Søren - Aalborg 241 Skrevet 23. August Er jeg den eneste, der får lidt nervøse trækninger, når jeg konstaterer, at @Stapler har været inde og “snage” på ens profil Måske det hænger sammen med, at jeg fik en advarsel for et stykke tid siden, for en afsporing, og nogle gange bevæger man sig nok på vippen, og det er en svær og hårfin balancegang. Advarslen var sikkert helt efter bogen. Er faktisk usikker på, hvor mange advarsler man kan få uden at få en pause! Og det er ikke fordi jeg vil starte noget brok op i forhold til moderator - slet ikke, men bare se mit opslag her som et lidt humoristisk indslag, men ærligt så får jeg lige en “Åh nej, hvad har du nu skrevet” tanke, når jeg kan se, at en moderator har kigget på min side, og så har han/de vel opnået noget respekt omkring sig, og det er jo helt fint. God weekend til Jer alle fra det aalborgensiske, og efter en velfortjent og flot 4-0 sejr i aftes, på Aalborg Portland Park, så kan det kun blive en rigtig god weekend 2 Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 504 Skrevet 23. August (edited) Næh, der er så meget andet, man kan være nervøs for. Synes faktisk, det er fint, hvis han lige checker, om man normalt opfører sig ordentligt, hvis han overvejer at stange en advarsel ud. Som han selv tidligere har beskrevet, ryger man ikke sådan lige på ferie på grund af et par advarsler. Han kan jo bare være interesseret i, hvad man ellers har skrevet, hvis han kan lide et indlæg, eller... Nu har jeg også været inde og snage, bare for at gøre dig rigtig bange Redigeret 23. August af køb dansk 1 1 5 Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 897 Skrevet 23. August Du bruger et meget slemt ord i din tekst "humor" det tror jeg ikke man har meget af herinde. 2 advarsler kan du få. 3 gang får du en uge i skyggen. 4 gang får du 1 md i skyggen. Men det kunne da være sjovt at se, hvorfor folk har fået en advarsel, hvis nogen tør. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 23. August anmelder skrev, for 18 minutter siden: Men det kunne da være sjovt at se, hvorfor folk har fået en advarsel, hvis nogen tør. Min gik på en afsporing, som jeg selv syntes var helt på sin plads, men som ikke faldt i god jord hos moderatoren. Sådan kan det gå 3 Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1107 Skrevet 23. August Jeg har fået en enkel advarsel for “Afsporing af tråde”, selv mener jeg ikke det var en afsporing. Det har jeg anket over til moderator men det hjalp ikke 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 224 Skrevet 23. August Jeg fik også en for afsporing, og det var nok også fair. det jeg prøvede at kommunikere stod mere klart inde i mit hoved end det gjorde i indlægget. tænk, tast, tal 2 Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2850 Skrevet 23. August Efter moderatorene har skærpet reglerne , bliver der færre indlæg herfra , og ordene bliver nøje udvalgt. Ville værre kedeligt med en karantæne , når man som jeg er nysgerrig på branchen. Har 1 advarsel for afsporing , fair nok. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 659 Skrevet 23. August sweetstone skrev, for 28 minutter siden: Efter moderatorene har skærpet reglerne , bliver der færre indlæg herfra , og ordene bliver nøje udvalgt. Ville værre kedeligt med en karantæne , når man som jeg er nysgerrig på branchen. Har 1 advarsel for afsporing , fair nok. Sweetstone, lige præcist, jeg vil gerne skrive og har skrevet rigtig meget herinde, men nu er lysten væk, for det er så nemt, at overtræde reglerne, jeg har lige været ude i 5 måneder, og jeg mangler eg, til at høre,hvad i har oplevet 3 Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 618 Skrevet 24. August Haha.,.. min var nok på pladsen. Den gang viste jeg ikke at man må ikke reklamere for sig selv og at min indlæggelse kunne man se som det der var jeg hellere ikke klar. Da jeg enlige bare har informeret over at jeg søgte en ensom mand på juleaften som kun har ekstra meget glæde for min selskabet. Min ambition var med det ikke primært at tjener penge og derfor har jeg ikke tænkt mig om. Men ja så har jeg lært at da findes faktisk regler her på siden som jeg ikke var klar over føre. Hellere ikke med afsporing. - vidste ikke engang hvad ord betyder som alle bruger ,,afsporing,,. Jeg var da allerede længere aktiv her på siden men heldig nok uden advarsel. Dermed kan jeg enlige ikke tilkende at @Stapler kan være så utrolig streng som alle siger og er også ikke nervøs hvis Brian eller Stabler ser på min profil. Jeg tag det mere som en tegen at de er nysgerrige. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 25. August @sweetstone og @Servciesboyjeg kan sagtens fornemme og se herinde, at antallet af indlæg er faldet betragteligt, og det er synd. Det er også svært at kommentere på en anmeldelse uden - i moderatorens øjne - at afspore en tråd. Synes heller ikke der er den store respons på anmeldelserne længere. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2218 Skrevet 26. August (edited) En bruger efterlyste i 2024 en GP i Jylland og du henviste dengang til en på Fyn. Det er OK at du ikke mener at det er en afsporing. Men der er en årsag til at Forum er delt op i geografiske sektioner. Dengang fik du den eneste henvisning nogensinde i 9 år. bigfoot skrev, den 23.8.2025 at 09:07: selv mener jeg ikke det var en afsporing. Redigeret 26. August af Stapler 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2218 Skrevet 26. August Ingen grund til at være nervøs, @Søren - Aalborg. Jeg følger såmænd blot jævnligt op på de beskeder, som jeg har sendt til folk, tjekker op på tråden jeg har kommenteret i og sikrer mig at tråden holder linjen. Så no worries. Søren - Aalborg skrev, den 23.8.2025 at 08:10: Er jeg den eneste, der får lidt nervøse trækninger, når jeg konstaterer, at @Stapler har været inde og “snage” på ens profil 3 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1566 Skrevet 26. August Mine er givet for at "flirte" med pigen i tråden. Jeg er lodret uenig med retningslinien, da pigernes svar ofte giver mig et bedre indblik i om de er spændende end selve anmeldelsen, men sådan er det nu engang med sociale platforme, man må indordne sig eller finde andre græsgange. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2218 Skrevet 29. August Næsten korrekt. Den sidste besked, gik på at du flirtede med trådstarter i stedet for at bidraget til emnet. Det ved du normalt hører hjemme i en PM. De tidligere 2 henvisninger gik på at du afsporede tråde. Refresh skrev, den 26.8.2025 at 06:53: Mine er givet for at "flirte" med pigen i tråden..... Jeg forstår forvirringen, hvis du tænker Generel debat og efterlysninger som "sociale platforme". Disse områder har specifikke formål. Refresh skrev, den 26.8.2025 at 06:53: men sådan er det nu engang med sociale platforme 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 29. August Må ærligt indrømme, at jeg seriøst overvejer at smutte igen. Jeg synes jeg bidrager med mange fine ting, men ikke desto mindre har jeg fået en advarsel for en afsporing mere. Det er ikke så meget advarslen, som sådan, men mere at jeg ikke kan se en rød tråd i det overhovedet. Det er lidt som om, at Stapler lige stempler ind, og smider 5 advarsler afsted sådan lidt tilfældigt, og så er han ellers afsted igen. Der er afsporinger i trådene mange, mange steder og ofte giver de faktisk fint mening. Nogle får advarsler og andre gør ikke og det er lidt som vinden blæser. Det har jeg bare lidt svært ved at arbejde med. Jeg kommer i hvert fald ikke til at bidrage med meget i et stykke tid. Den ild og lyst til det jeg ellers havde har Stampler slukket, og så må jeg lige overveje en ekstra gang om min profil skal lukkes ned igen allerede nu. Nå! God weekend derude. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 903 Skrevet 29. August (edited) Jeg har fået to advarsler. Den første med kommentaren om det skulle tages i en privat besked. Jeg havde skrevet i en gb tråd at hvis kvinden afholdt i kbh så skulle jeg da gerne komme forbi og give hende en tur. Den anden for at afspore tråden. Tråden omhandlede betaling, hvor der efterspørges pay safe card. Hvor jeg så skrev at det eneste som var ok er kontanter. Jeg havde dog brugt et citat fremfor bare at lade ordene være mine egne. Man lærer så længe man lever. Redigeret 29. August af Hr Lille Niels Stavefejl 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 903 Skrevet 29. August Søren - Aalborg skrev, for 1 time siden: Jeg kommer i hvert fald ikke til at bidrage med meget i et stykke tid. Den ild og lyst til det jeg ellers havde har Stampler slukket, og så må jeg lige overveje en ekstra gang om min profil skal lukkes ned igen allerede nu. Nu har jeg så også besøgt din profil for at se hvad du skriver. Jeg håber at du bliver og fortsat vil bidrage. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2218 Skrevet lørdag klokken 02:29 Jeg har hørt engang imellem, at "jamen du gør jo ikke noget ved alle". Jeg kan garantere, at vi kigger på ALT hvad der bliver rapporteret. Det tager nogle gange lidt lang tid, men alt bliver vurderet og alt bliver vurderet på samme måde. En forudsætning for at vi kan handle er at der bliver sendt rapporter og nogle gange, hvor jeg "går en tur igennem forum"( det sker meget sjældent, da jeg kun har tid til at kigge på rapporter), ser jeg at nogle har skrevet nogle indlæg, som bryder med vores regler, men som af mystiske årsager aldrig har været rapporteret. Det kan være forklaringen på din opfattelse af "vinden blæser". Søren - Aalborg skrev, for 11 timer siden: .....Nogle får advarsler og andre gør ikke og det er lidt som vinden blæser. ... "lige stempler ind og er afsted igen"? Hvis du skulle være i tvivl. Jeg bruger mange timer på denne opgave, men det er altså ikke et fuldtidsjob. Så din opfattelse af, at jeg er væk i rigtig mange timer. Så er din opfattelse HELT rigtig. Søren - Aalborg skrev, for 11 timer siden: Stapler lige stempler ind, og smider 5 advarsler afsted sådan lidt tilfældigt, og så er han ellers afsted igen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2218 Skrevet lørdag klokken 02:38 Jeg har lige tjekket de henvisninger du har fået, @Hr Lille Niels. Den du fik for 14 dage siden kan jeg ikke gennemskue. Du skrev det du gjorde. Du fik en henvisning om at lade være med at afspore. Jeg skrev at du afsporede og skjulte din besked. Der er ingen afsporing fra din side, kan jeg se. Jeg har vendt den et par gange, for at gennemskue, hvad forklaringen kan være. Jeg kan ikke finde en forklaring. Jeg har gendannet din besked og slette henvisningen til dig. Tak fordi du nævner den. Jeg beklager fejlen, på den henvisning. Hr Lille Niels skrev, for 9 timer siden: Jeg havde dog brugt et citat fremfor bare at lade ordene være mine egne. 7 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet lørdag klokken 06:54 (edited) Stapler skrev, for 4 timer siden: Jeg har hørt engang imellem, at "jamen du gør jo ikke noget ved alle". Jeg kan garantere, at vi kigger på ALT hvad der bliver rapporteret. Jeg forstår sådan på dig, at alle de her advarsler der bliver givet for afsporinger af tråde, som efter min mening sommetider bliver givet på en meget tyndt grundlag. Det er fordi, at kommentarerne er blevet rapporteret af andre brugere. De rapporteringer vurderer du og handler selvfølgelig på. Der sidder virkelig mange brugere herinde, som går i meget små sko, hvis de bare sidder og rapportere til dig og din makker hele tiden. Og lur mig om størstedelen af dem der rapporterer er dem, som intet bidrager med selv. Efter jeg fik min advarsel den anden dag, der har jeg rapporterer en håndfuld afsporinger, ikke fordi jeg synes de brugere skal have en advarsel, men det var mere for at vise dig, at det virker lidt tilfældigt, hvem der får advarsler og hvem der ikke gør. Men jeg har selvfølgelig forståelse for, at du handler på de rapporter du får og nødvendigvis ikke opdager afsporinger på tråde, som du ikke får rapporter på. Det må så også betyde, at jeg minimum er blevet rapporteret to gange, at en eller minimum to brugere, som må have ondt i røven over et eller andet. Lidt sørgerligt, at det er brugerne herinde, som gør at mange af de aktives initiativ dør ligeså stille. Anmeldelserne er faldet betragtelig og man tør jo næsten ikke komme med en kommentar, som “tak for anmeldelsen” og lignende for det betragtes som en afsporing. Ved godt der er en “tak respons knap”, men vi er mange tror jeg, som sætter pris på en kommentar når vi har anmeldt en GP, men det virker meget som om, at det ikke er tilladt længere, og man skal virkelig tænke sig om før man kommenterer på en anmeldelse eller efterlysningen for den sags skyld. Er det virkelig meningen eller hensigtsmæssigt for et forum, som vel er lavet for at skrive anmeldelser, at man næsten ikke kan have en dialog om anmeldelser længere uden at nogle mener, at man afsporer. Sjovt nok, så er kommentarer på en anmeldelse som “kan man kneppe hende i røven?” og kan man kneppe hende uden gummi?” helt inden for skiven. Det sker der ikke noget ved, selvom jeg synes at kommentarer som dem, er en nedværdigende og upassende ordlyd om GP’en som anmeldelsen handler om. Når så en fornuftig bruger skriver en kommentar om, at det var upassende, jamen så får den fornuftige en advarsel for at afspore tråden. Med den begrundelse, at så skulle han have rapporteret den upassende kommentar, men trådene dør med det samme på den måde, og jeg synes det er ærgerligt. Men ja, det er jo ikke mit forum, og bryder jeg mig ikke om det, så kan jeg jo bare smutte. Det ved jeg godt. Redigeret lørdag klokken 07:26 af Søren - Aalborg 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 224 Skrevet lørdag klokken 11:37 Nu vi har den gode dialog med @Stapler kunne jeg jo godt li at vide hvor lidt man må afvige fra en given TS spørgsmål. jeg har et eksempel her https://www.eroguide.dk/forum/topic/203078-fræk-sex-viby-aarhus/ hvor vendelboen få en advarsel for ikke at kende pigen, men han kommer dog med et godt råd ang. annoncen TS spørger til. Ville han også have fået en advarsel hvis han havde udeladt at sige han ikke kender pigen, og blot havde advaret mod annoncen? Jeg mener hele konceptet med siden her er vel kunne hjælpe hinanden med relevante oplysninger om annoncerne der bliver spurgt til. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet lørdag klokken 12:56 (edited) Noob2025 skrev, 1 time siden: Nu vi har den gode dialog med @Stapler kunne jeg jo godt li at vide hvor lidt man må afvige fra en given TS spørgsmål. jeg har et eksempel her https://www.eroguide.dk/forum/topic/203078-fræk-sex-viby-aarhus/ hvor vendelboen få en advarsel for ikke at kende pigen, men han kommer dog med et godt råd ang. annoncen TS spørger til. Ville han også have fået en advarsel hvis han havde udeladt at sige han ikke kender pigen, og blot havde advaret mod annoncen? Jeg mener hele konceptet med siden her er vel kunne hjælpe hinanden med relevante oplysninger om annoncerne der bliver spurgt til. Godt spørgsmål @Noob2025 og for mig at se, var det jo vanvittig at give en advarsel for dette. Og lige så vanvittigt er det, at en bruger angiveligt har rapporteret om kommentaren. For Stapler har jo sjældent tid til selv at læse tråde og kommentarer igennem, som ikke er rapporteret. Det var jo en ganske fin oplysning lige at give fordi annoncen giver en et indtryk af, at det er en dansk pige man møder, og Vendelboen gør lige opmærksom på, at det skal du nok ikke forvente at det er. Det er på ingen måde en afsporing, men en vigtig kommentar at give TS i denne situation. Vi skal vel kunne råde og vejlede hinanden herinde. Er det ikke forummets formål dybest set. Ved næsten ikke om det er advarslen eller om det er de par likes advarslen har givet, der er værst. Jeg synes det er betænkeligt, at der sidder et par brugere som næsten konsekvent giver Stapler likes for alle de advarsler han giver. Hvad har de så ondt i røven for? Redigeret lørdag klokken 13:02 af Søren - Aalborg 1 Del dette indlæg Link til indlæg
PeterJensen007 60 Skrevet lørdag klokken 15:40 Tja, der er en bestemt bruger, der stort set altid giver Stapler et hjerte, når Stapler er ude med riven. Det er nok bare en vane som den bruger har, mon ikke? Måske er den samme bruger også glad for at rapportere indlæg, hvem ved. På mig virker hele systemet med advarsler og karantæner ærlig talt ret barnligt, efterhånden. Jeg ved ikke om samme model bruges andre steder, men jeg synes ikke det er tit man støder på det. Måske lige bortset fra Rejsekortet, hvor man også kan få en advarsel eller en karantæne hvis man glemmer at tjekke ud. Men OK, Rejsekortet har jo også altid været noget lort. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet lørdag klokken 18:34 (edited) PeterJensen007 skrev, for 2 timer siden: Måske lige bortset fra Rejsekortet, hvor man også kan få en advarsel eller en karantæne hvis man glemmer at tjekke ud. Men OK, Rejsekortet har jo også altid været noget lort. Med fare for at afspore tråden, så er jeg nu meget godt tilfreds med mit rejsekort, men bruger det nu heller ikke så tit Redigeret lørdag klokken 18:35 af Søren - Aalborg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterJensen007 60 Skrevet lørdag klokken 18:54 Okay, Stapler, nu rykker vi. Jeg håber du er klar i morgen tidlig kl. 04.30. Jeg er frisk hvis du er. Der er en advarsel og en karantæne på vej til både mig selv og ham fra Aalborg. Det bliver en dobbelt jackpot. Og hvis du så også napper ham Noob2025 så bliver det en sand fest. Anyway, Stapler, der er jo ingen tvivl om at du er hovedpersonen på Eroguide nu hvor Jennifer og Roland er blevet smidt ud. Så kan vi ikke høre lidt om hvem du er? Hvorfor sover du ikke klokken 04.30 om morgenen? Og hvad får du i grunden ud af det arbejde du jo utvivlsomt lægger i at være moderator her på siden? Er du drevet af et ønske om at bringe Eroguide (og måske hele verden?) på ret køl igen? Fordi, Stapler, selv om du og jeg har været uenige tidligere (jo, jeg fik en karantæne) så må jeg jo indrømme at jeg har en vis respekt for folk, der sidder og gør en seriøs indsats dag efter dag. Og når man læser det du skriver er det tydeligt at du er en person, der er både begavet (jeg mener det) og velovervejet. 1 Del dette indlæg Link til indlæg