Camilla sexy milf 73 Skrevet 22. August (edited) Mit spørgsmål er både til os Gp’er og de dejlige mænner der kommer? Hvad vil I gøre hvis der kommer en kunde i kender eller hvis i kender glædespigen? jeg vil indrømme jeg kun florerer i en by langt fra mig netop fordi jeg er bange for at møde en jeg ved hvem er eller omvendt… men nogen gange kommer der alligevel en fra min by eller tæt på Redigeret 22. August af Camilla sexy milf 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 22. August Jeg har aldrig stået i den situation, så jeg ved faktisk ikke, hvordan jeg vil reagere på det. Jeg tænker umiddelbart, at jeg for det første vil være lidt pinlig berørt over, at kvinden her så nu ved, at jeg køber sex. Men om jeg vil kunne gennemføre et besøg med hende og hende med mig, det er svært lige at forholde sig til. Jeg tror det for mit vedkommende vil komme meget an på, hvordan hun ville reagere på det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Camilla sexy milf 73 Skrevet 22. August Søren - Aalborg skrev, for 2 minutter siden: Jeg har aldrig stået i den situation, så jeg ved faktisk ikke, hvordan jeg vil reagere på det. Jeg tænker umiddelbart, at jeg for det første vil være lidt pinlig berørt over, at kvinden her så nu ved, at jeg køber sex. Men om jeg vil kunne gennemføre et besøg med hende og hende med mig, det er svært lige at forholde sig til. Jeg tror det for mit vedkommende vil komme meget an på, hvordan hun ville reagere på det. Ja den er svær 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 548 Skrevet 22. August Well I mean, if there's any embracement, it goes both ways. Same as with trust, it also goes both ways. Only problem I see is that it may cause a bit of strange looks when you meet outside of work, since it for me would blend two worlds. But as such, not really a problem. Or, same situation as if you met a GP while on town, which has happened to me, I heard a Hiiiii from behind and before I knew it it I got the biggest hug and see you soon !!! It did blurr the lines. But as long as you are both clear on what's going on, I don't see much of an issue. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 22. August Hvordan i som GP´er vil agere skal jeg ikke gøre mig klog på, men fra et kunde syn: Personen kan vel ikke være i tvivl inden de opsøger GP´en i 99% af tilfældene så de kan vel ikke se det som et problem. Personligt ligger jeg ikke skjul på jeg til tider har brug for lidt menneskeligt kontakt af det andet køn og ikke har et problem med at det er hos en GP og skulle folk spørge ind har jeg intet problem i at snakke om det så personligt ser jeg ikke et problem. Lige meget hvordan man ser på det vil kunden jo vide at den person har valgt at være GP og ville det så ikke være lidt så rart for GP at vide at personen faktisk ved det ellers kunne det da hurtigt lave mere akavedede situationer vil jeg antage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleB 49 Skrevet 22. August Jeg har oplevet det som kunde. Efter sms aftale og jeg bankede på døren, viste det sig en gammel kollega's eks-kone åbnede døren. Vi kiggede lige på hinanden, og blev enige om det her vist var en fejl. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pebber 31 Skrevet 22. August Jeg syntes ikke umildbart jeg kan se problemet i at møde en man kender,vi er der jo begge to og GP sælger en service som jeg gerne vil have,så tænker da bare nyd hinanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kysnuller 5 Skrevet 22. August Jeg har prøvet at jeg og konen skulle spørge om noget i et info Center, i et stor center, hvor damen der stod i info var en dame jeg kom hos et par gange om mdr. tror jeg blev mere befippet end damen gjorde, men vi smilte og sagde god dag. Jeg mødte ikke damen mere da hun var stoppet i det hus jeg kom, da hun havde fået arbejde i stor centeret 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 22. August pebber skrev, for 14 minutter siden: Jeg syntes ikke umildbart jeg kan se problemet i at møde en man kender,vi er der jo begge to og GP sælger en service som jeg gerne vil have,så tænker da bare nyd hinanden Du tror ikke, at du kunne komme i tanke om en situation, hvor det vil være lidt et problem alligevel? At kende en er jo en vidt begreb, men interessant er det vel, hvor man så kender hinanden fra. Og lidt afhængig af ens relation, så kunne det være alt fra lige meget til et virkeligt stort problem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 588 Skrevet 22. August Jeg laver kun aftaler med mænd med god afstand til mit privat liv, men har alligevel formået at lave aftale med en som genkendte mig som privat person. Det er heldigvis ikke et problem med lige netop ham. De få mænd som jeg har mødtes med igennem længere tid kender lidt til mig som privat person og omvendt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 504 Skrevet 22. August Det må jo ske en gang imellem - at pigen, der åbner døren, er et familiemedlem, en kollega fra jobbet, eller måske den RIGTIGE naboens frække datter - eller hendes mor. Det kan være pinligt (ikke mindst det med familie), det kan være pikant (måske at have en aftale i aften med hende på arbejdet), og der kan måske komme noget ballade ud af det med naboens... Men grundlæggende, så er det i begges interesse at tage det roligt, og komme videre. Der fik vi så en hemmelighed sammen, og en viden, vi måske godt kunne have været foruden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 183 Skrevet 22. August Camilla sexy milf skrev, for 1 time siden: Hvad vil I gøre hvis der kommer en kunde i kender eller hvis i kender glædespigen? Jeg ville dø... haha Har prøvet at modtage en sms fra en der ønskede at booke mig, og han har et specielt navn og det var så en jeg har gået i folkeskole med. Ej for satan.. no way... jeg ville dø Men tror det kommer an på relationen til personen, hvordan og i hvilken sammenhæng man kender dem. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 22. August lejogbrug skrev, for 12 minutter siden: Jeg laver kun aftaler med mænd med god afstand til mit privat liv, men har alligevel formået at lave aftale med en som genkendte mig som privat person. Men det er jo også svært at vide på forhånd selvfølgelig lidt afhængigt af, hvor mange oplysninger du vil have fra ham på forhånd. Jeg ved jo i princippet ikke, om TS @Camilla sexy milf er en arbejdskollega eller om hun er veninde med min hustru. Når GP’erne gerne vil være anonyme og hemmelighedsfulde, og kunderne også, så ved man jo aldrig helt vel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 588 Skrevet 22. August Søren - Aalborg skrev, for 1 minut siden: Men det er jo også svært at vide på forhånd selvfølgelig lidt afhængigt af, hvor mange oplysninger du vil have fra ham på forhånd. Jeg ved jo i princippet ikke, om TS @Camilla sexy milf er en arbejdskollega eller om hun er veninde med min hustru. Når GP’erne gerne vil være anonyme og hemmelighedsfulde, og kunderne også, så ved man jo aldrig helt vel. For mig handler det om diskretion fra begge sider. Jeg kunne aldrig finde på at bruge den information/viden jeg har om de mænd jeg mødes med. Kan få helt ondt i maven når jeg ser hvordan nogen mænd "kaster rundt " med oplysninger om gp'er. Sådan en type håber jeg aldring at jeg kommer i nærheden af. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 22. August lejogbrug skrev, for 1 minut siden: For mig handler det om diskretion fra begge sider. Jeg kunne aldrig finde på at bruge den information/viden jeg har om de mænd jeg mødes med. Det gør det også for mig, men tilbage til emnet, så ved vi jo aldrig helt på forhånd hvem vi mødes med medmindre, der er udvekslet en del personlige oplysninger og det er jo sjældent der gør det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 224 Skrevet 22. August Jeg lavede en gang et lille regnestykke på hvor sandsynligt det var at en mand i Danmark læste en anmeldelse her på EG ud fra hvormange visninger anmeldelsen havde. ved fx 3600 visninger svarede det til en læsesansynlighed på 0,12% ud af den samlede mandlige befolkning i DK. men det er jo ikke 0% og dermed kan man jo rende på en man kender, men sandsynligheden er ikke stor. Hvis man kun regner på de aktive læsere her på EG så svarer det til 1 mand ud af 833 mænd er en sex køber. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 506 Skrevet 22. August (edited) Det ville ikke være et problem for mig da vi jo er der af samme årsag, pigen sælger sex og jeg køber sex. Der er da et par piger i nabolaget og et par stykker fra andre relationer som jeg gerne vil have sex med, hvis det skulle vise sig at de sælger sig selv som gp’er. Det er ikke sket endnu men kunne da være frækt hvis en kollega eller nabos frække datter åbnede døren når man ringede på så håber da lidt at det sker en dag. Redigeret 22. August af Kim 0240 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 224 Skrevet 22. August Jeg tror som flere er inde på at det kommer meget an på den relation man har til den man kender, så der er nok ikke noget sort hvid svar på spørgsmålet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 129 Skrevet 22. August Jeg besøgte en pige jeg kunne genkende fra min barndoms hjemby. Jeg spurgte om ikke hun var fra byen og det var hende. Så fik vi en snak om det og det var egentlig meget hyggeligt, hvilket gjorde oplevelsen endnu bedre syntes jeg. Jeg vidste hvem hun var, men kun perifert. Og selv hvis jeg havde kendt hende godt. Ville jeg helt sikkert nyde det endnu mere. Det må jeg så også håbe hun ville. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 662 Skrevet 22. August Camilla sexy milf skrev, for 3 timer siden: Mit spørgsmål er både til os Gp’er og de dejlige mænner der kommer? Rigtig spændende bliver det jo først, når det er konen eller datteren der lukker døren op og han ikke ved, de sælger sex, ligesom de ved ikke, at han køber sex 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 16 Skrevet 22. August For nogle år siden mødte jeg en GP’er i Magasin i Aarhus jeg havde været sammen med nogle gange. Vi kiggede blot på hinanden og gik videre og vi lod begge som ingenting selvom det da fristede at henvende mig til hende og spørge om vi skulle mødes igen. Men lige til det her spørgsmål er man begge i en så ømtålelig situation at man nok for begge parter gør bedst i at grine lidt af det og så lade absolut som ingenting bagefter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 110 Skrevet 22. August Skulle jeg møde en GPer, som jeg kender/har besøgt, ville jeg da smile og nikke, men ikke sige hej, hvis der var andre mennesker tæt omkring. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tjalfe 54 Skrevet 22. August Har mødt en engang som var kollega til min kone. Da vi fandt ud af hvordan det hang sammen, blev vi enige om at det var vores hemmelighed. Og ses stadig engang imellem, når tid og mulighed er der. Så kan godt fungere med respekt/forståelse og tillid til hinanden. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 758 Skrevet 22. August Har ikke prøvet det, har tænkt over hvordan jeg vil reagere. Var det en blid GP, tænker jeg at jeg ville sige sådan noget som "Vi bør nok sige pænt farvel og glemme at vi mødets her" Var det en domina, ville jeg glædes over endelig at have mødt en jeg kendte som også var til BDSM og vil gerne sammen med hendes udforske vores fælles lyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_dude_man 81 Skrevet 22. August (edited) Jeg var på vej ind på en bar da jeg så en Thai massør som jeg havde været hos en del gange. Tankerne følg igennem hovedet. Skulle jeg sige "hey" eller ignorer hende, men så så jeg hun var med en veninde - som var en anden Thai massør, fra en anden klinik, som jeg også havde fået en tur eller to med... Jeg listede ud og tror ikke de så mig Redigeret 22. August af The_dude_man 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg