skunken 678 Skrevet onsdag klokken 14:15 I dette opslag vil jeg fortælle lidt om High og low season i Pattaya. Jeg har været i Pattaya nogle gange både i high og low season, og vil her lige skrive pros og cons. Mange af jer har sikkert også været der mange gange og skriv gerne jeres mening i kommentar feltet, så vi kan hjælpe folk der ikke har været der endnu, men gerne vil afsted. Har lavet en lille youtube video fra terminal21, hvor emnet er high low season. Først vil jeg lige forklare sæsoner i Pattaya. Vinter sæson fra ca. December og frem til Marts. Vejret er kølligere i denne periode og regn er sjælden.(high sæson) varme Sæson Fra Februar til Maj, super varmt, alt for varmt for stakkels danskere som ikke er vant til det.(low sæson) Regn sæson Fra Maj til November Man kan være uheldig at rende ind i monsoon regn, og oversvømmelser. (low sæson) Måneder som er tål bare i low sæson er Juli og august. Måneder som er russisk roulette Juni og September. Ovenstående er mit skøn og ikke nødvendigvis sandhed for alle. High season Pros Mere crazyNess Bedre livemusik Større mulighed for at møde "ligesindede" brødre, knab så ensomt Mere gang i byen kommer ikke til at kede dig Du sveder kun i ny og næ**,** knab så meget AC hunting Mange flere arrangementer, fx tattoo festival, bil festival, store koncerter mm. High season Cons Transport er dyrere og langsommere Kø mange steder fx mobil butikker som sælger E sim eller steder som Sancutary of truth, samt bare og restauranter. Hotel er dyrere fx d hotel i højsæson 250 kr per dag. (180 kr i lav sæson) Kvinderne er dyrere i denne periode og knab så sultne. Så hvis du ikke lige er hendes stil, ignorer hun dig eller bliver drink Queens. (drink Queens er piger der gerne vil have drinks, men sex bliver der ikke noget af) Soi 6 og walking street er overrendt af unge mænd med store flotte muskler, og smarte Koreaner drenge med K pop look. Det betyder desværre at man kan opleve at blive ignoreret i Soi6 og natklubber i walkingstreet i highsæson. i populære Gents clubs og lign.. kan være overrendt så man skal være heldig, hvis man vil have de smukke kvinder. Low season pros Stortset alt er billigere, med undtagelse af Barfines og mad. Der er masser af plads mindre stress Ingen kø nogen steder Pigerne er lidt mere villigere eller desperate Soi6 pigerne er lige pludselig ok med at hive dig ind i baren. (de unge mænd og koreanere er ikke i pattaya i low season) Uanset hvilket club du går ind på, er udvalget af kvinder bare langt større. Knab så mange drink queens Lufthavn og bus til pattaya er super hurtigt overstået. Low season cons Regn eller hedebølge eller begge dele bylivet er knab så livligt og fedt. (byliv, live musik) Knab så mange arrangementer, koncerter mm. Knab så meget land of smiles i denne periode. Du kommer nok til at høre historier om den syge Buffalo i landsbyen osv Alt ovenstående bygger på mine erfaringer og ikke eviggyldig sandhed. Skriv jeres oplevelser i kommentarne. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14043 Skrevet onsdag klokken 15:09 (edited) I Pattaya plejer de at kalde det Slow-season - og det er nok en af grundene til at det er i den periode, jeg foretrækker at komme der - OK, det regner af og til, og man kan virkelig opleve lyn og torden om natten - men så er det hele ligesom frisket lidt op igen og det er ikke så varmt. Jeg begyndte at komme i Pattaya i efteråret 2018 og så nærmest Terminal 21 blive bygget. Man kan spise både dyrt og billigt i Terminal 21, da de også har en afdeling på 4. eller 5. sal, hvor man køber et kort og sætter et beløb ind på det - f.eks. 500 ThB, hvorefter man kan gå rundt til forskellige små køkkener (man kan nærmest sammenligne det med en masse små gadelkøkkener - bare mere permanente og ikke så intermistiske - og man kan håbe hygiejnen derfor er bedre) og udvælge hvad man vil spise - og så betaler man ved hjælp af kortet de enkelte steder og beløbet man har købt for i den bod - fratrækkes. Når man så er færdig med at spise - går man til skranken igen og får det resterende beløb udbetalt. Der er også et sted med "Running Sushi", hvis man gerne vil opleve det. Men ellers er T21 en oplevelse med både Eiffeltårnet, the San Fransisco Bridge og det Skæve Tårn i Pisa mm. Redigeret onsdag klokken 15:12 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 678 Skrevet onsdag klokken 15:25 Jernsvinet skrev, for 13 minutter siden: I Pattaya plejer de at kalde det Slow-season - og det er nok en af grundene til at det er i den periode, jeg foretrækker at komme der - OK, det regner af og til, og man kan virkelig opleve lyn og torden om natten - men så er det hele ligesom frisket lidt op igen og det er ikke så varmt. Men ellers er T21 en oplevelse med både Eiffeltårnet, the San Fransisco Bridge og det Skæve Tårn i Pisa mm. Jeg må indrømme at jeg relativt tit tager derud men mest for AC og så fordi jeg ikke magter at have kuffert med til Pattaya, så jeg køber altid tøj der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 675 Skrevet onsdag klokken 16:49 Spam anmeldt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 12 Skrevet onsdag klokken 20:45 Vil det sige at marts til november - 9 måneder, er lavsæson?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 678 Skrevet onsdag klokken 21:03 (edited) Brystomann skrev, for 20 minutter siden: Vil det sige at marts til november - 9 måneder, er lavsæson?? Ikke helt, man siger Songkran mid april markere at nu starter lavsæsonen og at i November starter høj sæson. Men allerede fra februar starter det at bliver varmere, så for os lyserøde danskere er højsæsonen lidt kortere. så lavsæsonen er 8 måneder agtig. Men byen er ikke helt tom der sker lidt, og expats er også til stede. men ja sæsonen hvor der er mest tryk på er ganske kort. December og Januar er der hvor der plejer at være mest tryk på. Men nogle år er det januar og februar. Januar er den mest sikre højsæson måned. Redigeret onsdag klokken 21:06 af skunken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1417 Skrevet torsdag klokken 22:38 Tak, for denne tråd. Jeg tænker lidt på at prøve Thailand, men jeg er helt blank, så rart at se folk dele råd og oplevelser. Måske jeg endda kan finde nogen herinde at tage med engang i 2026. Der skrives tit at damerne dernede er meget billigere end i DK selvfølgeligt, men hvor meget snakker vi i Danske kr. hvis vi siger en GP i Danmark tager mellem 1500-2000 kr. for en time? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 678 Skrevet i går klokken 01:04 (edited) ½angel skrev, for 2 timer siden: Tak, for denne tråd. Jeg tænker lidt på at prøve Thailand, men jeg er helt blank, så rart at se folk dele råd og oplevelser. Måske jeg endda kan finde nogen herinde at tage med engang i 2026. Der skrives tit at damerne dernede er meget billigere end i DK selvfølgeligt, men hvor meget snakker vi i Danske kr. hvis vi siger en GP i Danmark tager mellem 1500-2000 kr. for en time? Freelancer mellem 200 og 250 kr på beachroad freelancer på bare, natklub 400/500 kr lille øl bar dame 250kr + 100 i barfine Gentleman club mellem 200 og 500 kr + hvad huset kræver Agogo 600/1500 kr ( der kan være mange skjulte regninger der) Massage klinik pige mellem 300/400 kr soapy massage mellem 500 og 1200 kr soi 6 pige mellem 300 og 500 + barfine/værelses leje alt er ca. priser og kan varierer fra hvor du er i Pattaya fx, LK metro og walkingstreet er priserne højere end andre steder. Redigeret i går klokken 01:09 af skunken 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14043 Skrevet i går klokken 08:40 (edited) ½angel skrev, for 10 timer siden: Der skrives tit at damerne dernede er meget billigere end i DK selvfølgeligt, men hvor meget snakker vi i Danske kr. hvis vi siger en GP i Danmark tager mellem 1500-2000 kr. for en time? Ofte giver du ca. samme beløb som i DK - men vekselkursen er ca. 1:5 - så hvor du i Thailand betaler 1000 ThB for massage + happy ending = kr. 200,-, ville du i DK skulle betale ca. kr. 1000,- eller mere for det samme. Sidst jeg var i Pattaya havde jeg udvekslet LINE (svarer til Whatsapp, men forbinder ikke med dit private tlf. nr. eller din facebook) med en sød pige fra Bryghuset, som mens vi spillede pool et par gange, havde lagt lidt op til mig - og efter lidt skriveri fået hende til at komme og besøge mig i min Condo - hun havde ellers fyr på, og normalt kan man vist ikke få besøg af pigerne fra Bryghuset, hun var bange for de snakkede og fyren måtte ikke vide noget, osv. - men hun manglede lidt penge og vi var blevet enige om 1000 ThB for short time (ca. 1 time - længere tid turde hun ikke være væk) - men da hun kom og jeg fik pakket ud sagde hun: at jeg godt måtte beholde de 1000 ThB, da jeg var alt for stor til hende - men nu var hun altså kommet og så let skulle hun heller ikke slippe - OK, hun var dejlig stram, men ikke mere end det og jeg fik den da ind og også lov til at afslutte i munden på hende. Redigeret i går klokken 08:42 af Jernsvinet 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg