Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Dette var virkeligt tæt på en kæreste oplevelse men uden sex

Undskyld at jeg anbefaler en gp der er blevet anmeldt  positivt masse gange før. Pixie

MEN jeg føler at hun fortjener endnu en lovprisning her. 

Jeg bestilte 45 min med b2b - bestillingen gik super nemt og der var ingen sprog problemer - selv om hun er fra Estland, som jo er et af vores nordiske broderlande. 

På vej til hende havde jeg svært vad at skaffe kontanter - mit problem ikke hendes - og UPS da jeg så nærmede mig hendes sted - checkede jeg lige op på adressen igen, og til min store gru havde Pixie lagt en 24 timers forhindring ind i vores Whats App chat så adressen var slettet - men hun blev kontaktet og jeg blev ledt på rette spor. 

Blev hurtigt buzzet ind. Fandt lejligheden hvor hun var klar til vores møde - mig i et bad - fine facilitetter, og så ind i værelset hvor sceancen fandt sted.

Jeg bestilte 45 min med b2b - og det fortrød jeg ikke, kun ville det have været bedre med 60min - men min fejl. 

Jeg lagde mig på maven og straks gik den nøgne Pixie i gang med at tirre mig med hele sin krop - skønne bryster og kærlige nap i øreflipper med læberne- jeg elskede det.

Efter en dejlig periode - hvor jeg kunne pille og røre -skule jeg vende mig om .... og så var der de skønneste bryster at kæle for og kysse, dette mundede ud i en 69 hvor jeg slikke den sødeste liille lyserøde rose - desværre måtte jeg afbryde ret hurtigt da jeg kunne mærke at jeg var done og kom med et - i mine øjne - med et drøm.

Jeg kommer absolut igen, og stor anbefaling herfra.

Dejlig massage

Max

Redigeret af Max Bjævermose

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også selv været forbi Pixie i dag for første gang og jeg må bare sige WOW. Hun er fantastisk og man får 100% GFE uden sex som Max Bjævermose skriver. Hun er 100% berøringsvenlig, og hun er fræk i en 69'er. Hendes afslutning er også sublim, og hun ved lige hvor hun skal røre for at tænde en. Jeg synes også hun er smukkere i virkeligheden end hendes billeder. Det bliver helt sikkert en gentagelse for mig, og hvis man ikke har været hos Pixie før så er det bare afsted, hvis man vil have en 10/10 B2B med GFE følelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Pixie for nogle år siden, og havde også en fantastisk oplevelse. Men, jeg er nødt til at spørge: slikke hende lyserøde rose!! Tillader hun det? Jeg husker at der var fri adgang til berøring af hendes krop. Men ikke mere. Hvis man må slikke og kysse hendes køn i en 69 stilloing, er oplevelsen da pludselig opløftet til et helt nyt niveau!!!!!

Hilsner

Gyldenspjæt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gyldenspjæt63 skrev, for 15 timer siden:

Tillader hun det?

Jeg tror ikke at man skal forvente den samme behandling, da kvinderne kan være selektive og kun yde “ekstra” hvis de føler sig trygge eller hvis det er aftalt på forhånd. Så lad være med at have forventninger, og blive skuffet. Bare et velment råd

Del dette indlæg

Link til indlæg
OuScog skrev, for 3 timer siden:

Lige kommet hjem fra ferie og missede hende.. nogen der ved hvornår hun kommer tilbage?

Hun er tilbage 10. Sep

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...