Hop til indhold
Nydgerrig

Lilly - wow smuk pige

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/383497

Har søgt lidt på Lilly - smuk pige og en del gode anmeldser her eroguide - dog 1.700 kr for en time og 2.200 kr. for 1 1/2 time som jeg kan læse ud af de diverse tråde er det massage - med lidt berøring af pigen og evt. et lille ryk - i stangen -

Jeg køber tit og ofte massage en meget smuk tynd slank - Thai 45 kg 160 cm. det gudesmuk ansigt og bryster og lår - som man mærker under massagen - hun spiller altid lidt op før og bagefter men ingen hapy ending men super god massage 450 kr. for en 1 time - nu tilbage til emnet - hvorfor give 1.700 når man kan få ca. samme ydelse 4 x gange - for den pris - Ja er det i håbet om der kommer lidt ekstra - virker lidt som da man var teenager - oplæg til noget og så ingenting - men respekt hvis hun kan sælge sin ydelser til den pris. 

Desværre fremgår det også nogen har haft forventninger om mere og brudt hendes grænser - hvilket er et absolut no go -

Så lad høre hvad i mener forventer og føler  - kan se der flere piger som gør det samme - så ganske åbenlyst må der være et kunde grundlag til stede 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg går simpelthen uden om dem som forlanger mere end standartpriser. 

Hvorfor skulle jeg smide flere penge efter noget jeg i bund og grund er tilfreds med 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nydgerrig skrev, for 17 timer siden:

Har søgt lidt på Lilly - smuk pige og en del gode anmeldser her eroguide - dog 1.700 kr for en time og 2.200 kr. for 1 1/2 time som jeg kan læse ud af de diverse tråde er det massage - med lidt berøring af pigen og evt. et lille ryk - i stangen -

Jeg har besøgt Lily en enkelt gang i Aalborg, og venter bare på at hun kommer retur. Din fremstilling af hendes ydelser er på ingen måde retvisende, og må være skrevet for at understrege din pointe. 

Jeg synes du skal læse et par anmeldelserne af hende. 

Jeg køber tit og ofte massage en meget smuk tynd slank - Thai 45 kg 160 cm. det gudesmuk ansigt og bryster og lår - som man mærker under massagen - hun spiller altid lidt op før og bagefter men ingen hapy ending men super god massage 450 kr. for en 1 time - nu tilbage til emnet - hvorfor give 1.700 når man kan få ca. samme ydelse 4 x gange - for den pris - Ja er det i håbet om der kommer lidt ekstra - virker lidt som da man var teenager - oplæg til noget og så ingenting - men respekt hvis hun kan sælge sin ydelser til den pris. 

Jeg har også et par thai piger jeg besøger både med og uden afslutning, men det er 2 vidt forskellige oplevelser.

Jeg synes egentlig du bare skal fortsætte med at besøge din nuværende Thai pige, det er du jo godt tilfreds med. 

Desværre fremgår det også nogen har haft forventninger om mere og brudt hendes grænser - hvilket er et absolut no go -

Så lad høre hvad i mener forventer og føler  - kan se der flere piger som gør det samme - så ganske åbenlyst må der være et kunde grundlag til stede 

Man opfører sig naturligvis respektfuld, og så får man en fantastisk oplevelse. 

Jeg har prøvet andre der tilbyder tilsvarende ydelser, men Lily er noget for sig (mig).. 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg erkender også blankt, at det er langt mere end jeg vil give for en gang massage.

Til 1700 for en time vil jeg helt sikkert forvente at kunne få presset min pik op i hende.

Men jeg kan også forstå på en anden tråd, at hun skulle levere noget rigtig godt, der er pengene værd.

Så det kunne jo være interessant at prøve en sådan oplevelse. Men jeg må også erkende, at jeg lige nu til enhver tid hellere ville bruge 1700 kr på en pige, der tilbød sex. Men hvem ved, måske vil jeg engang vælge at bruge så mange penge på en massage.

www.eroguide.dk/forum/topic/203076-lily-vejleårhus/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...