Hop til indhold
Camilla sexy milf

Møder en man kender!!!

Recommended Posts

The_dude_man skrev, for 35 minutter siden:

Jeg listede ud og tror ikke de så mig ;-) 

God ide, med mit kendskab til thai-temperament kunne det også nemt blive double-trouble...:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kommer jo an på hvordan man kender personen. Der er forskel på om man kommer ind og så er det ens søster eller mor der tager imod i døren. Eller om det er en man engang gik i skole med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For efterhånden mange år siden eksisterede et sted der hed Sexkillingerne i Hvidovre. Dér kom jeg en del - specielt hos en bestemt GP. Stor var overraskelsen derfor, da jeg går ind på et posthus i en helt anden del af København, og det er hende, der sidder klar i kassen til at ekspedere mig. Min kone var heldigvis udenfor hørevidde, men det blev alligevel kun til et hurtigt Hej fra begge sider. Det er eneste gang, jeg har oplevet noget i dén retning.
Til gengæld havde jeg i en årrække noieren på, hver gang jeg skulle besøge en GP, for jeg vidste, at en kvinde i min familie arbejdede som telefonpige i branchen. Men det var vildt tys-tys så jeg anede ikke hvor - og hun anede bestemt ikke, at jeg gik på den slags besøg. Ville have været en katastrofe, hvis jeg var rendt ind i hende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Camilla sexy milf skrev, for 7 timer siden:

jeg vil indrømme jeg kun florerer i en by langt fra mig netop fordi jeg er bange for at møde en jeg ved hvem er eller omvendt… men nogen gange kommer der alligevel en fra min by eller tæt på:???::ph34r:

Vi oplever det SÅ tit i swingermiljøet at par tager i klub der ligger langt væk og så møder de nogen de kender, som har fået samme ide :lol:

Men vi er der jo allesammen for det samme, så det plejer at være udramatisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en enkelt gang blevet afvist fordi pigen havde set mig på kameraet og at jeg "ikke var hendes type". Da jeg fortalte det til en af mine fast, sagde hun "det er en du kender"!

Du bliver ikke afvist på udseendet og hvis det var fordi hun var træt, ville de sige at hun var blevet syg, så du ville komme igen en anden dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så var der en enkelt gang, hvor pigen lignede min niece så meget at jeg måtte kigge flere gange for at være helt sikker på at det ikke var hende.

Jeg gennemførte, men skulle have været gået, det var totalt creepy!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren - Aalborg skrev, for 23 timer siden:

Du tror ikke, at du kunne komme i tanke om en situation, hvor det vil være lidt et problem alligevel? 

At kende en er jo en vidt begreb, men interessant er det vel, hvor man så kender hinanden fra. Og lidt afhængig af ens relation, så kunne det være alt fra lige meget til et virkeligt stort problem. 

Ville aldrig være et stort problem vi er der jo om man så må sige for det samme ik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren - Aalborg skrev, for 1 minut siden:

Jeg antager at du hverken er gift eller i fast forhold så! 

Det har du ret I men har jeg dog været og ser ikke problemet,er jo diskretion begge veje 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pebber skrev, for 3 minutter siden:

Det har du ret I men har jeg dog været og ser ikke problemet,er jo diskretion begge veje 

Et tænkt eksempel. Din kæreste eller hustru har en veninde, som din kæreste eller hustru ved supplerer sin indkomst ved at sælge sex en enkelt dag om måneden. Du har også mødt veninden sammen med din kæreste/hustru. Du ved ikke veninden prostituerer sig. 

Nu booker du en tid hos en prostitueret fra din hemmelige telefon. GP’en der åbner døren er veninden. Du ser stadigvæk ikke et muligt problem? 

Kan din kæreste/hustrus bedste veninde holde sådan en oplysning hemmeligt for din kone/kæreste, at hun nu har kendskab til, at du boller udenom med prostituerede. 

Dette var et tænkt eksempel, men der kan være mange mulige udfordringer med at rende ind i en GP, som man på den ene eller anden måde har en relation til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ham dér du ved nok skrev, for 17 timer siden:

Til gengæld havde jeg i en årrække noieren på, hver gang jeg skulle besøge en GP, for jeg vidste, at en kvinde i min familie arbejdede som telefonpige i branchen. Men det var vildt tys-tys så jeg anede ikke hvor - og hun anede bestemt ikke, at jeg gik på den slags besøg. Ville have været en katastrofe, hvis jeg var rendt ind i hende...

Det kan jeg godt nikke genkendende til. Bortset fra, at det fra min side er en bestyrket mistanke, mere end noget som jeg ved. Og måske er hun ikke kun telefonpige, men også sexsælger. Hun har i hvert fald i perioder mange dyre vaner og dyre ting, som hendes almindelige job på ingen måde kan finansiere.

Om det ville være endt i en katastrofe, hvis jeg mødte hende, ved jeg faktisk ikke. Måske ville hun godt kunne holde på den fælles hemmelighed, at jeg besøger det sexede segment. Men det er nemmere bare at undgå risikoen. Faktisk er det en væsentlig årsag til, at jeg ikke besøger de danske bordeller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren - Aalborg skrev, for 6 timer siden:

Et tænkt eksempel. Din kæreste eller hustru har en veninde, som din kæreste eller hustru ved supplerer sin indkomst ved at sælge sex en enkelt dag om måneden. Du har også mødt veninden sammen med din kæreste/hustru. Du ved ikke veninden prostituerer sig. 

Nu booker du en tid hos en prostitueret fra din hemmelige telefon. GP’en der åbner døren er veninden. Du ser stadigvæk ikke et muligt problem? 

Kan din kæreste/hustrus bedste veninde holde sådan en oplysning hemmeligt for din kone/kæreste, at hun nu har kendskab til, at du boller udenom med prostituerede. 

Dette var et tænkt eksempel, men der kan være mange mulige udfordringer med at rende ind i en GP, som man på den ene eller anden måde har en relation til. 

Ser det stadig ikke som et problem da veninden nok heller ikke har lyst til det kommer ud at hun tjener lidt ekstra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet det af flere omgange, første gang jeg mødes med en hvor vi kende hinanden var, en amatør GP, vi havde aftalt alt over sms og da jeg kommer op til lejlighed, hvilket ikke var hindes egen men en veninde, var det en gammel kollega. En som jeg altid havde set lidt ekstra efter, da hun åbner døren genkender hun mig, hun lukker mig ind og siger når du er også en der kan lide de frække damer. Jeg løbende ved hende igennem flere år. En anden gang var til et gangbang arrangement, jeg var lidt sent på den men blev lukket ind og skulle ind i et andet rum for at ligge mit tøj, da jeg kommer ind i det andet kun er der allerede godt gang i den og der står en gruppe af mænd rund om en kvinde, da jeg kommer tættere på genkender jeg kvinden, hun er en ekskæreste til en af mine gode kammerater. Hun ligger på ryggen og betjener flere mænd på engang, jeg rykker tættere på og på et tidspunkt vender hun hovedet mod mig og min pik, vi får øjenkontakt - hun smiler og sutter min pik. Det hele fortsætter som altid og i pausen hiver hun mig til side og vi snakker kort sammen, hun fortæller at hun tænder på GB og det var hendes lille hemmelighed og så sagde og nu er det jo bare vores lille hemmelighed. Har var til GB med hende flere gang siden. Har også prøvet hvor jeg var vikar i et firma, da jeg kommer der ud første dag genkender jeg direktøren og hans kone som begge arbejder i firmaet fra swingerklubben, de genkender også mig, jeg blev fastansat nogle måneder senere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Camilla sexy milf skrev, den 22.8.2025 at 09:10:

Mit spørgsmål er både til os Gp’er og de dejlige mænner der kommer?<3

Hvad vil I gøre hvis der kommer en kunde i kender eller hvis i kender glædespigen? 

jeg vil indrømme jeg kun florerer i en by langt fra mig netop fordi jeg er bange for at møde en jeg ved hvem er eller omvendt… men nogen gange kommer der alligevel en fra min by eller tæt på:???::ph34r:

Jag skäms inte för att jag köper sex så för min del skulle det, i de flesta fall, inte vara något problem för det kommer ju handla om att man delar en hemlighet. Och även om man inte skulle fullfölja sexköpet (som en del gör) så vet ju ändå den ena att jag går till prostituerade och jag kommer att veta att hon är prostituerad (och inget som jag ser ner på, men jag vet ju också samhällets attityder).

De enda komplikation som skulle kunna uppstå är om jag skulle stöta på en av mina egna studenter. Då får jag inte vara examinator för henne. Det har (ännu) inte hänt mig, men i sådant fall behöver jag ju inte ange exakt det verkliga skälet, utan skulle kunna åberopa lite mera diffusa skäl som bekantskap eller anknytning till vänner eller familj.

Jag vet att en del är rädda vid besök på en tysk FKK att det ska finnas någon där som känner igen en. Men jag tänker också i ett sådant sammanhang att man är där av samma orsak. Snarare ser jag det som en befrielse för då vet jag att jag har en person som jag kan prata öppet med om att köpa sex och besöka glædespiger. Som attityderna är i samhället, och i synnerhet i Sverige, får man ju hålla "tand för tung" när det diskuteras prostitution ... 

Men om man skäms för att man köper (eller säljer) sex och har en neurotiskt förhållande till sex så kan man ju förstå att det skulle vara problematiskt att träffa någon man känner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var 200 km hjemmefra, det var pigen også :) Vi havde gået i samme klasse gennem det meste af vores folkeskoletid.

Jeg ankom til stedet telefondamen viste mig ind i et rum, der ville lige gå 10 min så var pigen klar. Satte mig til rette, nød den friskbrygget kaffe, sad så jeg kunne nyde synet når pigen kom ind af døren.

Pige kom frisk ind af døren og så gik det op for hende, at hun kendte mig, hun lukkede hurtig døren bag sig og stod lidt forfjamsket, inden hun satte sig på sengekantet.

Vi blev ret hurtig enig om, at vi begge var her for det samme, købte en time. Vi havde fint sex, lidt lige som kærester, snakkede, kneppede, grinte. Det endte med hun spurgte om jeg skulle til XXX , da jeg bekræftede spurgte hun om jeg ville vente og tage hende kl. 22 da hun så slap for toget. Jeg ventede de små 2 timer og samlede hende op, på turen talte vi om gamle dage, men hun fortalte også at når hun sad i toget følte hun, at nogle mænd sad og tænkte "hun er blevet kneppet 8 gange i dag" det brød hun sig ikke om.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...