Kysnuller 5 Skrevet 25. August Kære med “skribenter” jeg er ny i dette forum, men har bevæget mig i de dejlige kvinde kredse i mange år jeg har brug for lidt rådgivning, da jeg køre på halv kræft efter 8 års sygdom. Jeg leder efter et sted/kvinde/damer hvor jeg kan få lov til at nusse- kysse- slikke og røre da jeg ikke længer kan få den op at stå. Er der nogle der kan anbefale et sted på sydsjælland/ Lolland Falster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 174 Skrevet 25. August Kysnuller skrev, for 42 minutter siden: Kære med “skribenter” jeg er ny i dette forum, men har bevæget mig i de dejlige kvinde kredse i mange år jeg har brug for lidt rådgivning, da jeg køre på halv kræft efter 8 års sygdom. Jeg leder efter et sted/kvinde/damer hvor jeg kan få lov til at nusse- kysse- slikke og røre da jeg ikke længer kan få den op at stå. Er der nogle der kan anbefale et sted på sydsjælland/ Lolland Falster Jeg ville sørge for at gå efter danske piger. Så har kommunikationen bedst mulige vilkår. Derefter vil jeg nok sørge for at få talt (i telefon før, og også før ved selve mødet) grundigt igennem hvad dine tanker, ønsker og så videre er. Tænker at de fleste danske piger over ish 30 vil være om ikke andet lydhøre og ærlige om det er noget de kan hjælpe med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg