Hop til indhold
skunken

Pattaya august 2025

Recommended Posts

Hej brødre

Jeg er lige vendt hjem fra Pattaya og laver lige endnu en Pattaya series. Denne gang har jeg selv optaget lidt videoer, så man kan se lidt fra min tur og høre lidt om forskellige emner.

Jeg laver første afsnit i morgen, som kommer til at handle om LKMetro og Soi Diana, så dette afsnit er bare en intrudotion af det som kommer.

Derudover kunne det være fedt, hvis der var lidt mere fokus på meetups i fremtiden, jeg tager afsted igen Januar eller februar, så hvis man skal afsted der kunne det være fedt hvis man lige aftalte et kort Eroguide meetup over en øl. Kunne være en idee at sætte en tråd op måske.

Den første video er bare en lille Introduktion af min youtube kanal, det er ikke og bliver ikke en pro youtube kanal, da den er lavet som en rejseguide/fortælling, uden smarte effekter osv. Men tjek den ud og like og abonner hvis i gerne vil følge mine rejseoplevelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ser ud som om du går med din go pro på hovedet - og så er det vigtigt at bevæge hovedet stille og roligt - og ikke flimre frem og tilbage fra det ene til det andet, så seerne ikke når at opfange rigtigt hvad du forsøger at vise - det vil nok være bedre at have kameraet på en selfiestang, så kan orientere dig i trafikken uden at gøre seerne rundtossede ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 11 minutter siden:

Det ser ud som om du går med din go pro på hovedet - og så er det vigtigt at bevæge hovedet stille og roligt - og ikke flimre frem og tilbage fra det ene til det andet, så seerne ikke når at opfange rigtigt hvad du forsøger at vise - det vil nok være bedre at have kameraet på en selfiestang, så kan orientere dig i trafikken uden at gøre seerne rundtossede ;-)

Haha ja, som jeg skriver er jeg ikke pro youtuber :-). og det er ikke en go pro, men et (billigt) kamara der sidder fast på tøjet med magnet. Jeg har ikke alt det der fancy grej endnu. Måske næste gang har jeg bedre grej :-) 

Koster jo famn en bondegård det der Gopro

Men fedt at du alligevel så med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 10 timer siden:

Men fedt at du alligevel så med.

Jo tak - det sker at jeg af og til ser lidt af disse evindelige videoer fra Pattaya, hvor tingene bliver vendt endnu en gang - og grundlæggende kan jeg godt lide din tilgang om ikke at filme, så du snager alt for meget i folks gøren og laden eller filme pigerne op i snuden, så de kan genkendes af familie og venner, mv.

Jeg har tit tænkt på selv at lave noget film til You-tube - men jeg ved også at det kræver mere vedholdenhed og fantasi til hele tiden at komme med noget nyt - end jeg har energi til at lægge i det på længere sigt - så inden jeg får opbygget en tilstrækkelig stor seerflade til at det vil give en reel indtægt - vil jeg forlængst være videre - og man skal også regne med at for at få mange seere, skal man eksponere sig selv og være en personlighed, der ved at være sig selv, naturligt forstår at fange andre mennesker.

Dit engelske er faktisk udmærket og uden alt for tydelig "dansker" accent ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden:

Jo tak - det sker at jeg af og til ser lidt af disse evindelige videoer fra Pattaya, hvor tingene bliver vendt endnu en gang - og grundlæggende kan jeg godt lide din tilgang om ikke at filme, så du snager alt for meget i folks gøren og laden eller filme pigerne op i snuden, så de kan genkendes af familie og venner, mv.

Jeg har tit tænkt på selv at lave noget film til You-tube - men jeg ved også at det kræver mere vedholdenhed og fantasi til hele tiden at komme med noget nyt - end jeg har energi til at lægge i det på længere sigt - så inden jeg får opbygget en tilstrækkelig stor seerflade til at det vil give en reel indtægt - vil jeg forlængst være videre - og man skal også regne med at for at få mange seere, skal man eksponere sig selv og være en personlighed, der ved at være sig selv, naturligt forstår at fange andre mennesker.

Dit engelske er faktisk udmærket og uden alt for tydelig "dansker" accent ;-)

Jeg sigter heller ikke på at blive pro, det er ren hygge. Hahah jeg hader min egen stemme og engelsk. Men tak nu hader jeg det lidt mindre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man føler sig helt hjemme :D når man ser din video og ja, din accent lyder mere som indfødt englænder, end som os andre mere som Valby engelsk :P

Butterfly 

Del dette indlæg

Link til indlæg
butterfly skrev, for 55 minutter siden:

Man føler sig helt hjemme :D når man ser din video og ja, din accent lyder mere som indfødt englænder, end som os andre mere som Valby engelsk :P

Butterfly 

Denne var kun intro/advarsel om min pattaya serie. kl. 13 idag udkommer første del. lægger fyldigt opslag op her og selvfølgelig en ny video

Del dette indlæg

Link til indlæg
butterfly skrev, 1 time siden:

Kommer til Pattaya imorgen,  så må jeg prøve dødsruten :P  igennem LK og Pothole :D

Butterfly :)

Og husk lige Soi 6 så er du sikker på at få Pattaya Slap for alle pengene

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...