Hop til indhold
19517

Et kys til 200 kroner – Amira fra Moldavien, smuk, mystisk og svær at nå

Recommended Posts

https://nympho.dk/n18227/6322/sexy-petite-amira

Mit møde med Amira fra Moldavien var lidt af en oplevelse. Hun er kun 24 år, smuk, feminin og rejser snart hjem – men vender tilbage igen før jul. Vi havde skrevet lidt sammen inden, og det var faktisk ret hyggeligt, fordi hun er virkelig god til at skrive. Ingen korte “ok” eller “ja”, men rigtige beskeder med indhold, så man faktisk får fornemmelsen af, at hun hygger sig med at skrive.

Da jeg kom til hendes hule, blev jeg mødt af hendes dejlige krop iført noget sexet lingeri. Hun blev på den anden side af sengen, lagde et stort tæppe eller lagen ud og spurgte, om det var Revolut, jeg ville betale med. Det var hendes måde at sige, at der ikke skete noget, før hun havde pengene. Det er helt fair, men alligevel overraskede det mig, fordi det skete næsten lige efter, jeg var kommet ind i rummet. Jeg ville gerne have sagt ordentligt hej til hende først.

Det slog mig, at hun faktisk er lidt generet. Hun forlod værelset og kom tilbage, smed tøjet og bad mig lægge mig på sengen. Jeg kan godt lide at starte med at stå op, for at kysse og kæle lidt blidt, måske stå bag hende og kysse hende i nakken – men her gik det bare “tjep tjep”. Jeg måtte ikke røre hendes ansigt, og hendes flotte bryster var stadig “ømme og dyre”, som hun sagde. Jeg ville gerne have set hende i øjnene og kysset hende som en kæreste, men det blev aldrig rigtigt sådan.

Jeg havde betalt 200 ekstra for tungekys, men det blev kun til et enkelt kys med tungen. Øv, for det er en vigtig del af min lyst. Jeg havde ellers skrevet til hende, at mine brystvorter er meget følsomme, men de blev også glemt – sammen med min mund. Hun virkede ikke rigtig til stede, og da hun smurte noget sikkert bakteriedræbende creme på min kondombeklædte pik, sad hun det meste af tiden og pillede ved sine fingre, mens jeg prøvede at nyde hende.

Hun spurgte lidt mekanisk, hvilken stilling jeg ville have. Faktisk var det hende, der foreslog en 69’er, men jeg sagde, at det var op til hende. Jeg ville egentlig bare flyde med og lade tingene ske, som de gør mellem to mennesker – uden så meget snak, bare som en dans, hvor man skiftevis fører og følger. Men her blev det hele lidt for mekanisk. Jeg kom til at tænke på mine tidlige år med glædespiger, hvor man ikke måtte kysse, og hvor alt virkede distanceret.

Jeg tror, hun er bange for at vise tænder, og det kan være grunden til, at hun ikke vil kysse. Hun smiler, men det er et kontrolleret smil, ikke frit og hæmningsløst. Hun undgår øjenkontakt og virker faktisk lidt sky eller introvert.

Efter vi var færdige, rejste hun sig og forlod værelset igen. Hun kom tilbage, satte sig på kanten af sengen, hvor jeg lå nøgen, og betragtede mig. Hun begyndte at ryge på en e-cigaret, og vi snakkede lidt. Det var svært at gå i dybden, for hun forstod ofte ikke helt, hvad jeg sagde. Jeg spurgte til hendes liv og fremtidsplaner, men hun var meget privat. Jeg tror, det ville være svært at nå ind til hende – men kommer man først ind i hendes hjerte, så er man der for evigt.

Nu, mens jeg skriver dette, sidder jeg og tænker lidt på hende og har det en smule dårligt med, at mine oplevelser med hende ikke var så gode. Nogle gange handler det bare om, at man ikke klikker sammen. Hvorfor kan man lide den ene kvinde og ikke den anden? Det er egentlig meget komplekst, hvad vi tænder på, og hvad vi ikke gør.

Da vi havde snakket lidt, blev jeg pludselig bevidst om, at jeg nok burde tage af sted. Alligevel ville jeg gerne være blevet lidt længere. Jeg kunne jo have sagt, at hun bare kunne rejse sig, når hun mente, jeg skulle smutte. Hun snakkede ellers løs om lidt af hvert, og vi kom også ind på mit liv.

Jeg må dog give hende, at selvom jeg kun havde betalt for én time, så var jeg faktisk hos hende i halvanden. Jeg kunne godt se hende igen som ven, for hun har noget varmt og interessant over sig, når hun skriver og snakker. Men som elsker – nej, der kommer jeg nok ikke tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin og grundig anmeldelse. Min første tanke er, at hu I udtalt grad ikke bryder sig om at mødes med tilfældige mænd mod betaling. Som type er hun en af årsagerne til at jeg næsten udelukkende betaler mig til sex i asien eller Afrika. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse. Det slår mig, at du måske ikke har skrevet sammen med pigen, men med en telefondame. 

"Det var svært at gå i dybden, for hun forstod ofte ikke helt, hvad jeg sagde" - og så at hun ikke havde styr på, hvad du ønskede/følsomme bryster. 

Men tak alligevel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sidder men en fornemmelse af, at pigen ikke er helt glad for dette hverv/eller ikke har tændt på dig.

Det at "hendes" kommunikation på tekst var bedre end i virkeligheden, kunne jo også indikere, at der var en anden person som stod for den skriftlige kommunikation.

Redigeret af ErnstOle

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, 1 time siden:

Jeg sidder men en fornemmelse af, at pigen ikke er helt glad for dette hverv/eller ikke har tændt på dig.

Det at "hendes" kommunikation på tekst var bedre end i virkeligheden, kunne jo også indikere, at der var en anden person som stod for den skriftlige kommunikation.

Også min fornemmelse og at pigen kommer fra den del af Europa, kunne godt indikerer at hun ikke var her frivilligt :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Amira sidste år, og det var en rigtig god oplevelse. 

Hun var sød og smilende. Vi snakkede/chattede lidt, ikke dybe samtaler (men det kan man sgu heller ikke forvente). Sex var god og ret organisk. 

Tænker det handler om kemi, god/dårlig dag og alt det der imellem... Eller også skal hun holde en pause måske...

Del dette indlæg

Link til indlæg

@19517

Jeg kunne have skrevet PRÆCIST samme historie, helt ned i mindste detalje. Det var også min oplevelse at hun virker helt vildt åben på skrift, men når man møder hende, så er hun meget tilbageholdende. 

Jeg vil heller ikke skrive noget dårligt om mit møde, men konstatere at kemien ihvertfald ikke var der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt både Amira og Lorena og begge 2 har været helt fantastiske, både mht til hyggesnak og det frække, jeg kan ikke genkende den oplevelse, hvis man ser deres anmeldelser på nympho, så giver det et helt andet billede end hvad der bliver skrevet her, jeg har i hvert fald tænkt mig at besøge de 2 skønne piger flere gange igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spekulationer og gætværk. Bidrag med viden, hvis du har..

butterfly skrev, den 24.8.2025 at 11:28:

Også min fornemmelse og at pigen kommer fra den del af Europa, kunne godt indikerer at hun ikke var her frivilligt :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en tilsvarende oplevelse med Amira for et par uger siden. 

Rigtig god på skrift, og også meget sød i virkeligheden – men overraskende passiv i sin tilgang. Vi havde skrevet om flere helt konkrete ting jeg ønskede mig – heriblandt at hun tog styringen, men det evnede hun desværre ikke helt – og jeg måtte derfor selv tage regi på vores leg, selvom det var det modsatte jeg havde ønsket. Men, hun var i og for sig professionel og dygtig – men der manglede "passion". Jeg savnede at blive forført. 

Det kan naturligvis være et kemi spørgsmål, men sådan oplevede jeg det egentlig ikke – for hun var sød og ville gerne snakke. Der blev leet, hygget og snakket om løst og fast – men der var ikke rigtig nogen "gnist".

Jeg forventer naturligvis ikke en ægte gnist – men illusionen af en, er trods alt noget af det der adskiller en OK oplevelse fra en virkelig god én. Og for mig trækker det lidt ned når man efter første runde sætter sig på den anden side af sengen for at vape, i stedet for at nusse eller give en massage.

Alt i alt, slet ikke en dårlig opplevelse. Hun er en virkelig flot pige, og jeg nød hende – men oplevelsen var heller ikke fremragende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt begge to. De er super søde og bor i en super fin lejlighed kun de to. Har også haft fornøjelsen af dem begge på en gang. Jeg har intet at anmærke på hverken deres præstation eller deres kommunikation. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...