Søren - Aalborg 240 Skrevet 25. August Er her nogle, som har erfaring med denne flotte 44 årige kvinde, som engang i mellem kan besøges i Aalborg? https://annoncelight.dk/showad/353742 Kan se der er en ældre efterlysning på hende, som ikke gav noget! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 31 Skrevet 25. August (edited) Jeg besøgte hende, da hun var i Aalborg for en måneds tid siden. Oplevelsen var så god, så da jeg så hun havde planer om at komme til Aalborg igen i weekende, bookede jeg en tid med det samme. Havde planer om at skrive en anmeldelse af det senere idag. Første gang jeg besøge hende, annoncerede hun dog fra en anden bruger på annoncelight der hed LilliNordjylland. Der kan du vist finde en enkelt anmeldelse af hende, hvis du søger. Billeder og telefonnummer er det samme. Rigtig flot milf der kan sit kram. Man mærker tydeligt at det er noget hun gør af lyst. Kan kun anbefale hende på det kraftigeste, og ærger mig en del over jeg har planer den 3. september så jeg ikke kan besøge hende igen. Redigeret 25. August af LK12345 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 240 Skrevet 25. August @LK12345 tak for din kommentar og det lyder jo rigtig godt. Hun ser også rigtig lækker ud. @lillinordjylland ser ud til, at Louise har profil herinde også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 31 Skrevet 25. August Søren - Aalborg skrev, for 3 minutter siden: @LK12345 tak for din kommentar og det lyder jo rigtig godt. Hun ser også rigtig lækker ud. Hun er rigtig lækker! Som en yngre gut som mig, der altid har haft en fantasi om at være sammen med flot slank blond milf, så blev jeg nød til at besøge hende da jeg så hendes annonce. Jeg blev bestemt ikke skuffet. Hun er hurtigt blevet en favorit, og sammenlignet med så meget udenlandsk, hvor man nærmest skal betale ekstra for at få lov til at trække vejret. Så kan det sgu noget man besøger en dansk kvinde, der bare er med på at have det sjovt i den given tid der er bestilt. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 240 Skrevet 25. August LK12345 skrev, for 13 minutter siden: Hun er rigtig lækker! Som en yngre gut som mig, der altid har haft en fantasi om at være sammen med flot slank blond milf, så blev jeg nød til at besøge hende da jeg så hendes annonce. Jeg blev bestemt ikke skuffet. Hun er hurtigt blevet en favorit, og sammenlignet med så meget udenlandsk, hvor man nærmest skal betale ekstra for at få lov til at trække vejret. Så kan det sgu noget man besøger en dansk kvinde, der bare er med på at have det sjovt i den given tid der er bestilt. Kan godt se, at prisen er inklusiv en masse lækre ting. Det er fedt og så kan man bedre spontant gør det man for lyst til undervejs, som at give Louise sorte kys, som hun også godt kan li’ kan jeg se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 31 Skrevet 25. August Søren - Aalborg skrev, for 2 minutter siden: Kan godt se, at prisen er inklusiv en masse lækre ting. Det er fedt og så kan man bedre spontant gør det man for lyst til undervejs, som at give Louise sorte kys, som hun også godt kan li’ kan jeg se Lige præcis! Synes efterhånden der er så mange ting som jeg synes bare hører med til at have sex, som man skal betale ekstra for. Så skal man ligge der og tænke over hvad det er man må og ikke må imens man er igang. Pigerne bestemmer jo helt selv, men synes sgu ikke det kan passe det skal koste 200kr at man lige vil give et sort kys. Det jo noget som max 2% af den tid man har bestilt går med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 25. August LK12345 skrev, for 3 timer siden: Lige præcis! Synes efterhånden der er så mange ting som jeg synes bare hører med til at have sex, som man skal betale ekstra for. Så skal man ligge der og tænke over hvad det er man må og ikke må imens man er igang. Pigerne bestemmer jo helt selv, men synes sgu ikke det kan passe det skal koste 200kr at man lige vil give et sort kys. Det jo noget som max 2% af den tid man har bestilt går med. Dyrker hun sex uden gummi? Det fremgår ikke af annoncen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 31 Skrevet 25. August Pj73 skrev, for 18 minutter siden: Dyrker hun sex uden gummi? Det fremgår ikke af annoncen. Bj er uden, om hun dyrker sex uden har jeg ingen ide om. Men de to gange jeg har besøgt hende, har der ligget en kondom klar ved siden af sengen. Så umiddelbart vil jeg nok sige nej. Men du må skrive til hende og høre, for at være sikker. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillinordjylland 8 Skrevet for 5 timer siden Søren - Aalborg skrev, den 25.8.2025 at 10:44: @LK12345 tak for din kommentar og det lyder jo rigtig godt. Hun ser også rigtig lækker ud. @lillinordjylland ser ud til, at Louise har profil herinde også LK12345 skrev, den 25.8.2025 at 10:26: Jeg besøgte hende, da hun var i Aalborg for en måneds tid siden. Oplevelsen var så god, så da jeg så hun havde planer om at komme til Aalborg igen i weekende, bookede jeg en tid med det samme. Havde planer om at skrive en anmeldelse af det senere idag. Første gang jeg besøge hende, annoncerede hun dog fra en anden bruger på annoncelight der hed LilliNordjylland. Der kan du vist finde en enkelt anmeldelse af hende, hvis du søger. Billeder og telefonnummer er det samme. Rigtig flot milf der kan sit kram. Man mærker tydeligt at det er noget hun gør af lyst. Kan kun anbefale hende på det kraftigeste, og ærger mig en del over jeg har planer den 3. september så jeg ikke kan besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillinordjylland 8 Skrevet for 5 timer siden LK12345 skrev, den 25.8.2025 at 10:26: Jeg besøgte hende, da hun var i Aalborg for en måneds tid siden. Oplevelsen var så god, så da jeg så hun havde planer om at komme til Aalborg igen i weekende, bookede jeg en tid med det samme. Havde planer om at skrive en anmeldelse af det senere idag. Første gang jeg besøge hende, annoncerede hun dog fra en anden bruger på annoncelight der hed LilliNordjylland. Der kan du vist finde en enkelt anmeldelse af hende, hvis du søger. Billeder og telefonnummer er det samme. Rigtig flot milf der kan sit kram. Man mærker tydeligt at det er noget hun gør af lyst. Kan kun anbefale hende på det kraftigeste, og ærger mig en del over jeg har planer den 3. september så jeg ikke kan besøge hende igen. Tusind tak for de søde ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg