Hop til indhold
skinkelynet32

At gå igen/sende nogle væk

Recommended Posts

skinkelynet32 skrev, for 2 timer siden:

Det der er nok noget vi alle kan lære af! Tusinde mange tak!

Jeg  tror ikke, det er  noget  som  I mænd  kan  bruge  til  jeres  kontakt til sexsælgere.  Da de typisk har annoncer og  menuer som I kan vælge imellem. 

Læs deres  annonce  og svar på det de efterspørger. 

Nu  svarede jeg på,  hvilken type  henvendelse jeg  gerne  ville  have og jeg ville  reagere  positivt på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 39 minutter siden:

Jeg  tror ikke, det er  noget  som  I mænd  kan  bruge  til  jeres  kontakt til sexsælgere.  Da de typisk har annoncer og  menuer som I kan vælge imellem. 

Læs deres  annonce  og svar på det de efterspørger. 

Nu  svarede jeg på,  hvilken type  henvendelse jeg  gerne  ville  have og jeg ville  reagere  positivt på. 

Jeg tror at der er elementer værd at tage med. F.eks. at beskrive sig selv, hvad man godt kan lide og hvad ens forventninger til besøget er. Jeg har altid haft en lidt... transaktionel approach, men jeg har forsøgt at gøre det lidt mere personligt på det sidste. Jeg tænker at dine ønsker i særdeleshed er relavant for at gøre det lættere for enhver gp at forholde sig til hvem hun åbner døren for! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes ikke det giver mening at skrive meget om forventninger før første møde. Hvis kemien ikke er der, så er det jo lidt lige meget. 

Anyway, tilbage til spørgsmålet om at gå igen. 

Jeg vendte om en gang i denne uge. Besøgte en Susana i Aarhus. 
Hun var højere end beskrevet i hendes annonce og billederne også photoshoppet. Men hun var OK, så jeg tænkte det bliver nok fint. 
Da pengene så var ved at skifte hænder, så tænkte jeg, at jeg kunne lige spørge om det sædvanlige er inkluderet. Slev om jeg egentlig ikke syntes det burde være nødvendigt at spørge om det. Hun påstod så at 69 var ekstra. Det syntes jeg var for ringe, så valgte at sige pænt nej tak og forlod stedet. 
Bagefter kom der så en SMS om at jeg kunne få 69 med i prisen, men der havde jeg mistet lysten. 

Andre gange hvor der er vendt om - ja nogle af de gange hvor man besøger nye piger i byen, som ikke er anmeldte, og hvor man nok godt ved at billederne er falske. 
Så møder man nogle piger, der ikke ligner billederne, er uoplagte, lejligheden lugter af røg osv. De prøver bare at få tiden til at gå, og håber at der kommer nogle kunder, der springer på...

Del dette indlæg

Link til indlæg
skinkelynet32 skrev, den 29.8.2025 at 11:55:

Jeg kunne ikke være mere enig @ensomfyr, jeg ville ønske at de bare tog et billede af sigselv på sengen, på det sted de er og bruger det. Jeg ku ikke være mere ligeglad med model billeder, jeg vil hellere vide hvad jeg går ind til - og jeg er ikke kræsen. Jeg forstår ikke dem der åbenlyst bruger flere år gamle billeder til at catfish. I sidste ende ødelægger det bare forventningerne. 

De er jo nok ligeglade med mine forventninger.

De får mine hundredekronesedler, knalder mig og smutter videre til næste by eller land.

De har sikkert ingen planer om at opbygge en fast gruppe af tilfredse stamkunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, den 28.8.2025 at 19:37:

Skal prøve at svare på dit spørgsmål 

"Hej 

Jeg er en  mand medio , velholdt,  xx cm høj,  blå  øjne og  kortklippet. 

Jeg bor  i Jylland og  har  ønske om  at  vi  kan  mødes til dejlig fræk leg. 

Jeg er til en frodig tøs som dig,  og vil nyde at kysse med dig. Jeg er dominerende  og tænder  på  xxxx, xxx.

Vil  gerne  lege i  1-2 timer i den  nærmeste fremtid.  Jeg sørger for et ugenert sted  i  nærheden af  xx.

Jeg vil gerne belønne dig  med xx kr."

Lad mig høre om du kan se dig selv indfri mine lyster. "

Det kunne være et eksempel på en fremragende henvendelse til mig, altså beskrivende  og konkret som jeg kan forholde mig til.  

Jeg plejer grundigt at læse annonceteksten og spørger de efter særlige oplysninger giver jeg dem. Det synes jeg dog er sjældent. Jeg har oplevet et par gange, at der spørges om alder og nationalitet. Men ellers ikke rigtig noget.

Jeg plejer at skrive noget i stil med: "Hej. Jeg har set din annonce på xxx og synes du ser fræk ud. Jeg kunne godt tænke mig at mødes med dig. Jeg er en mand på 54 år, som søger en ung kvinde til en times hygge, mens jeg er på hotel i København. Jeg søger en time med kram, kys og blid sex. Jeg håber vi kan mødes. Det kan foregå hos mig på hotel centralt i København eller hos dig. Jeg ser frem til at høre fra dig."

Jeg forstår godt dem, der i annoncen skriver, at henvender med blot "Knep" eller "Tid" eller hvad ved jeg ignoreres.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...