Hop til indhold
Bread Pitt

Hvidovrevej Friheden wowsa wowsa

Recommended Posts

Skulle lige skylle oplevelsen og katastrofen fra  505 ned

--og kører det forbi Hvidovrevej i butikken der ligger helt ud til gaden parkerdot lidt derfra gik med raske skridt hen og blevet modtaget af en ældre dame

Hun spurgte hvad vil have at tage en times hård massage jeg kom ind i et rum og lå der og der kom en dame der kan lade sig for maj eller mai

Og  noget af det bedste massage jeg har fået længe

hård massage når man beder om hård massage

..der var tidspunkter hvor jeg troede jeg skulle dø Men sådan er det jo jeg overlevede 70 minutter senere på gaden 500 kr fattigere og føler mig 20 år yngre 

Klart anbefales 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry

men brugte ikke travbladet online  eller andet til fremsøgelse af overnævnte sted

så derfor heller ikke noget link men jeg er ret sikker på du vil kunne finde det hvis du googler lidt i butikken ligger helt ud til Hvidovrevej jeg parkerede på nærmeste villavej og gik i rask gadetræneløb mod butikkens front 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke det gamle Frihedens Thaimassage, Dao´s tidligere sted?

Mig bekendt bytter de piger rundt mellem her og 505, men måske nogen kan be- eller afkræfte? Måske Lars40?

Ved dog ikke hvordan det stemmer med "en ældre dame"?

Redigeret af Nightwish

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nightwish skrev, for 54 minutter siden:

Er det ikke det gamle Frihedens Thaimassage, Dao´s tidligere sted?

Mig bekendt bytter de piger rundt mellem her og 505, men måske nogen kan be- eller afkræfte? Måske Lars40?

Ved dog ikke hvordan det stemmer med "en ældre dame"?

Jeps det er korrekt ;) den eneste lidt oppe i årene er mamasan og hende ville jeg nu ikke kalde ældre. Hun er en pæn dame omkring midt 40

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...