Friskfyr41 67 Skrevet 20. August Vi er seks gutter sidst i fyrrene der skal en forlænget weekend til Gdańsk i den kommende weekend. Vi skal bo midt i den gamle bydel og der er lidt en stemning og forventning, hos i hvert fald de fire af os, at vi skal opleve lidt af de lokale Glædespiger. Er der nogen der har erfaring fra Gdańsk eller Polen. Hvilke bordeller, priser, do's and dont's eller andet som du synes kunne være relevant for en flok liderlige halvgamle mænd, så vil alle gode råd og vejledninger blive taget imod med kyshånd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 323 Skrevet 20. August Kan anbefale denne side til både at finde erotic massage og mere i Gdansk og andre polske byer. https://dupanko.pl/en/ Tag i øvrigt gerne til Sopot, Polens St. Tropez, der emmer af sol og sommer (muligvis afhængig af vejret i weekenden). Det er let at tage toget fra Gdansk og afstanden er kort. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 903 Skrevet 20. August Man kan komme ud for at de polske piger ikke reagerer på et udenlandsk tlf nr. Jeg har haft succes med at sende en selfie med tydelig lokal attraktion i baggrunden eller en lokal frisktrykt avis som bevis på min faktiske tilstedeværelse i området. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14052 Skrevet 20. August (edited) Friskfyr41 skrev, for 3 timer siden: erfaring fra Gdańsk Jeg har tidligere skrevet om mine erfaringer fra Gdansk - dem burde I kunne søge - men ellers hold jer fra de stripripoff-klubber som pigerne på Diugi Targ forsøger at lokke jer ned i - men er man lidt forbeholden og ikke lader sig lokke til at give drinks til højre og venstre og ikke selv drikker sig for fuld - kan man tage det som en oplevelse - og ellers bruge "skatte"pengene på erotisk massage, som de polske piger er mestre i - med div. afslutninger. Der findes mere reelle strip-klubber eller "taxi" centraler andre steder i byen - men de kan være svære at finde eller få oplyst den korrekte adresse til - så det kan være med at finde en pålidelig taxi-chauffør, der mod lidt drikkepenge kender stederne. Redigeret 20. August af Jernsvinet 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg