Elskermælk78 149 Skrevet søndag klokken 19:09 Jeg kom til at tænke på denne tråd, da jeg sad i bussen i dag på vej igennem en mindre jydsk by og der stod en kvinde på bussen, med Københavnsk accent og godt med baggage og skulle hen tii toget, ved et stoppested tæt på et sted der bruges af flere gp'er. Der blev jeg lige nød til at tjekke efter på Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 218 Skrevet søndag klokken 19:14 (edited) Elskermælk78 skrev, for 18 minutter siden: Jeg kom til at tænke på denne tråd, da jeg sad i bussen i dag på vej igennem en mindre jydsk by og der stod en kvinde på bussen, med Københavnsk accent og godt med baggage og skulle hen tii toget, ved et stoppested tæt på et sted der bruges af flere gp'er. Der blev jeg lige nød til at tjekke efter på Annoncelight Det kender jeg godt det der Og engang i mellem er den sgu god nok. Så sidder man pludselig og kigger på hendes annonce Tro mig. Det er sket. Måske ikke lige i bussen, men andre steder. Redigeret søndag klokken 19:29 af Søren - Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 705 Skrevet for 1 time siden 19517 skrev, den 23.8.2025 at 09:16: To forskellige dage, samme sted. Begge gange kvinder, der bryder med det forventede billede af en helt almindelig hverdagsindkøbstur. Den ene med højlydt selvsikkerhed og nonchalant gang, den anden alene, lavmælt men tydeligt selvsikker. Og så kommer tanken: Kan de virkelig have råd til at bo i de dyre lejligheder i området på en almindelig kontorløn – eller ligger der noget andet bag? Måske er det bare fordomme. Måske blot tilfældigheder. Men spørgsmålet hænger ved – og jeg er nysgerrig: Har andre oplevet noget lignende? Kære @19517 Tak for din indlæg -det korte svar er ja! Jeg har selv haft lignende oplevelser. På en tankstation så jeg to østeuropæiske piger, godt med makeup og fancy træningstøj -og jeg genkendte den ene fra en annonce og havde overvejet at besøge hende, men da jeg så hende IRL var jeg ikke tiltrukket af hende -der var brugt en del filter.... Jeg har stået bag en ung dame i en Netto butik, igen iført dyrt træningstøj, de store bryster trodsede tyngdekraften og vakte opsigt/beundring, jeg genkendte hende også fra Nympho, og selvom hun havde gode former og egentlig et smukt ansigt -omend lidt for solariebrun for min smag, så valgte jeg hende fra da hun så iskold ud. Nej, jeg forventer ikke at en pige der står i kø i Netto skal smile over hele hovedet, men vi kender vel alle fornemmelsen af at se en person der vitterligt ser kold/hård ud og det gjorde hun. Jeg skal ikke dømme hende, der kan være mange gode grunde til det, men jeg valgte hende fra. For en del år siden skulle jeg besøge en GP ude ved Slotherrensvej station, jeg var for tidligt på den og gik i Netto efter vand og mundpastiller, der så jeg så en pige der gevaldigt ligende hende jeg skulle besøge -hun havde dog ikke synligt ansigt i annoncen, så jeg kunne ikke være sikker. Jeg tænkte at hvis det vitterligt var hende, så havde jeg i den grad valgt rigtigt! jeg gik hen mod huset -pigen gik noget foran mig og drejede ind i huset Jeg ventede et minuts tid og gik hen og ringede på -det blev et forrygende besøg. hamder-anders skrev, den 23.8.2025 at 23:20: Jeg finder dit opslag dybt underligt Så altså, fordi en kvinde har store bryster, store læber og taler et slavisk sprog, så *kunne* hun godt være gp? Hvis en kvinde taler Italiensk i neutralt tøj kunne hun godt være gp? fordi kvinder der ser ud på alle de forskellige slags måder som kvinder nu kan se ud på, handler i en netto i København, betyder det hverken at hun bor 100 meter derfra, ELLER at hun er gp. Du lyder som én med en lidt livlig fantasi og måske lidt for meget fritid til at gå i netto Tja @hamder-anders Du er i din gode ret til at finde indlægget underligt, men læser du efter vil du se at @19517 ikke er fordømmende eller gjorde et stort nummer ud af det. Som du kan se af mit indlæg så sker det faktisk at man møder GP'er i supermarkeder, på gaden, i lufthavne. Måske handler det ikke om en lidt for livlig fantasi, men om evnen til at observere og deducere? Jeg har da også selv, som andre i indlægget set unge piger der kom trækkende med rullekufferter med baggage tags fra østeuropæiske destinationer som tydeligvis ledte efter en adresse og tænkt "gad vide om de er GP'er der lige er kommet til landet?" lidt fantasi skader ikke og bare rolig, jeg har endnu ikke formastet mig til at spørge de pågældende piger om det var tilfældet....Hvem ved, måske har Netto særlige tilbud til GP'er, en hemmelig kode som kun de indviede kender til? Ærbødigst, DrMabuse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg