Hop til indhold
Western

Lily - Vejle/Århus

Recommended Posts

Så lykkedes det for mig at besøge Lily i Vejle (pt. er hun i Århus).

https://annoncelight.dk/showad/383497

Wauw! 

Lily er så sød og hvilket smil... og det hele er ægte; lige fra ovenstående til hendes dejlige bløde hænder, kroppen og hendes behandling.  Jeg er modtaget erotisk massage (tantra lignende behandling) flere steder i Danmark og udlandet.  Lily ryger helt i top...  efter få minutter var jeg helt afslappet og skulle bare modtage, mens jeg var på ryggen.  Blandingen mellem pirring og afslapning var helt faktisk dejlig!

Tilmed havde hun lyttet til mine ønsker, så den var tilpasset.

Rummet var lidt mørkt, og først da jeg vendte om fik jeg et rigtigt godt kig på Lily... wauw!  Hun er så smuk over alt og jeg mener over alt!  Hendes billeder yder hende slet ikke retfærdighed... Den krop indsmurt i olie...  Jeg fornemmede hurtigt at hun var tryg ved mig og jeg kunne nu nyde hendes krop med mine hænder....  hun er på ingen måde berøringsangst og jeg tror faktisk hun også blev lidt tændt.

Jeg er så glad for jeg kastede mig ud i verdenen af erotisk massage - opbygningen til finalen er bare så fantastisk og Lily er virkelig dygtig til den del.... tiden fløj af sted.

Lily spørger ind til din dag, din ferie og hvad der skal ske resten af sommeren.... og det virker ikke påtaget, men som oprigtig interesse.  Jeg har kun mødt Lily en gang i 90 minutter, men jeg tror hun er en fantastisk ven for dem der er så heldige.

Savner jeg noget?   Selvfølgelig ville jeg gerne komme tættere på Lily med tungen, men det er også en del af pirringen at det må man ikke, selvom adgangen kun er 15 cm. væk.

Er du til erotisk massage, så er Lily et must...  Pas på hende, behandl hende respektfuld, så får du en dejlig oprigtig oplevelse.

Jeg skal besøge Lily igen, selvom jeg skal køre langt.

/ Western

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hun ser da sød ud, men ...

Til den pris vil jeg nu godt nok også forvente at kunne trænge dybt op i hende ... En lidt for dyr massage efter min mening, men smag og behag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Western skrev, for 5 timer siden:

Så lykkedes det for mig at besøge Lily i Vejle (pt. er hun i Århus).

https://annoncelight.dk/showad/383497

Wauw! 

Lily er så sød og hvilket smil... og det hele er ægte; lige fra ovenstående til hendes dejlige bløde hænder, kroppen og hendes behandling.  Jeg er modtaget erotisk massage (tantra lignende behandling) flere steder i Danmark og udlandet.  Lily ryger helt i top...  efter få minutter var jeg helt afslappet og skulle bare modtage, mens jeg var på ryggen.  Blandingen mellem pirring og afslapning var helt faktisk dejlig!

Tilmed havde hun lyttet til mine ønsker, så den var tilpasset.

Rummet var lidt mørkt, og først da jeg vendte om fik jeg et rigtigt godt kig på Lily... wauw!  Hun er så smuk over alt og jeg mener over alt!  Hendes billeder yder hende slet ikke retfærdighed... Den krop indsmurt i olie...  Jeg fornemmede hurtigt at hun var tryg ved mig og jeg kunne nu nyde hendes krop med mine hænder....  hun er på ingen måde berøringsangst og jeg tror faktisk hun også blev lidt tændt.

Jeg er så glad for jeg kastede mig ud i verdenen af erotisk massage - opbygningen til finalen er bare så fantastisk og Lily er virkelig dygtig til den del.... tiden fløj af sted.

Lily spørger ind til din dag, din ferie og hvad der skal ske resten af sommeren.... og det virker ikke påtaget, men som oprigtig interesse.  Jeg har kun mødt Lily en gang i 90 minutter, men jeg tror hun er en fantastisk ven for dem der er så heldige.

Savner jeg noget?   Selvfølgelig ville jeg gerne komme tættere på Lily med tungen, men det er også en del af pirringen at det må man ikke, selvom adgangen kun er 15 cm. væk.

Er du til erotisk massage, så er Lily et must...  Pas på hende, behandl hende respektfuld, så får du en dejlig oprigtig oplevelse.

Jeg skal besøge Lily igen, selvom jeg skal køre langt.

/ Western

Hun er nemlig HELT FANTASTISK og alle/næsten alle andre erotiske tantra inspirrede massager falmer ved siden af Lilys.

Netop det at man IKKE må eller kan få nogen direkte seksuel ydelse, gør hende så meget mere autentisk i det hun gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ensomfyr skrev, for 6 timer siden:

Ja, hun ser da sød ud, men ...

Billederne yder hende slet ikke retfærdighed.

ensomfyr skrev, for 6 timer siden:

Til den pris vil jeg nu godt nok også forvente at kunne trænge dybt op i hende ... En lidt for dyr massage efter min mening, men smag og behag.

Jeg kunne måske ha' skrevet det samme for nogle år siden.  Heldigvis valgte jeg at besøge en af de bedste i Danmark, som nu huserer med for lange mellemrum i Fredericia.

Det åbnede en helt ny verden for mig i det erotiske univers.  De nydelser jeg opnår kommer jeg ikke i nærheden af ved "alm. sex"...  mine orgasmer er langt bedre og kraftigere og jeg føler mig "mæt" på en helt anden måde.

Det er jo ikke en muskel/thai-massage, men berøringer og strøj... hvor det handler om at stimulere hinanden på flere niveauer.   Jeg har det som flere på dette forum; det er bedre end sex.

Lige nu er det som om du anmelder en restaurant uden at ha' været der...  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Western skrev, for 20 timer siden:

Billederne yder hende slet ikke retfærdighed.

Jeg kunne måske ha' skrevet det samme for nogle år siden.  Heldigvis valgte jeg at besøge en af de bedste i Danmark, som nu huserer med for lange mellemrum i Fredericia.

Det åbnede en helt ny verden for mig i det erotiske univers.  De nydelser jeg opnår kommer jeg ikke i nærheden af ved "alm. sex"...  mine orgasmer er langt bedre og kraftigere og jeg føler mig "mæt" på en helt anden måde.

Det er jo ikke en muskel/thai-massage, men berøringer og strøj... hvor det handler om at stimulere hinanden på flere niveauer.   Jeg har det som flere på dette forum; det er bedre end sex.

Lige nu er det som om du anmelder en restaurant uden at ha' været der...  ;)

Ja, jeg må jo indrømme, at jeg ikke har prøvet en sådan massage. Og det er heller ikke der min interesse er lige i øjeblikket.

Det kan selvfølgelig godt være jeg skulle prøve det en dag. Så kan det også være jeg synes prisen er helt ok. Det vil tiden vise, men i dag vil jeg godt nok synes at 1700 kr. er alt for meget for en massage :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...