Hop til indhold
hamdenlange

Lilly i lystrup - falske billeder

Recommended Posts

Jeg har været forbi Lilly i Lystrup og kan bekræfte det ikke er hende på billederne. 

hvis det er Lilly, må billederne være mindst 20 år gamle. 

jeg valgte at vende om i døren i frygt for at  blive yderligere skuffet. Hvis nogen har besøgt hende må de gerne berette omkring hendes service, synes ikke jeg rigtigt kan finde noget. 

https://annoncelight.dk/showad/421210

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt du vendte om, jeg havde nok på fornemmelsen det var falske billeder. Jeg lavede selv en efterlysning af hende den anden dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har haft samme oplevelse på den klinik med anden dame, tror desværre det typisk derude - de har vist hårdt brug for en fotograf og opdateret materiale - men går den så går den jo

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, den 21.8.2025 at 13:33:

Fedt du vendte om, jeg havde nok på fornemmelsen det var falske billeder. Jeg lavede selv en efterlysning af hende den anden dag.

Jeg har self haft alt for lidt gode oplevelser piger der anvender falske billeder. Hvis pigen derimod er smukkere end på billedet vil jeg hellere end gerne give det et forsøg :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...