Søren - Aalborg 240 Skrevet 26. August Er der nogle, der har haft Frk. Slut med i bilen? Hun tilbyder kun blowjob. https://annoncelight.dk/showad/436545 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 240 Skrevet 26. August Kan se de var en forespørgsel på hende i forvejen. Jeg havde ikke set det, fordi der ikke var navn i overskriften. Den efterlysning gav ikke meget, men måske nogle har besøgt hende efter den blev lavet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 31 Skrevet 26. August Hendes annonce er blevet slettet nu, så ved sgu ik helt hvor legit det var. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 240 Skrevet 26. August LK12345 skrev, for 33 minutter siden: Hendes annonce er blevet slettet nu, så ved sgu ik helt hvor legit det var. Tror du den er god nok. Hun har været på flere gange, men annoncen er kun aktiv når hun er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 27. August Jeg sendte et billede. Og fik et retur. Jeg var ikke imponeret. Det var svært at se kroppen og ansigtet afslørede en lad os sige ganske alm kvinde. Jeg takkede nej tak da det kostede 700 og man ikke måtte se brysterne men kun røre dem uden på trøjen. Så bliver det sgu lige kedeligt nok for mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 240 Skrevet 27. August Pj73 skrev, for 5 timer siden: Jeg sendte et billede. Og fik et retur. Jeg var ikke imponeret. Det var svært at se kroppen og ansigtet afslørede en lad os sige ganske alm kvinde. Jeg takkede nej tak da det kostede 700 og man ikke måtte se brysterne men kun røre dem uden på trøjen. Så bliver det sgu lige kedeligt nok for mig. Dejligt lige at læse, at hun er seriøs nok og det med billedet ikke er et forsøg på scam eller andet værre. Men selvfølgelig træls, at hun ikke var noget for dig alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg