henrikdkfun 2 Skrevet i går klokken 12:33 Fantastisk besøg kort sagt! Link: https://annoncelight.dk/showad/392383 Normalt besøger jeg lidt ældre kvinder, men hende her så virkelig sød ud og havde en masse gode anmeldelser, så jeg tog kontakt til hende og fandt en tid. Jeg bestilte en time hos hende, uden fuld pakke, men med fokus på body to body massage og oral sex. Jeg elsker at slikke en kvinde og se hvordan de overgiver sig når tungen går på opdagelse imellem deres ben :p Da jeg ankom til stedet som i øvrigt er forholdsvist diskret og hyggeligt blev jeg mødt af søde Milin, som hurtigt fik mig til at føle mig tryg. Jeg er selv en lav fyr, men det gjorde på ingen måde nogen forskel – hun var nærværende og behandlede mig med respekt og varme hele vejen igennem. Hun ser ud præcis som på billederne, naturligt smuk og med et sødt smil. Hendes måde at være på er oprigtig og afslappet, og hun er god til at skabe en behagelig stemning, hvor man føler sig velkommen. Selve stedet var diskret, rent og pænt, og man føler sig godt tilpas med det samme man træder ind. Hun virker professionel, men samtidig personlig i sin tilgang, og det føltes som om hun virkelig ønskede at give mig en god oplevelse. Selve akten minder meget om mr.swingking hvor Milin på forførende vis gnider sit skridt imod ens lille ven. Og der var lillemanden ved at give op, så jeg spurgte om jeg måtte få lov at give hende en slikketur. Hold kæft jeg nød det. Alt i alt en rigtig positiv oplevelse, hvor jeg gik derfra med en følelse af både ro og glæde. Jeg kan varmt anbefale hende til andre, der sætter pris på diskretion, renlighed og en varm atmosfære. Milin får 10/10 og omgivelserne er også i den gode ende af skalaen. https://annoncelight.dk/showad/392383 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 11 Skrevet i går klokken 12:45 Er helt enig. Har besøgt hende et utal af gange efterhånden, og det bliver bare bedre og bedre efter hvert besøg. Det er ofte jeg har besøgt andre piger, og efterfølgende har tænkt at jeg skulle have besøgt hende istedet. Har altid oplevet hende som 100% på, og det er man ikke det mindste i tvivl om. Og med de nye billeder hun har postet, er lysten til at besøge hende igen da ikke blevet mindre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 193 Skrevet for 23 timer siden Hun lyder jo vildt skønt og ser meget lækker ud. Jeg kan se at hun har tatovering på et af billederne og resten kan man ikke se noget? Kan du sige om hun har tatoveringer i virkeligheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 11 Skrevet for 23 timer siden Mike56 skrev, for 8 minutter siden: Hun lyder jo vildt skønt og ser meget lækker ud. Jeg kan se at hun har tatovering på et af billederne og resten kan man ikke se noget? Kan du sige om hun har tatoveringer i virkeligheden? Hun har en tatovering på siden af det ene ben, som du kan se på et af billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrikdkfun 2 Skrevet for 23 timer siden Det er en tatovering af en slange hvis nogen skulle være i tvivl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg