Hop til indhold
berger

Cara Thai i Aalborg

Recommended Posts

Jeg har kun besøgt en thai pige en gang før - Og denne pige her har jeg ikke set annonce på før så det skulle så endelig være 

https://annoncelight.dk/showad/401138

Hun er rigtig sød og det skønneste smil har hun når man lidt nervøs tropper op. Alt det forretningsmæssige blev klaret og badet ligeså. En rigtig god massage og længe over ryggen. Da hun bad mig vende mig begyndte der at blive mere sex ind over. En 69 og hun blev slikket. På med gummi og så kneppede hun siddende på mig til jeg kom.

Ikke den store indlevelse men hun er dejlig og smilende. Der er ikke noget at sætte finger på. Dog er det lidt træls at hun ikke forstod hvad jeg egentlig havde købt. Jeg havde købt Bj med CIM og det vidste hun ikke hvad var - så det blev afslutning med rideturen. 

Lækker og sød kvinde, blød hud og lidt forstørrede bryster (hårde og lidt for velgjorte) Men fin nok oplevelse uden bevidst snyd.

Ved ikke om jeg kommer igen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
berger skrev, for 1 time siden:

Jeg havde købt Bj med CIM og det vidste hun ikke hvad var - så det blev afslutning med rideturen. 

Tror hun helt klart ved hvad det er men at hun måske ikke yder det, eller af en eller anden grund ikke gav det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...