Hop til indhold

Nyt Thai-sted i København K

Featured Replies

Skrevet

Har været på et par besøg i Ole Suhrsgade i Thai-klinniken JS Wellness.

Det er en meget sød, lækker og fræk pige som holder til der. Hun er med på det meste - og har ikke noget imod at blive rørt ved.

En dejlig og fræk pige - kommer igen.. og igen.. 

http://jswellnesscopenhagen.wordpress.com/

Skrevet

Er det ikke hvor Annie var? Annie's Wellness? Ah minden ..... men denne søde pige vil man jo gerne "røre ved".

Skrevet

Hej Thai elsker,

Hvad med massagen er det rigtigt god hård thai eller mere den bløde udgave!

Hvad med den fulde pakke, hvad har du prøvet og er mega en option?

Luke

Skrevet

Har været på et par besøg i Ole Suhrsgade i Thai-klinniken JS Wellness.

Det er en meget sød, lækker og fræk pige som holder til der. Hun er med på det meste - og har ikke noget imod at blive rørt ved.

En dejlig og fræk pige - kommer igen.. og igen..

http://jswellnesscopenhagen.wordpress.com/

Nyt medlem og ros, lugter langt væk af reklame...sorry, men var forbi, og magen til ligegyldig massage skal man godt nok lede meget længe efter, hun aner ikke hvad hun laver, og var udelukkende fokus på at sælge mere!

Bevares hun ser sød ud, og kan også tale en smule dansk.

På hendes hjemmeside står der tilbud på 300 kr, men hun forlangte 400 kr, og efter at hun nærmest påstod jeg løj, valgte jeg at betale de 400 kr, selvom jeg nok burde være gået.

Gør jeres egne erfaringer, men spar pengene til en der i det mindste kan finde ud af massagedelen !

Sorry, blot min oplevelse....

Redigeret af frisk fyr nsj

Skrevet

Nyt medlem og ros, lugter langt væk af reklame...sorry, men var forbi, og magen til ligegyldig massage skal man godt nok lede meget længe efter, hun aner ikke hvad hun laver, og var udelukkende fokus på at sælge mere!

På hendes hjemmeside står der tilbud på 300 kr, men hun forlangte 400 kr, og efter at hun nærmest påstod jeg løj, valgte jeg at betale de 400 kr, selvom jeg nok burde være gået.

Gør jeres egne erfaringer, men spar pengene til en der i det mindste kan finde ud af massagedelen !

Ja det fremgår jo tydeligt af hjemmesiden, at der er tilbud på en time til 300,- resten af april.

Det er sgu dårlig stil, og jeg er alene af den grund stået helt af.

Der er efterhånden langt imellem steder hvor de faktisk kan finde ud af at massere.

(ellers en ganske nydelig dame på billedet)

Skrevet

Tak for advarslen.. Snakkede også med hende i går over telefon. Der insiterede hun også på 400 for en time, selv om jeg fortalte hende at der stod 300 på hendes HP.

Ville faktisk gerne have besøgt hende alligevel, for hun ser sgu dejlig ud....

Går ud fra du sagde nej til hendes ekstra salg...Jeg Kunne nu godt nøjes med sex´en :) Hvor eget ekstra ville hun have?

Skal lige siges at jeg aldrig før har besøgt et Thai sted..

Skrevet

Tak for advarslen.. Snakkede også med hende i går over telefon. Der insiterede hun også på 400 for en time, selv om jeg fortalte hende at der stod 300 på hendes HP.

Ville faktisk gerne have besøgt hende alligevel, for hun ser sgu dejlig ud....

Går ud fra du sagde nej til hendes ekstra salg...Jeg Kunne nu godt nøjes med sex´en :) Hvor eget ekstra ville hun have?

Skal lige siges at jeg aldrig før har besøgt et Thai sted..

Ja dårlig stil at reklamere med en pris og forlange en anden, og som sagt burde jeg være gået igen!

Jeg købte ikke noget ekstra, men hun sælger HJ, BJ og sikkert også hele pakken.

Skrevet

Jeg må jo så kigge videre, og se om jeg falder over noget interessant.

Befinder mig  i Kbh centrum senere i dag... Mener jeg gik forbi en Thai massage på Larsbjørnsstræde på et tidspunkt.. Måske jeg skulle kigge ind der. :-P Ellers er forslag er velkomne :)

God Søndag ;)

Skrevet

Befinder mig  i Kbh centrum senere i dag... Mener jeg gik forbi en Thai massage på Larsbjørnsstræde på et tidspunkt.. Måske jeg skulle kigge ind der. :-P Ellers er forslag er velkomne :)

God Søndag ;)

Besøg Gorn i Kingosgade 13, hun er et besøg værd, giver dog ikke hele pakken

Skrevet

Befinder mig i Kbh centrum senere i dag... Mener jeg gik forbi en Thai massage på Larsbjørnsstræde på et tidspunkt.. Måske jeg skulle kigge ind der. :-P Ellers er forslag er velkomne :)

God Søndag ;)

Ellers brug OD's fine liste over steder, og så brug søg funktionen her, god fornøjelse ;-)

Gorn/Wan som er foreslået, der skal du lige være obs på det er en ældre thaidame, men fandens god massage og hyggelig stemning ;-)

Skrevet

God Søndag ;)

Prøv at kigge i det rigtige forum:

http://www.eroguide.dk/forum/forum/60-anmeldelser-af-thaimassage-og-thaipiger-p%C3%A5-sj%C3%A6lland-og-k%C3%B8benhavn/

Derudover har det været Dream Massage, på hjørnet af Skt Pedersstræde og Larslejsstræde, du har passeret.

Skrevet

Tak for jeres hjælp.. Det endte dog med en  anden oplevelse. ;)

Skrevet

Og hvad var det så ??

Manden har lagt en anm:

Kan vi så ikke lukke den her streng, der er i det forkerte forum og hvis indhold ikke handler om det overskriften omtaler?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.