Hop til indhold
Statler

Først el. Sidst

Recommended Posts

Vågnede i nat og  spekulerede om det var "smartest" at ønske en morgentid Eller være sidste mand i butikken?! Hvad siger i, er der forskel :x<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt lide morgentider, hvis det er i weekenden, så er der ligesom ro på resten af dagen. 
Er det på en hverdag, foretrækker jeg den første og bedste tid jeg kan få. Samme årsag.

Men det er jo bare mine preferanser. 

Tænker du på noget specielt ang. dine overvejelser?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker at være først. For det første er testoteron-niveauet højest om morgenen. For det andet, så har jeg den idé, at GP efter en lang dag på lagenet kan være træt, være øm og i det hele taget være godt brugt. Hendes kønshormon topper i øvrigt også om morgenen, så sandsynligheden for en fest er større tidligere på dagen.

Hvis jeg ved, at jeg er den første på en given dag, så kommer jeg altid lidt før, og sender en sød sms om at jeg er fremme og at hun kan lukke mig ind når hun er klar. Blive jeg lukket ind før tid, så har hun ofte ikke lige så travlt med at få mig ud inden aftalte antal minutter er gået, som hvis jeg ankommer midt i et tætpakket program. Det virker for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du har i tankerne, om hun måske er mere klar, og har mere lyst om morgenen i forhold til sidst på dagen efter X antal kunder, så er det så personbestemt at du på ingen måde kan vide det på forhånd. 

Tidligt om morgenen risikerer du, at møde en træt og uoplagt GP, men omvendt kan du også møde hende den morgenfriske, som lige har været i bad efter en morgenløbetur og yoga øvelser og lige har spist sin skyr med friske frugter på. 

På samme måde kan du møde en træt uoplagt GP på sin sidste tid denne dag, men omvendt kan du også møde hende, som har taget flere lange pauser i løbet af dagen og bare naturligt er mest liderlig sent på aftenen og nu skal hun havde det sidste pik i dag, som hun har set frem til og hun glæder sig :) 

Prøv dig frem og lær’ at kende din GP, og der venter dig alt godt :)

Redigeret af Søren - Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statler skrev, for 3 timer siden:

Vågnede i nat og  spekulerede om det var "smartest" at ønske en morgentid Eller være sidste mand i butikken?! Hvad siger i, er der forskel :x<3

Det er jo en personlig præference og smag og behag og fordomme er forskelligt fra person til person så du får svar i øst og vest nu til noget som i sidste ende handler om hvad du bedst kan lide eller opdager er en fordel for dig 

Jeg har med GPer hvor der er god kemi og god sex for begge parter valgt aften / rosinen i pølseenden tidspunktet og så er det da sket en gang eller to at tiden flyder og ingen af os har travlt med at runde af eller stoppe når nu man hygger sig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statler skrev, for 4 timer siden:

Helt klart sidst, da det for mig er en stor del af det frække, at hun har haft mange gæster før mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mejer skrev, for 7 timer siden:

- der er vel forskel på GPer og dig og mig

@Mejer Enig, men tænker på begger parters præferencer. Burde jeg måske have tydeliggjort. Ville mene man var mere flad over middag, hvilket jeg selv er når jeg arbejder. Tak for input

Noob2025 skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan godt lide morgentider, hvis det er i weekenden, så er der ligesom ro på resten af dagen. 
Er det på en hverdag, foretrækker jeg den første og bedste tid jeg kan få. Samme årsag.

Men det er jo bare mine preferanser. 

Tænker du på noget specielt ang. dine overvejelser?

@Noob2025 Tror også jeg er er "morgen menneske". Men uden at vide hvor mange kunder den enkelte GP tager ind på en vagt, så ville jeg bare mene hun måtte føle sig noget mere "flad" mod slutningen af vagten og naturligt ville jeg antage det bliver rutinen der tager over! Igen ting jeg antager. Tak for input

gentlemanfromdenmark@gmail skrev, for 6 timer siden:

Jeg foretrækker at være først. For det første er testoteron-niveauet højest om morgenen. For det andet, så har jeg den idé, at GP efter en lang dag på lagenet kan være træt, være øm og i det hele taget være godt brugt. Hendes kønshormon topper i øvrigt også om morgenen, så sandsynligheden for en fest er større tidligere på dagen.

Hvis jeg ved, at jeg er den første på en given dag, så kommer jeg altid lidt før, og sender en sød sms om at jeg er fremme og at hun kan lukke mig ind når hun er klar. Blive jeg lukket ind før tid, så har hun ofte ikke lige så travlt med at få mig ud inden aftalte antal minutter er gået, som hvis jeg ankommer midt i et tætpakket program. Det virker for mig.

@gentlemanfromdenmark@gmail Jeg anede ikke engang der fra forskel på testoteron niveauet i løbet af dagen, Kan godt lide din SMS ide :) Tak for input

Søren - Aalborg skrev, for 6 timer siden:

Hvis du har i tankerne, om hun måske er mere klar, og har mere lyst om morgenen i forhold til sidst på dagen efter X antal kunder, så er det så personbestemt at du på ingen måde kan vide det på forhånd. 

Tidligt om morgenen risikerer du, at møde en træt og uoplagt GP, men omvendt kan du også møde hende den morgenfriske, som lige har været i bad efter en morgenløbetur og yoga øvelser og lige har spist sin skyr med friske frugter på. 

På samme måde kan du møde en træt uoplagt GP på sin sidste tid denne dag, men omvendt kan du også møde hende, som har taget flere lange pauser i løbet af dagen og bare naturligt er mest liderlig sent på aftenen og nu skal hun havde det sidste pik i dag, som hun har set frem til og hun glæder sig :) 

Prøv dig frem og lær’ at kende din GP, og der venter dig alt godt :)

@Søren - Aalborg Helt enig, jeg er bare dygtig til at putte folk i ensrettede kasser :) må være en last fra mit arbejde. Men tak for input

Dillermand Junior skrev, for 4 timer siden:

Det er jo en personlig præference og smag og behag og fordomme er forskelligt fra person til person så du får svar i øst og vest nu til noget som i sidste ende handler om hvad du bedst kan lide eller opdager er en fordel for dig 

Jeg har med GPer hvor der er god kemi og god sex for begge parter valgt aften / rosinen i pølseenden tidspunktet og så er det da sket en gang eller to at tiden flyder og ingen af os har travlt med at runde af eller stoppe når nu man hygger sig. 

@Dillermand Junior Enig det er en personlig præference. Men jeg ville være ked at føle jeg var den sidste der skulle overståes, eller være den første hvor en "jumpstarter" var nødvendig for at komme i gang. Men tak for dit input.

Monte skrev, for 2 timer siden:

Helt klart sidst, da det for mig er en stor del af det frække, at hun har haft mange gæster før mig...

@Monte Ok så det spiller ikke ind for dig, om GP er uoplagt morgen/eftermiddag afhængig af hendes døgnrytme ? Tak for dit input.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statler skrev, for 32 minutter siden:

jeg ville være ked at føle jeg var den sidste der skulle overståes, eller være den første hvor en "jumpstarter" var nødvendig for at komme i gang. Men tak for dit input.

Hvis du besøger nogen der gør det af nød / for pengenes skyld eller de udenlandske piger hvor en alfons eller mama san styrer deres aftaler så er der en øget chance for den oplevelse. Men besøger du en Dansk / skandinavisk eller de få selvstændige udenlandske piger oftest privat diskret så kan de ofte bedre styre deres aftaler og egen dag og planlægger derfor efter hvor egen grænse er helt ned i detaljen kunde A er meget passiv og ofte en til to timer efter ham skal jeg enten ikke have flere aftaler eller først efter en pause og så ikke en lang aftale mere. 

er det en ung / ny GP er der også en større chance for at de presser sig selv for meget og ikke har energi nok til de sidste aftaler 

De lidt ældre eller bare mere erfarne i Antal år som GP har ret godt styr på hvad de kan og har lyst til at klemme ind af aftaler uden at de føler at de ikke kan levere en god oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke om jeg er den eneste, men jeg synes bare at der er noget frækt ved at besøge GP’er om aften, når det er mørkt udenfor, som tænder mig. Jeg føler mig på en eller anden måde lidt kriminel og samtidig er det også diskret, for det kunne jo at være at man rendte ind i en bekendt.

Redigeret af Mike56

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lidt forskellige erfaringer med at være sidste/sen kunde...

Mange gode erfaringer, hvor hendes vagt har været god og vi bygger ovenpå og hun deler lidt omkring hvad der har været dejligt.

Og nogle få, hvor hun har været træt eller uoplagt.

Og samme mønster med at være første kunde...

Mange gode oplevelser, hvor de har været på og vores leg har skudt deres dag i gang.

Og få, hvor hun har været forsinket og stresset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statler skrev, for 4 timer siden:

@Noob2025 Tror også jeg er er "morgen menneske". Men uden at vide hvor mange kunder den enkelte GP tager ind på en vagt, så ville jeg bare mene hun måtte føle sig noget mere "flad" mod slutningen af vagten og naturligt ville jeg antage det bliver rutinen der tager over! Igen ting jeg antager. Tak for input

Har en enkelt gang prøvet at få en tid kl 1700, hvor hun så fortæller, jeg er dagens første kunde, på en vagt fra kl 10:00. 
så du kan aldrig vide om din GP har haft en travl dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Noob2025 skrev, for 2 timer siden:

Har en enkelt gang prøvet at få en tid kl 1700, hvor hun så fortæller, jeg er dagens første kunde, på en vagt fra kl 10:00. 

Det er nemlig så forskelligt, hvordan GP’erne arbejder, så man kan ikke generalisere eller vide noget med sikkerhed og hurra for det. 

Skrev f.eks. lidt med en GP her den anden aften, som jeg tidligere har besøgt, og hun havde brugt dagen på café, på at shoppe og på at have besøg af en veninde i lejligheden. Hun havde så valgt at booke to besøg ind om aftenen af 30 minutter, og det var de to kunder hun havde den dag. Så det er meget forskelligt, hvordan de arbejder og derfor kan man heldigvis sagtens møde en meget motiveret, energisk og frisk pige til en aftale kl. 21.00 en ganske almindelig hverdagsaften og så faktisk endda være dagens første kunde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Noob2025 skrev, for 12 timer siden:

@Noob2025ja det er jo også en mulighed. Kunne være jeg bare skulle bruge gennemsnittet og holde mig til frokost sex:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, den 22.8.2025 at 15:59:

Hvis du besøger nogen der gør det af nød / for pengenes skyld eller de udenlandske piger hvor en alfons eller mama san styrer deres aftaler så er der en øget chance for den oplevelse. Men besøger du en Dansk / skandinavisk eller de få selvstændige udenlandske piger oftest privat diskret så kan de ofte bedre styre deres aftaler og egen dag og planlægger derfor efter hvor egen grænse er helt ned i detaljen kunde A er meget passiv og ofte en til to timer efter ham skal jeg enten ikke have flere aftaler eller først efter en pause og så ikke en lang aftale mere. 

er det en ung / ny GP er der også en større chance for at de presser sig selv for meget og ikke har energi nok til de sidste aftaler 

De lidt ældre eller bare mere erfarne i Antal år som GP har ret godt styr på hvad de kan og har lyst til at klemme ind af aftaler uden at de føler at de ikke kan levere en god oplevelse. 

Vil ved hvor fra har du så detaljeret indblik i de Gp'r måde at sætte sine aftaler på. Hahaahaa......  ;)

Men ja det passer hvad du skrevet ret godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cowgirl.90 skrev, for 9 timer siden:

Tja, tjo, såmænd... Generelt tror jeg du har ret, men på klinikkerne styrer de jo ikke selv bookingerne og der er meget svingende kvalitet i hvad telerne formår at tage hensyn til.

Jeg besøgte en der har været i branchen i rigtig mange år og som jeg har besøgt 7-8 gange før.

Hun havde taget to meget lange aftaler lige efter hinanden med kunder, som hun vidste var "hårde" at være sammen med så længe fordi de er lidt passive, så hun skal holde "det kørende".

Det blev så mit held, fordi hun var alt for træt til at holde facaden og paraderne oppe da jeg kom til en sen aftale og hvor vi plejer at dyrke vild og voldsom pse legesex, så blev det for første gang vidunderligt intimt og intenst. Vi landede i en missionær med dybe kys og øjenkontakt og ingen af os skulle nogensinde videre derfra :wub:

En meget speciel og fantastisk oplevelse, så sådan kan det også gå, når man rammer det rigtige (eller forkerte om man vil) energiniveau og humør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der findes ingen facitliste.

Nu har jeg i min tid primært besøgt danske piger. Da jeg startede som ung var det bordeller eller klinikker jeg besøgte. Mine to bedste oplevelser var en storbarmet, midaldrende kvinde som jeg ofte besøgte en lørdag formiddag og sikkert typisk som den første kunde. De bedste oplevelser har jeg haft med en nogenlunde jævnaldrende fræk pige i Aarhus som jeg altid besøgte når mørket var faldet på og stemningen var helt speciel. Dengang gik man jo bare ind fra gaden uden tidsbestilling.

Det var bare sådan det blev og tænkte egentlig dengang ikke over tidspunktet.

I dag mødes man oftest på bestilt tid og da har jeg ingen præferencer som sådan. Det er kemi og kalender der bestemmer hvem og hvornår.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...