Mamboloco 1 Skrevet 23. August Hey kan i ikke anbefale nogle piger/kvinder man kan knalde i mod et fair beløb. kontant afregning inden/efter er under ordnet. det skal gerne være nogen er friske og med tiden kan man gøre det uden eller som de ønsker. beløb er faktisk underordnet men servicen skal være tiptop. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 240 Skrevet 23. August (edited) Nu ved jeg ikke i hvilken landsdel du søger, men bedste råd i den lidt ukronkrete efterlysning af GP’er - hvor du blot skriver, at det skal være et fair beløb - er, at du søger i anmeldelser her inde på siden. Det vil i hvert fald være et rigtig godt udgangspunkt. I forhold til det der med tiden, at de så skal gøre det uden osv. får du nok svært ved at få noget respons på. Skal man generelt have særlige goder ved en GP, så kræver det et tillidsforhold man bygger op over tid. Jeg læser din forespørgsel som om, at det skal være en GP, som ikke annoncerer med, at hun gør det uden gummi, men måske over tid vil gøre det med dig. som jeg skrev før, så tror jeg ikke på, at nogle herinde kan eller vil give dig en navn på en GP, som vil det. De er sikkert derude, men du skal selv finde en GP, som du har en super god kemi med, og så skal du over tid få det så godt med hende, at der måske på et tidspunkt bliver tale om at gøre det uden kondom. Men det er ikke sikkert. Jeg gør det aldrig uden kondom, så det er ikke noget jeg leder efter, men jo jeg kender da til, at have et så godt og tillidsbaserer forhold til en GP, at vi laver ting sammen, som andre måske ikke får lov til. Og sidst, men ikke mindst, så tænk over, hvad du kalder en GP. “Luder” skal du være varsom med og ikke et ord man som udgangspunkt bruger. Vil nærmest sige det er bandlyst. Det er et nedsættende ord, som kun ganske få GP’er gerne vil kaldes, men så er det i en særlig kontekst og i forbindelse med en rolle de påtager sig i et sexuelt øjemed. Redigeret 23. August af Søren - Aalborg 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2216 Skrevet 23. August Jeg har flyttet din tråd til efterlysninger, @Mamboloco Du siger ikke HVOR eller HVAD du egentlig leder efter, så du må være lidt mere specifik for at hjælpe dig selv. Hvis den ligger geogratisk forkert, så må du rapportere en flytning. Du kan med fordel læse anmeldelser INDEN du skriver en efterlysning, da der dagligt bliver skrevet noget der burde falde inden for det du siger du leder efter. Hvis det ikke er specifikt nok, må du specificere i din efterlysning. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 897 Skrevet 23. August Jeg læser tråden lidt anderledes. Der var en tråd herinde i går med "sukkerknald". Det er de amatør piger som du efterlyser. Jeg ved ikke om jeg rammer ved siden af skiven, men det er da et meget godt bud tror jeg. Der er også flere af de piger, som bliver anmeldt herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 240 Skrevet 23. August anmelder skrev, for 12 minutter siden: Jeg læser tråden lidt anderledes. Der var en tråd herinde i går med "sukkerknald". Det er de amatør piger som du efterlyser. Jeg ved ikke om jeg rammer ved siden af skiven, men det er da et meget godt bud tror jeg. Der er også flere af de piger, som bliver anmeldt herinde. Med den overskrift der er på indlægget, så er det min opfattelse, at du rammer ved siden af skiven, men det må TS jo redegøre for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 659 Skrevet 23. August Mamboloco skrev, for 7 timer siden: Hey kan i ikke anbefale nogle piger/kvinder man kan knalde i mod et fair beløb. kontant afregning inden/efter er under ordnet. det skal gerne være nogen er friske og med tiden kan man gøre det uden eller som de ønsker. beløb er faktisk underordnet men servicen skal være tiptop. Hejsa Jeg har et par gange haft besøg af, en pige der har været hos mig i ca 3 timer for 2000kr, hun er ren amatør og annoncere ikke, så har kun set hende denne ene gang, hvor jeg fandt hende. Hun er afrikaner,og er dansk gift, hun taler fint dansk, hendes mand kan ikke sex pga sygdom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2216 Skrevet 26. August Så trykker du bare på knappen "Følg dette". hardticket skrev, for 18 timer siden: Følger lidt med her. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg