skunken 661 Skrevet lørdag klokken 11:10 I dette opslag vil jeg fortælle lidt om Lk metro og Soi Diana LK metro er nok det største partyområde udenfor Walkingstreet, man kan kalde det mini walkingstreet. Grunden til at man går i LK metro og ikke bare tager til walking street, er at walking street har ændret sig dramatisk og appellere nu mere til Indisk, Koreansk og Kinesisk publikum. Men LKmetro er absolut ikke noget kedeligt sted. Gaden er fyldt med girly bars og GoGo klubber. Derudover huser det nogle rigtig fine sportsbars hvor man kan sidde i fred og nyde en øl og bare nyde alt det crazyness der sker lige foran dig ude på gaden. Time Bar, Billabong og I-Rovers hører til disse åndehuller. gode steder at varme op og gøre sig klar til videre eventyr. Hvis man tager indgangen til LK metro fra Soi Buakhao vil man blive mødt af en horde af kvinder som kalder og nogle gange tager fat i dig og slæber dig ind på deres værtshus. hvis man er på eventyr kan jeg kun anbefale at sige ja en enkelt gang og ser hvad det kan. Da jeg ikke er den store fan af GoGo klubber kan jeg ikke rigtig anmelde dem. Dog har jeg været på KINK agogo nogle gange og det er altså en oplevelse til den store guldmedalje. Man kommer indenfor og går selvfølgelig op oven på, hvor man bliver mødt af ca. 10 nøgne kvinder, som alle står og danser på en firkantet scene i midten af rummet. Man sidder ca 30 cm fra damerne, så let berøring er muligt og ønsket. (hav nogle pengesedler klar) Den firkantede scene viste sig at være en elevator, som kørte nedenunder. da man nu står og kigger ned lå kvinderne nu og slangede sig som i en "snakepit" og mændene smed pengesedler ned i pitten til dem, som de nøgne kvinder "sloges" om (skuespil). Lidt vild oplevelse men har aldrig haft lysten til at købe en af damerne på KINK, så jeg kan desværre ikke snakke om det. Men dyrt som bare ind i helvede. Længere nede af gaden ligger nok Pattayas bedste musik bar (efter min mening) Trench Town. Her kan man sidde nogenlunde uden at blive plaget for meget af div. bardamer og lytte til Live reaggea musik. Absolut bedste sangere i Pattaya, på englesk. Andre steder såsom candyclub har virkelig god Thaimusik. Men mere om de steder i et andet opslag. Trench Town byder på super fed atmosfære, lækker musik og virkelig søde bar piger og glædespiger. I høj sæsonen er denne bar for det meste proppet og det er normalt at gæster bestiller en sang og selv går op og synger. Dame mæssigt er det ikke mit favorit sted, da man skal købe pigerne fri fra baren, hvilket koster den nette sum af 1000 bath for en "champagnepige" og 2000 for barstaff. Derefter skal man jo selv aftale prisen med pigen. Så det bliver dyrt. Og da jeg desværre blev lidt lun på en fra barstaff, måtte jeg punge 2000 bath ud i barfine og 2000 bath ST til pigen Eller 5000 LT. Av Av. Men fedeste bar ever, men jeg plejer at tager derhen efter jeg har fået tilfredstilet mine dyriske lyster. Kan måske lyde som om alt er svinedyrt i Pattaya, men det er det ikke. Man skal bare finde de rigtige steder. Soi Diana er præget af beerbars og beer complexes, mest kendt er Las vegas beergarden og Heart Beat bar. Har kun haft flygtige besøg de 2 steder og det var ikke rigtig min kop te. Men kunne sagtens forstille mig at det kan være fedt. Pigerne i disse små beerbars, kan som regel købes for mellem 1000 og 1500 bath ST, altså super billigt. Men regn med at skulle købe hende fri fra baren ca. 300/500 bath. Kvaliteten af disse små beerbars er ikke kallender damer, eller forsiden af playboy piger. De minder nok mere som de thaikvinder man møder i Danmark på de forskellige massage klinikker. Dette gælder ikke las vegas beergarden, den er lidt mere som LKmetro prismæssigt og pigerne kan være i den lidt pænere/yngre ende af skalaen. på forhånd Undskyld til Thai klinik pigerne her i Danmark, i er altså dejlige nok og gør det rigtig fint. Tak for at læse jeg har lavet en youtube video som er tilføjet. Næste gang kommer det til at handle om Soi honey og soapy massage Pattaya LKmetro and soi Diana - YouTube 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AsianKing 101 Skrevet lørdag klokken 20:13 Fin gennemgang af mit favorit område i Pattaya…er ikke så meget til Soi6 og Walkingstreet. Kan se, vi har næsten de samme favoritter såsom Billabong, Kink, Trenchtown….dog har jeg også haft mange herlige oplevelser på Beerbars i Soi Diana. Beefeater og Robin Hood er rigtig gode steaks. Tager afsted igen i September, så ser frem til nye crazy oplevelser i syndens hule. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 661 Skrevet lørdag klokken 20:31 AsianKing skrev, for 15 minutter siden: Fin gennemgang af mit favorit område i Pattaya…er ikke så meget til Soi6 og Walkingstreet. Kan se, vi har næsten de samme favoritter såsom Billabong, Kink, Trenchtown….dog har jeg også haft mange herlige oplevelser på Beerbars i Soi Diana. Beefeater og Robin Hood er rigtig gode steaks. Tager afsted igen i September, så ser frem til nye crazy oplevelser i syndens hule. Haha ja de 3 steder kan sq noget. Har du været oppe og synge i trenchtown? jeg gav den alt til "sunshine reegae" haha var pissefuld og skræmte nok nogle gæster væk men fedt var det. Tager først afsted til januar eller februar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AsianKing 101 Skrevet lørdag klokken 20:47 skunken skrev, for 6 minutter siden: Haha ja de 3 steder kan sq noget. Har du været oppe og synge i trenchtown? jeg gav den alt til "sunshine reegae" haha var pissefuld og skræmte nok nogle gæster væk men fedt var det. Tager først afsted til januar eller februar Haha, nej har ikke sunget….det lader jeg dig om. Men det er vel det, Pattaya drejer sig om….bare gi den fuld gas og få nogle oplevelser. har også haft nogle vilde aftener på BJ baren Kings Club på 3.road…..der kan det gå helt amok. mon ikke jeg også tager afsted i starten af Februar igen….plejer at tage derned ca 3 gange om året. Så kan vi eventuelt lave et meet-up og udveksle erfaringer, hvis du er der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 661 Skrevet lørdag klokken 21:22 AsianKing skrev, for 35 minutter siden: Haha, nej har ikke sunget….det lader jeg dig om. Men det er vel det, Pattaya drejer sig om….bare gi den fuld gas og få nogle oplevelser. har også haft nogle vilde aftener på BJ baren Kings Club på 3.road…..der kan det gå helt amok. mon ikke jeg også tager afsted i starten af Februar igen….plejer at tage derned ca 3 gange om året. Så kan vi eventuelt lave et meet-up og udveksle erfaringer, hvis du er der. Hvis vi er der samtidig ligger den jo lige til højrebenet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg