Fiesta 72 Skrevet tirsdag klokken 10:02 (edited) Havde en underlig oplevelse. Søgte på hele landet, og var kort efter hinanden inde på to profiler fra hver sin region edit: Se links længere nede De har enslydende profiltekster, og kort efter jeg havde åbnet profilerne, fik jeg samme besked fra begge profiler. Det kunne jo selvflg. være hvilken som helst scammer, men da jeg skrev til den ene profil, "sjovt, har lige fået samme besked fra din anden profil" forsvandt den ene besked. Hvordan kan det lade sig gøre, hvis det ikke er en SD ansat jeg skriver med? Eller er der en feature jeg ikke kender til? Og er der efterhånden andet end fakes, og professionelle på sugardaters? Redigeret tirsdag klokken 10:27 af Fiesta 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 59 Skrevet tirsdag klokken 10:06 Jeg vil umiddelbart sige ja. Uden jeg kan bevise det på nogen måde. Der er ALT for meget der ligner hinanden men tekst og svar Osv. jeg har været der af flere omgange. Men er dette var mit sidste besøg og betaling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 72 Skrevet tirsdag klokken 10:11 (edited) Jeg er også færdig. Surt, for jeg har haft megen fornøjelse siden SD's opstart, men det her er sgu for meget. Eneste lyspunkt er at jeg har oprettet mig i Polen via VPN til en 1/3 af prisen Redigeret tirsdag klokken 10:34 af Fiesta 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 72 Skrevet tirsdag klokken 10:16 (edited) Links til profilerne: https://sugardaters.com/da/profile/gPo2NGO2RY https://sugardaters.com/da/profile/GQoDd592Zr Spændende af se om der læses med her, så de pludselig forsvinder Redigeret tirsdag klokken 10:19 af Fiesta Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gør det let 9 Skrevet tirsdag klokken 10:19 det tror jeg ikke , men der er mange som vil have dig til at sende penge i forvejen og de har mange profiler og samme tekst. Problemet er at sd ikke stopper dem ved anmeldelse og det kan jo lugte lidt fælt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 72 Skrevet tirsdag klokken 10:23 gør det let skrev, for 2 minutter siden: det tror jeg ikke , men der er mange som vil have dig til at sende penge i forvejen og de har mange profiler og samme tekst. Problemet er at sd ikke stopper dem ved anmeldelse og det kan jo lugte lidt fælt Men hvordan sletter du en besked? Og lader resten af tråden blive stående? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gør det let 9 Skrevet tirsdag klokken 10:28 (edited) Fiesta skrev, for 10 minutter siden: Men hvordan sletter du en besked? Og lader resten af tråden blive stående? aner det ikke, Men diva jennifer og darlene217 er f eks med det samme foto , og der et en profil i sverige også med det foto Redigeret tirsdag klokken 10:30 af gør det let Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 369 Skrevet tirsdag klokken 11:38 Fiesta skrev, 1 time siden: Men hvordan sletter du en besked? Og lader resten af tråden blive stående? Det sker når du bliver blokeret af brugeren. Så forsvinder hele dialogen. "Min fulde service" - tydeligvis oversat af Google. Hvis du havde forfulgt den, var du endt i en eller anden forudbetaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 123 Skrevet tirsdag klokken 12:17 Der er bare utrolig meget svindel på den side efterhånden , pludselig samme dag kom der gud ved hvor mange profiler der ender på x,31 ,helt samme profil tekst ?? Og der er også mange profiler, uden foto , som er online 24/7 og som aldrig læser eller svarer på beskeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 72 Skrevet tirsdag klokken 13:36 thedanishdude skrev, for 1 time siden: Det sker når du bliver blokeret af brugeren. Så forsvinder hele dialogen. Det var jo netop ikke hvad der skete. Den profil jeg skrev til, slettede sin besked til mig, og skrev "hvilken anden profil". Men profilen, og det der var tilbage af tråden, var der stadig, Jeg blev først blokeret senere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 72 Skrevet tirsdag klokken 13:40 Smedesvenden skrev, 1 time siden: Der er bare utrolig meget svindel på den side efterhånden At SD er oversvømmet af udenlandske scammere, er f***ing irriterende, men at Sitet selv svindler kan jeg ikke acceptere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marcian 59 Skrevet tirsdag klokken 14:12 Hejsa, har selv været der on and off de sidste mange år. Mødt mange dejlige piger og haft virkelig gode oplevelser. Desværre er det slet ikke min oplevelse mere og det kunne så let laves så meget bedre. Men virker ikke somom de vil. Desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovethegirls 2 Skrevet tirsdag klokken 16:48 God aften godt folk. Har som andre også haft mange rigtig gode oplevelser på SD. Også skrevet med en del. Og ja siden er smæk fyldt med fake profiler. Men de er ret nemme og spotte, blokere hver og en så snart de bliver lavet. Tænker i den radius jeg søger vel mellem 8 og 10 dagligt. Min mistanke er lidt at SD holder en del af de gamle profiler kørende. Ved af gå online og logge af med det samme igen. Har flere profiler jeg skrev med for år tilbage der den gang var venlige og friske. I dag intet svar, åbner ikke post. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ses-Horsens 1 Skrevet tirsdag klokken 16:58 De gør intet som i absolut intet, når man anmelder! Selv profiler som hedder fx.. Søger online. De sletter dem ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gør det let 9 Skrevet onsdag klokken 03:01 Det ene er nu amy ginger hart, som er en kendt internet person, og den anden ved jeg ikke hvem er, men samme tekst ja, scam om at sende penge i forvejen til transport tænker jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 369 Skrevet onsdag klokken 07:59 Fiesta skrev, for 18 timer siden: Det var jo netop ikke hvad der skete. Den profil jeg skrev til, slettede sin besked til mig, og skrev "hvilken anden profil". Men profilen, og det der var tilbage af tråden, var der stadig, Jeg blev først blokeret senere. Man jo ikke slette sine beskeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 72 Skrevet onsdag klokken 14:35 thedanishdude skrev, for 6 timer siden: Man jo ikke slette sine beskeder? Præcis. Men tænker en SD ansat kan. Hvad forhindrer SD i at have folk til at "holde gryden i kog", og dermed holde på abonnenterne? Jeg synes jeg flere gange har haft en positiv dialog med en der pludselig forsvandt, da det blev tid til at lave en aftale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 160 Skrevet for 5 timer siden Fiesta skrev, den 27.8.2025 at 16:35: Præcis. Men tænker en SD ansat kan. Hvad forhindrer SD i at have folk til at "holde gryden i kog", og dermed holde på abonnenterne? Jeg synes jeg flere gange har haft en positiv dialog med en der pludselig forsvandt, da det blev tid til at lave en aftale. Intet, andet end moral. Det er tæt på umuligt at bevise det. At der er enkelte reelle profiler er med til at gøre det svært, men jeg har samme mistanke som dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gør det let 9 Skrevet for 4 timer siden Fiesta skrev, den 26.8.2025 at 12:02: Havde en underlig oplevelse. Søgte på hele landet, og var kort efter hinanden inde på to profiler fra hver sin region edit: Se links længere nede De har enslydende profiltekster, og kort efter jeg havde åbnet profilerne, fik jeg samme besked fra begge profiler. Det kunne jo selvflg. være hvilken som helst scammer, men da jeg skrev til den ene profil, "sjovt, har lige fået samme besked fra din anden profil" forsvandt den ene besked. Hvordan kan det lade sig gøre, hvis det ikke er en SD ansat jeg skriver med? Eller er der en feature jeg ikke kender til? Og er der efterhånden andet end fakes, og professionelle på sugardaters? Det er scammere der vil have penge af dug Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg