Guest Aros Skrevet 12. April, 2014 (edited) Du giver et nummer på den store gulvviolin. I virkeligheden virker det mest so om din magelighed kræver, at du ikke gudinder dig til problemet. Det er selvfølgelig bekvemt siden at kunne sige:"det vidste jeg ikke noget om", når virkeligheden er, at man intet har gjort for at finde ud af det.Jeg forholder mig til problemet og skriver hvor man bedst gør noget ved det. Jeg påpeger som Heine og alle mulige andre har gjort at det er en meget svær situation at sætte os kunder i. De der sædvanlige lidt negative personangreb du kommer med mod mig og andre gider jeg ikke at svare på, og du skyder ramt forbi i øvrigt også. Hvis du ved hvordan vi kan gebærde os godt som kunder og besøge de rette klinikker og piger så fortæl det og forhold dig til emnet fremfor min person, hvis du vil noget seriøst. Jeg besøger kun piger der virker glade og er i balance med sig selv så vidt jeg kan vurdere. Jeg besøger kun steder som er rene og pæne. Jeg kan ikke mindes at jeg nogensinde har mødt piger der var påvirkede af narko eller sprut. Jeg undersøger ikke klinikkernes bagmænd, pigernes privatliv og psyke, eller pigernes indtjeningsforhold. Jeg ser det også som en ret umulig opgave for mig som kunde at gøre, men hvis det er at være maglig så må andre jo fortælle om hvad de så gør. Redigeret 12. April, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 12. April, 2014 Det er en hårfin balancegang, spørger man for meget ind til pigens privatliv, snager man og den insiderviden man får kan være belastende at bære rundt på... Derimod vender man det blinde øje til og lader som ingenting, er man uansvarlig og kynisk. Ja det er ikke nemt og der er formentlig ingen opskrift på hvordan vi bør agere, andet end at bruge den sunde fornuft. Helt enig. Det var netop en af mine pointer også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 12. April, 2014 Jeg forholder mig til problemet og skriver hvor man bedst gør noget ved det. Jeg påpeger som Heine og alle mulige andre har gjort at det er en meget svær situation at sætte os kunder i. De der sædvanlige lidt negative personangreb du kommer med mod mig og andre gider jeg ikke at svare på, og du skyder ramt forbi i øvrigt også. Mindes ikke, at jeg har været i dialog med dig i et omfang, der berettiger til at tale om "sædvanlige lidt negative personangreb", så det kan jeg kun tilskrive, at du nok har en dårlig dag - og så er der jo ingen grund til at trampe mere rundt i det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 12. April, 2014 Ej Stop nu lige !! Hvor har jeg sagt at i skal spørge ind til en piges liv, psyke osv ? Ingen steder ! Jeg beder bare om at man viser lidt omtanke for hinanden. Og at besøge en pige som tager kokain på sine billeder er ikke et sundheds tegn. Aros du læser det jeg skriver som fanden læser biblen ! Meget ærgerligt for jeg havde de bedste intentioner med det. Og jeg mener faktisk at mutre/klinikkerne har eller ihvertfald burde have et ansvar for at i ikke møder piger på stoffer eller friskt udskrevet fra psyk. Det ansvar mener jeg desværre ikke altid klinikkerne lever op til. Nul tolerence eller ej over for alkohol og stoffer.... Så findes det altså nogle steder alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 12. April, 2014 (edited) Ja jeg satte det på spidsen men herinde er det jo kun pigerne der må det, men jeg satte det på spidsen fordi jeg var ved at være at være træt af at høre på alle de floskler og luftkasteller som pigerne kaster over på kunderne fremfor selv at gøre noget internt i branchen. Og når det så fik en snert af selvmodsigelse så påpegede jeg det. Selvfølgelig har mutterne et ansvar. Det er jo det jeg skriver også netop. Selvfølgelig skal man vise omtanke for hinanden. Men vil du noget seriøst Trine så skal du stadig starte med dine kollegaer og arbejdsgiverne i branchen, ellers må du forklare grundigt hvad vi kunder kan gøre udover at reagere hvis vi ser en pige der har det åbenlyst skidt men sådanne piger har jeg aldrig mødt så vidt jeg husker gennem de sidste 15 år eller mere som kunde. Jeg ved ikke om jeg kommer de gode steder men jeg besøger da en del piger og de virker da glade, og hvis de virker lidt mutte går jeg igen, men det er meget meget sjældent at de gør det, men det behøver jo ikke at betyde at pigen er på stoffer eller har psykiske problemer eller ? Mener du jeg skal ringe til mutter hvis pigen ikke virker glad nok eller ? hvad kan vi kunder ellers gøre ? Udover at besøge piger der virker til at være i balance med sig selv og arbejder på pæne rene steder. Jeg kunne ikke finde på at besøge en pige der har et billede hvor hun tager en streg da det ikke signalerer noget godt i min verden men det er så bare min holdning. Jeg har en fin dag Warmgun men tak for din evige interessere for min person fremfor at du forholdte dig til emnet. Redigeret 12. April, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2014 Man kan som gæst som minimum ringe til klinikken og sige at man måske syntes at pigen virkede sådan og sådan. Og så iøvrigt ikke besøge hende mere. Det er ikke er sundt udtryk for en fri seksualitet at man har kokain på sin billeder. Det vidner derimod om manglende evne til at passe på sig selv. Og hvis man som gæst finder den slags ødelæggende adfærd okay - så står det fandeme sørgeligt til. Ku' ikke have sagt det bedre selv! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 12. April, 2014 (edited) Ærlig talt synes jeg slet ikke det er muligt for os fyre at se om der er noget galt eller ej. Selvfølgelig kan man se på en pige om hun er vind og skæv, og bør måske derfor undgå hende. Men at tro man kan være hendes frelsende engel er godt nok en fejl. Jeg vil hellere vende den om. Det er da pigerne der er tættest på deres kollega. Hvis en klinikpige er påvirket vil alle hendes kolleger da vide det meget hurtigere og med større sikkerhed end os fyre. Så det er simpelthen uretfærdigt at bede os fyre om at feje foran den dør i selv meget bedre kan holde ren Trine siger om Mille : Alle vidste det........( altså klinikkerne, kollegaerne ) Så jeg vil gerne spørge....Hvad gjorde i så ved det? Hvis i piger ikke kan tage hånd om problemerne selv og passe på hinanden, hvordan pokker kan i så tro vi andre kan? Redigeret 12. April, 2014 af T.Hansen47 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 430 Skrevet 12. April, 2014 Kære Heine. Jeg tror vi kan blive enige om at vi er ganske uenige. Med fare for at afsløre essensen af nedenstående, så tror jeg vi er modsætninger i vores syn på stofindtag mv. ... For eksempel er det nu - åbenbart - blevet helt legitimt at skrive at man ikke vil støtte piger er tager stoffer uden så nærmere at differentiere - fordi vi finder den slags dybt umoralsk ... Hvorfor skulle det ikke være legitimt at gøre det? Men jeg uddyber da gerne, hvorfor jeg ikke vil besøge MissHell (som åbenlyst tager kokain på et af sine profilbilleder), det er fordi 1) Jeg ikke vil risikere at være sammen med en påvirket glædespige 2) Jeg ikke (implicit) vil støtte at en person har et misbrug af euforiserende stoffer. I mine øjne er der ikke nogen differentiering for hvem der bruger f.eks. kokain. Igennem tidligere arbejde har jeg erfaret, at det ligeså godt kan være hyggebrugeren, der mister det hele pga. et misbrug der kommer ud af kontrol, som junkien i skelbækgade. Eneste ting de har til fælles er at de på et tidspunkt valgte at tage første bane, som så blev til flere. Hvorvidt andre glædespiger har et skjult forbrug af stoffer er jo meget svært for mig som kunde at gennemskue (og udvælge ud fra), men det er 100% sikkert at hvis jeg mødte op til en pige, som jeg kunne se var påvirket, så røg vores aftale. Så var det sådan set ligegyldigt, om hun var påvirket af f.eks. alkohol, hash eller ecstasy. Din sammenligning (/sammenblanding) af om folk er på medicin, tager ecstasy, ryger hash eller er alkoholikere er i mine øjne ganske spøjs! Hvordan kan disse ting være ligeværdige i dine øjne? En pige der f.eks. tager medicin pga. sukkersyge, er hun ligeså "påvirket" som hende der tager kokain? Nej, jeg tænker heller ikke jeg vil kontrollere pupiller, men jeg kunne aldrig finde på at tage en pige med hjem fra byen hvis hun var hurtigt kørende (eller havde andre tegn på kokain-brug) eller f.eks. var alt for påvirket af alkohol (det kunne en falck-redder fra Sjælland vist lære noget af ). Ps. hvem har kaldt MissHell for narkoman? Jeg har ikke kunnet finde det i hendes tråde. Jeg skriver at hun tager kokain, men det er vist en ganske nøgtern beskrivelse af hendes (efterhånden famøse) ride-sniffe-billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2014 Jeg tror Pro-Mille var et godt trækplaster for div klinikker, hun var vist med på lidt af hvert -og når mænderne var ligeglade, jah så kunne mutter jo også bare være det, så længe buisness kørte og der ingen klager var, og se hvor hun er endt idag? Det er jer hun beskylder... Men det var dengang, og tror/håber kun det var hende der fik så lang en snor. Jeg har stødt på div piger her i brancen, når man var to piger på vagt, og har både oplevet skæve og høje piger, og jeg har altid ringet til mutter og fortalt det, og derefter har mutter taget en alvorssnak med pigen, og hun er blevet fjernet fra siden, så jeg syntes jeg har gjort mit. Det er som Trine siger slet ikke sundt for en person der hygger på lagnet for kun at skaffe sit næste fix.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 12. April, 2014 Molly : Det er som Trine siger slet ikke sundt for en person der hygger på lagnet for kun at skaffe sit næste fix.... Nej, Det kan alle vel være enige om. Fyre der er langt ude laver kriminalitet, piger kan sælge sex. Det er nok det der gør at mange piger ikke også ryger langt ud i lortet og ender i spjældet, for havde de ikke den mulighed måtte de også ud og stjæle. Så måske er det faktisk bedre for samfundet i det hele taget, at lade de piger der er langt ude sælge sex. Jeg tror nemlig at uanset hvad de vælger at gøre for at dække deres forbrug ind, så kan vi ikke hjælpe dem før de selv ønsker det. Og uanset hvordan de så har valgt at tjene penge, så vil de altid synes det var alle andres skyld end deres egen........ Og jeg har altså lige så ondt af den fyr der laver et knæk fordi han skal bruge stoffer, som af pigen der sælger sex. Der er sandsynligvis ingen af dem der virkelig ønsker at gøre det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 12. April, 2014 (edited) Ærlig talt synes jeg slet ikke det er muligt for os fyre at se om der er noget galt eller ej. Selvfølgelig kan man se på en pige om hun er vind og skæv, og bør måske derfor undgå hende. Men at tro man kan være hendes frelsende engel er godt nok en fejl. Jeg vil hellere vende den om. Det er da pigerne der er tættest på deres kollega. Hvis en klinikpige er påvirket vil alle hendes kolleger da vide det meget hurtigere og med større sikkerhed end os fyre. Så det er simpelthen uretfærdigt at bede os fyre om at feje foran den dør i selv meget bedre kan holde ren Trine siger om Mille : Alle vidste det........( altså klinikkerne, kollegaerne ) Så jeg vil gerne spørge....Hvad gjorde i så ved det? Hvis i piger ikke kan tage hånd om problemerne selv og passe på hinanden, hvordan pokker kan i så tro vi andre kan? Jeg tror pigerne troller os, selvom tonen er højstemt. Bevares hvis vi møder en pige med blå mærker og fodlænker eller et spermtilsølet hjælpeløst narkovrag der ligger i en brækpøl, så er vi svin hvis vi ikke alarmerer politiet, men ellers så er pigerne jo netop mestrer i hemmelighedskræmmeri og proff atttitude overfor kunderne, der skal ind, få ydelsen og så oftest hurtigt ud af klappen igen. Iøvrigt så vil jeg nok mene, at narkobilleder rt dårlig og også usædvanlig sjælden stil, men de beviser ikke, at pigen er et narkovrag, ligeså lidt som at hun er morder, hvis hun poserer med et kranium. Det er som sagt bare dårlig stil. Redigeret 12. April, 2014 af bogholderen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 12. April, 2014 Jeg lever fint med at du er uenig xo-Nix - og sådan set også at du ikke kan forstå sammenstillingen. Hvordan du kan blande diabetes medicin ind i sagen vil til gengæld nok resten af mit liv være er en af tilværelsens store gåder og give mig grå hår Ikke at det har noget som helst med den her sag at gøre - Men du kan jo prøve at sætte dig ind i - hvilke euforiserende stoffer der er mest skadelige - Det er meget muligt at MissHell tager stoffer (at dømme efter billedet er det endog sandsynligt) men det har jo nok sit formål at hun lægger det op - jeg formoder hun er klar over at det er der. Det der derimod ikke vides noget om er hvor meget / hvor tit / hvorfor / hvordan.. Jeg gør heller ikke - men jeg fælder heller ingen dom og jeg mener heller ikke at kunne bedømme - så skråsikkert som I - at hun er i en behandlingskrævende situation. Der er vel den åbenbart helt utænkelige tanke - at hun bare er en vild partypige ? Den slags findes jo ... Det gjorde de ihvertfald de år jeg var meget aktiv i nattelivet Jeg er DYBT imponeret af dine og andres evner til - som stofmisbrugseksperter - at kunne bedømme andre menneskers livsvilkår og situation udfra et billede eller et kvarters samvær... Der må ligge strålende karrieremuligheder i det for jer. Og især når man som du ud fra et billede kan foretage domfældelsen som kokainmisbruger ( hvilket man nok uden den helt store semantiske indsigt kan oversætte med narkoman) - jeg mener du bedømmer vel også samtlige facebook-brugere med et billede af en drink i hånden som alkoholmisbrugere. Men - hvis de analytiske evner er lige så gode som til at læse indenad i min oprindelige tekst - der handler om VORES moralisering og formynderiske holdning til pigerne - alt imedens vi selv foretager os det der i samfundets øjne er umoralske handlinger - så er det måske alligevel ikke det du skal satse benhårdt på - "Don't quit your day-job," Jeg holder mindst lige så meget af pigerne som alle der nu kaster sig over mig - jeg synes bare i tilsyneladende åbenlys modsætning til jer andre - at der er tale om voksne mennesker med voksnes menneskers frie valg ... Søger de hjælp skal jeg gerne bidrage - men pådutte andre min moralske kvababbelse over dette og hint - Nixen-bixen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 12. April, 2014 (edited) Jeg har stødt på div piger her i brancen, når man var to piger på vagt, og har både oplevet skæve og høje piger, og jeg har altid ringet til mutter og fortalt det, og derefter har mutter taget en alvorssnak med pigen, og hun er blevet fjernet fra siden, så jeg syntes jeg har gjort mit.Det er som Trine siger slet ikke sundt for en person der hygger på lagnet for kun at skaffe sit næste fix....Det er jeg helt enig i. Men ansvaret ligger primært hos jer piger, tlf.damerne og mutterne, og der burde I nok via SIO og andre steder kæmpe en kamp, hvis I mener noget engageret og seriøst med det.Men jeg kan ikke mindes at jeg som kunde i 15 år er stødt på en eneste narko- eller meget sprutpåvirket pige, mens de var på arbejde. I din korte tid i branchen har du stødt på diverse piger, der har været narkopåvirkede. Jeg har endda også været næsten stamkunde på en klinik hvor Molly var under et andet navn.Jeg mener ikke selv at jeg er blind for at se når en pige er skæv/høj, men som Bogholderen skriver så er det jo netop pigens arbejde at have en professionel attitude overfor os kunder eller også er problemet ikke så udbredt som Molly hentyder til. Man kan godt blive lidt forvirret, for tidligere har man hørt om hvordan forskere, behandlere mv har sagt at der er mange narkopåvirkede piger i massagebranchen og der har andre piger straks råbt om fordomme og løgne. Nu skriver Molly så at hun har mødt diverse narkopåvirkede piger og hun er trods alt en rimelig ny pige i branchen og arbejder nu privat, så det er da en voldsom oplevelse at have erfaret på kort tid, synes jeg, men håber ikke det er et generelt billede med disse narkopåvirkede danske piger på klinikkerne, som sagt jeg kan slet ikke genkende billedet overhovedet og jeg har faktisk besøgt mange danske piger. Jeg håber ikke jeg tager fejl.Jeg vil også mene at vi som kunder skal bare være lidt sikre i vores sag inden vi kontakter klinikken og beskylder pigen for at være skæv.Derudover, hvordan skal man kontakte klinikken. Man ringer til telefondamen, men hun sidder jo overfor pigen og kan jo selv se det. Jeg har da ingen anelse om hvordan jeg får fat i mutter eller hvem mutter er på de klinikker jeg besøger. Ud fra det du selv beskriver så gør telefondamerne intet idet du selv måtte tage affære overfor de narkopåvirkede piger. Trine siger vi skal kontakte klinikker og taler om at mutterne skal gøre noget, så får jeg fat i telefondamen, nogle gange pigens egen telefondame, eller bare telefondamen der skal sidde med hende en hel dag, hun kan da for pokker selv se det så og tage affære, hvis hun mener. Det holder jo ikke vand, det I foreslår. Det er jo bare de sædvanlige luftkasteller, som hverken er særlig velovervejede eller noget som helst andet.Jeg synes stadig lidt det er som om I skyder bolden over på os kunder, selvfølgelig skal vi reagerer hvis vi ser et og andet voldsomt, men min årelange erfaring er, at det ser jeg aldrig.Da der jo er et problem med naropåvirkede piger, som Molly har oplevet, så synes jeg faktisk at hvis I vil gøre noget ved det, så må i piger i branchen og klinikkerne tage affære og snakke om hvordan man gør, og der er vel kun SIO der er stedet til det. Det nytter ikke noget at skyde på os kunder, vi skal nok gøre vores del af arbejdet, men der ligger en del hos jer piger at gøre også, hvis I vil noget med det her og det er ikke bare er nye luftkasteller og tom snak som vi har set tidligere hvor vi blev skudt i skoene at vi kun skulle besøge gode klinikker. Start nu internt også hvis I vil noget seriøst og tager emnet alvorligt og vil udrette noget. :) Redigeret 12. April, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. 8" 39 Skrevet 12. April, 2014 Hvis det skal dreje sig om pigernes velbefindende - og det burde vel ligge os alle på sinde - så skulle branchen måske forsøge at skabe et "varemærke" der garanterer nogen standarder som sikrer både piger og kunder en given standard, f.eks stoffri, momsregistreret osv. Så er det jo bare virkelig træls at selv sådan et skridt ikke kan tages før lovgivene tager sig sammen og giver lige vilkår for bordel branchen som for andre erhverv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. April, 2014 Hvis det skal dreje sig om pigernes velbefindende - og det burde vel ligge os alle på sinde - så skulle branchen måske forsøge at skabe et "varemærke" der garanterer nogen standarder som sikrer både piger og kunder en given standard, f.eks stoffri, momsregistreret osv. Så er det jo bare virkelig træls at selv sådan et skridt ikke kan tages før lovgivene tager sig sammen og giver lige vilkår for bordel branchen som for andre erhverv. Det er slet ikke en dum ide, vi vil se smilies på klinikkerne som fx. på restauranterne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 12. April, 2014 Jeg kender fra mine pigebekendskaber i Tyskland, hvor forholdene er reguleret og lovliggjort, Der florerer stofferne også i klubberne, selv i velrenommeret klubber, nogle af pigerne er selv dealer og nogle gæster kommer med stoffer og "bytter" ydelser med pigerne. Jeg er selv blevet tilbud stoffer af pigerne. Og du meldte selvfølgelig til ledelsen at den og den pige tilbød dig stoffer, så de kunne ryge ud - du bør jo tænke på de andre piger også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2014 Trine Tease Jeg er med dig, hele vejen i det du skriver. Resten er generelt og ikke stilet til nogen Jeg gider så ikke sidde og dunke andre i hovedet, hvorfor jeg blot vil nøjedes med kort at fortælle 1) Hvis en kvinde har behov for at tage stoffer eller drikke hjernen ud for at dyrke sex med mig, så springer jeg over 2) Hvis jeg tror en kvinde render rundt med alverdens sygdomme, så springer jeg over 3) Hvis jeg fornemmer at en kvinden kæmper med div. psykiske lidelser, så springer jeg over 4) Hvis jeg fornemmer at kvindens liv er et rent socialt kaos, så springer jeg over 5) Hvis jeg fornemmer at kvinden hader mænd, eller tror at alle mænd er nogle uærlige svin, så springer ligeledes over. Jeg er enig i, at nogle at mine punkter kan "sløres" således at det kræver flere besøg, men det ændre sådant set ikke på mine forudsætninger hvis der skal udvikles en seksuel relation til begge fulde tilfredshed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 12. April, 2014 Jeg holder mindst lige så meget af pigerne som alle der nu kaster sig over mig - jeg synes bare i tilsyneladende åbenlys modsætning til jer andre - at der er tale om voksne mennesker med voksnes menneskers frie valg ... Søger de hjælp skal jeg gerne bidrage - men pådutte andre min moralske kvababbelse over dette og hint - Nixen-bixen Sagde han, som påduttede andre sin moralske opfattelse om at man ikke skal pådutte andre sin moralske opfattelse. Køber man sex, har man altså afsat sine rettigheder at have synspunkter på hvad andre mennesker foretar sig? Foruden altså at moralsk forkaste dem der moralskt forkaster noget? Det er i mine øjne egentlig bare et fejl med din oprindelige tekst, men på den anden side et grundlæggende fejl: Hvad andre synes om det moralske i at købe sex er uvedkommende for os der køber sex. Vi køber ikke sex af primært moralske grunder, vi gør det fordi vi er liderlige og synes det er i orden. Punktum. Det faktum indebærer ikke - og hvorfor i al verden skulle det? - at jeg som køber sex, skal have en anden opfattelse om stoffer end min nabo, som ikke køber sex. Mener du på alvor at mennesker der køber sex skulle være moralsk mer frisindede, udviklede, reflekterede etc end andre? Hvor har du den idé fra? Det er vel i øvrigt en af de mest kedelige kommentarer man kan få her i livet: "Du skal vel ikke sige noget, du som ....." Du skal vel ikke være vegetarian, du som kører bil. Du skal vel ikke tage stoffer, du som er vegetarian. Du skal vel ikke drikke whisky, du som er læge. Du skal vel ikke være læge, du som laver yoga. Du skal vel ikke lave yoga, du som er på Facebook. Du skal vel ikke være på Facebook, du som er socialist. Du skal vel ikke være socialist, du som køber sex.... Nej så skal vi vel ikke sige noget nogen af os. Vi som ..... Hvor er forresten alle dem der kaster sig over dig? Du har vel fået rigtigt mange rygklap for dit indlæg, hvad jeg kan se...? B 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 13. April, 2014 (edited) Det er slet ikke en dum ide, vi vil se smilies på klinikkerne som fx. på restauranterne Skal man så som kunde afslutte besøget med at udfylde et elektronisk kontrolskema? Hvordan undgår vi snyd? Skal man logge ind med sin nem konto? Redigeret 13. April, 2014 af bogholderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 Skal man så som kunde afslutte besøget med at udfylde et elektronisk kontrolskema? Hvordan undgår vi snyd? Skal man logge ind med sin nem konto? jeg melder mig gerne som testperson/smileykontrollant hos klinikkerne, og jeg er habil og ubestikkelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 13. April, 2014 Sådan Så vil vi også have navn og ansigt på manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 13. April, 2014 Det er slet ikke en dum ide, vi vil se smilies på klinikkerne som fx. på restauranterne Ligesom Fødevarestyrelsen har deres kontrollanter vil "Glædespigestyrelsen" være nødt til at ansætte kontrollanter - hvor mange kontrolbesøg kan en kontrollant klare om dagen? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. April, 2014 Ligesom Fødevarestyrelsen har deres kontrollanter vil "Glædespigestyrelsen" være nødt til at ansætte kontrollanter - hvor mange kontrolbesøg kan en kontrollant klare om dagen? Ligesom Fødevarestyrelsens kontrollanter ej heller skal indtage en masse lækker restaurantmad, så skal den nævne funktion nok heller ikke kneppe hele dagen, så mon ikke et sådant job ville blive ligeså ordinært som alt andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 Ligesom Fødevarestyrelsens kontrollanter ej heller skal indtage en masse lækker restaurantmad, så skal den nævne funktion nok heller ikke kneppe hele dagen, så mon ikke et sådant job ville blive ligeså ordinært som alt andet selvf. bliver det trivielt når det bliver er job, men det bliver bestemt ikke et kedeligt job især når BDSM-servicen skal kontrolleres 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 13. April, 2014 Ligesom Fødevarestyrelsens kontrollanter ej heller skal indtage en masse lækker restaurantmad, så skal den nævne funktion nok heller ikke kneppe hele dagen, så mon ikke et sådant job ville blive ligeså ordinært som alt andet Du har sikkert ret, men kontrollanten vil da få mødt en masse dejlige piger Noget helt andet er, at det måske ikke ville være dumt med en eller anden form for autorisation eller anden form for kontrol. Det er bare en helt anden diskussion, så lad os gemme den til en anden tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg