skal se på, eller han skal sidde i et andet rum. 

Jeg vil dog tro, at der er nogle der hopper fra hvis det kræver at manden skal være i rummet. Så kan det jo evt være en mulighed at tilbyde begge ting. 

Nymfokvinde skrev, for 18 minutter siden:

Hvad er frækkest? At der kommer flere mænd samtidigt, eller efter hinanden, eller at der bare er en mand per seance?

Igen, det skal i to finde ud af hvad der er frækkest. Det er jeres fantasi der skal udleves, og så finde nogle der passer til det. Ikke omvendt. Hvis det så er fordi i tænder på begge ting, så prøv jer frem. 

Nymfokvinde skrev, for 21 minutter siden:

Hvor finder man de rette mænd, når der også er betaling involveret?

Hvordan sikrer man sig, at mænd er seriøse? Læser igen og igen om mænd, der melder sig og udebliver. Det er nedtur, hvis det sker.

Nok her inde eller en annonce på annoncelight. Tror der hvor mænd udebliver, har især været ved gangbangs hvor det nok kræver lidt at få 5+ mennesker at møde op uden at folk aflyser eller bliver væk.

Nymfokvinde skrev, for 23 minutter siden:

Og hvor foretrækker I at det skal foregår? Hos dig? På hotel? Eller privat hos os? (Vi har en fin og eksklusiv lejlighed).

Jeg ville være lidt påpasselig med at lukke nogle hjem privat til jer, uden det er nogle faste i har set et par gange. Man ved sgu aldrig hvem det er der kommer, men afhænger også om hvor meget i går op i at være private/anonyme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I kan prøve jer frem med en annonce på annoncelight og måske bare starte med det i synes giver mening i forhold til fantasi og det praktiske. Jeg tror der er nogen der vil være med på de fleste kombinationer af det i skriver:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et par spørgsmål den anden vej...

Hvad er jeres grænser? (Tungekys, modtage oral, lege med fingre, anal osv.)

Hvad med beskyttelse? (Alt med eller oral uden?)

Jeg kunne godt være interesseret, men tungekys og oral til hende er et must for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære begge to

Super frækt og pirrende setup. 

Kan I bruge en flot og veltrimmet herre på 61 med både pli og frække ideer, så hører jeg gerne fra jer på [email protected] - men helst sådan:

Mødes helst hos jer i København eller på hotel og fint for mig med manden som tilskuer..

Forventer kys og oral til hende..

45-60 min

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder spændende. 

om manden kikker på eller hjælper til gør ikke mig så meget. Om det er privat eller hotel afgør I. 

jeg er frisk på det meste, men det skal lige aftales på forhånd.

I sender bare en privat besked..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Nymf ;-)

1/ Der er stensikkert tilslutning til dette. Hvis du er smoking hot (som det lyder til), vil køen gå igennem 8-10 postnumre!
Uanset om hubby er i rummet eller i et tilstødende.

2/ Det vil der sikkert være 2 slags præferencer for blandt interesserede deltagere. I skal da bare diktere det ud fra, hvad I ønsker mest / tænder mest på :-)

3/ Hvis du er hot, køber jeg personligt ind i begge. Men for mig vil det være vigtigt at fornemme klarhed hos jer OG at det tydeligt tænder din mand.
Men det er sikkert 50/50 hvad de herrer herinde tænder mest på.

4/ Helt enig i de forslag der er givet her allerede 

5/ Det kan I sikkert ikke gardere jer 100% imod. Måske en god idé at netværke lidt hos par, som har erfaring med screening?
Tror dog at de fleste herinde fra, som deltager i sådanne lege, er ret ansvarlige og respektfulde i tilgang.

6/ Synes at begge dele kan være frække på hver sin facon. Pris bør dog variere og passe til koncept. Det tror jeg at mange vil have en tilsvarende mening om (TROR) ;-)

7/ Jeg giver @LK12345 ret her. Find et sted på neutral grund af alle nævnte årsager. Enig

8/ SÆTIGANG - vi glæder os ✔️

KH

Zeus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først og fremmest skal i gøre det på jeres præmisser. Gør jeg det klart, hvad kvinden vil deltage i og hvor det skal foregå. Et gang -bang lyder også spændende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, den 27.8.2025 at 19:39:

Et par spørgsmål den anden vej...

Hvad er jeres grænser? (Tungekys, modtage oral, lege med fingre, anal osv.)

Hvad med beskyttelse? (Alt med eller oral uden?)

Jeg kunne godt være interesseret, men tungekys og oral til hende er et must for mig.

Hun elsker intens sex, så kys og tungekys er ret naturligt.

Sex er selvfølgelig med kondom, oral umiddelbart uden.

Men det kræver at partneren er pæn og ren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lingo skrev, den 28.8.2025 at 07:00:

Først og fremmest skal i gøre det på jeres præmisser. Gør jeg det klart, hvad kvinden vil deltage i og hvor det skal foregå. Et gang -bang lyder også spændende 

Gang Bang er i vores overvejelser på lidt længere sigt. Men det er vi ikke klar på endnu, så det starter med 1 til 1 seancer, måske 2 mænd, hvis de rette byder sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
idickus skrev, den 27.8.2025 at 20:20:

Kære begge to

Super frækt og pirrende setup. 

Kan I bruge en flot og veltrimmet herre på 61 med både pli og frække ideer, så hører jeg gerne fra jer på [email protected] - men helst sådan:

Mødes helst hos jer i København eller på hotel og fint for mig med manden som tilskuer..

Forventer kys og oral til hende..

45-60 min

Vi sender dig en PM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker med jeres setup , at det er vigtigt at i er gode til at spotte , og læse imellem linierne  , og er desværre nok de færreste , som perler på en snor , og jow man kan komme langt med ordentlighed  , ingen tvivl der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
For nu at svare på din spørgsmål

• Er der nogen, der er med på sådan en seance, hvor du køber kvinden og dyrker sex med hende imens ægtemanden kigger på eller er i et tilstødende rum og lytter med?
Ja, det lyder rigtig spændende. En af mine fantasier er helt klart at møde en ung kvinde, kysse og kærtegne hende, slikke hende, lade hende forkæle min pik og ride mig. Altsammen mens hendes mand kigger på. Det finder jeg megafrækt. Tanken i hvert fald, for jeg har ikke prøvet det endnu.

Min fantasi her går absolut meste på, at manden side lige ved siden af og ser mig nyde hans kvinde.
  • Hvad er frækkest? At der kommer flere mænd samtidigt, eller efter hinanden, eller at der bare er en mand per seance?
Flere mænd samtidig eller en mand per seance. Dette tænker jeg egentlig ikke er et spørgsmål til det mig. Det er derimod jer og måske navnlig hende, der må finde ud af, hvad hun har lyst til. Det er jeres fantasi, så det er også det, som I og navnlig hende har mest lyst til.
  • Hvad er mest spændende/acceptabelt, at ægtemanden er i samme rum eller blot i et tilstødende rum?

Som nævnt er jeg umiddelbart mest til, at man sidde i samme rum og ser mig bruge hans kvinde. Så han kan se, hvordan hun grådig kysser mig. Så han kan se, hvordan hun nyder at tage min pik i munden. Så han kan se, hvordan hun villigt spreder benene og lader mig trænge min pik dybt op i hende.

Men lidt ligesom forrige spørgsmål, så er det jo også at spørgsmål om, hvad jeres og hendes fantasi er.

• Hvor finder man de rette mænd, når der også er betaling involveret?

Jeg vil tænke, at annoncelight vil være et oplagt sted. Men der er måske også andre steder. Her for eksempel.

• Hvordan sikrer man sig, at mænd er seriøse? Læser igen og igen om mænd, der melder sig og udebliver. Det er nedtur, hvis det sker.

Det tror jeg ikke du kan sikre dig. Der vil nok helt sikkert være nogen, der brænder jeg er, fordi de enten slet ikke har tænkt sig at gennemføre det, eller fordi de fik kolde fødder, når det nu nærmede sig, og så ikke meldte afbud. Jeg tænker, at man måske i sin dialog med mændene kan få et vist indtyk af om de er mere eller seriøse eller ej.

• Hvilke tidsintervaller er interessante?  Quick and dirty? Eller længere GFE seancer, hvor der er tid til at nyde intens sex?

Når jeg en sjælden gang køber sex, vælger jeg altid en time, så der er tid nok. Jeg kunne umiddelbart ikke drømme om at købe 15 minutter og sikkert heller ikke 30 minutter. Der skal være tid til at gå langsomt frem.

• Og hvor foretrækker I at det skal foregår? Hos dig? På hotel? Eller privat hos os? (Vi har en fin og eksklusiv lejlighed).

Når jeg køber sex er det altid til hotel eller hos pigen. Privat hos mig kunne jeg ikke drømme om da det vil bryde min anonymitet.

• Andet vi bør vide?

I skal være helt sikre på at I er helt afklarede på dette. Jeg er ikke det mindste i tvivl om, at I begge kan have det som en vild lækker fantasi, at kvinden stiller sin krop til rådighed for fremmede mænd, mens hendes mand ser på. Jeg synes jo også det kunne være vildt frækt at være manden, som kommer på besøg og kneppe kvinden, mens hendes mand ser på. Men I skal være afklarede omkring det.

Når I fører det ud i livet, hvad så? Synes kvinden faktisk det er sjovt at blive kneppet af en eller flere fremmede mænd? Og synes manden faktisk, at det er sjovt at se hans kvinde blive brugt af fremmede mænd?

Er i ikke helt afklarede, vil det kunne sætte jeres forhold over styr!

Men jeg synes absolut det kunne være interessant at mødes med jer, når jeg kommer til København om måneds tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
#ZEUS# skrev, for 20 timer siden:

Jeg er super nysgerrig på, om I har lagt den på køl, eller om der fortsat planlægges på et koncept ☺️

Vi er i gang med at planlægge, så det er absolut ikke lagt på køl ^_^ Det er ret hot  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...