Hop til indhold
MissMelanie

Kontantløs samfund

Recommended Posts

Som udgangspunkt er jeg ellers normalt stor fortaler for, at kontanter skal afskaffes. I det daglige har jeg overhovedet ikke brug for kontanter.

Eneste undtagelse er købesex. Her anvender jeg kontanter udelukkende for at være anonym.

Bliver kontanter helt afskaffet, så jeg ville være nødt til at skulle betale med bankoverførsel, mobilpay, paypal eller lignende, så vil min anonymitet ryge. Det vil nok betyde, at jeg vil holde op med at købe sex.

Jeg vil så måske rejse mere til lande, hvor jeg vil kunne betale for sex med kontanter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Danmark bliver heller ikke kontantløs. Netop nu er man ved at forberede afløser af vores sedler, det ville man ikke gøre hvis planen at kontanter skulle udgå. Mænd og kvinder har levet længe og GP faget et yderst populært fag der besøges af alle os der gerne vil have den specielle og skønne oplevelse I giver os. Der findes altid en løsning til udløsning:wub:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

NU har jeg ikke en bedre halvdel , så jeg betaler bare på den måde der er mest hensigtsmæssigt.

Jeg har dog min tvivl om at kontanterne forsvinder , hvilket også ville være vanvittigt hvis de gjorde.
Som om bankerne ikke tjener nok på os i forvejen , deres overskud banker opad hvert eneste år.

Jeg bruger min bank så lidt som overhovedet muligt og har kun ét kort , foretrækker kontanter til enhver tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...