Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har en aftale med hende her kl 17.55. 

Jeg tager 15 min, for lige at se om det kan noget. Og om hun er ægte. Skal nok lige melde tilbage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
xazia skrev, for 31 minutter siden:

Jeg har en aftale med hende her kl 17.55. 

Jeg tager 15 min, for lige at se om det kan noget. Og om hun er ægte. Skal nok lige melde tilbage. 

Hvordan gik det så om man må spørge?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anmeldelse af Jenny

Udseende:
Lille, slank og virkelig stram krop. Ikke et gram fedt. Hun har nærmere c-skåle end d, men de sidder perfekt på den lille ramme. Et par tatoveringer, som klæder hende godt. Hun havde meget diskret makeup på, stadig naturligt flot og velplejet. Alder 21 passer perfekt.

Oplevelse:
Vi tog det i bilen, da jeg ikke ville tage hende hjem første gang – hun er jo helt ny. Hun startede med et rigtig godt blowjob, og så gik vi over til sex. Hun er så stram, at jeg ikke holdt længe. Og hun stønner højt – man skal nok passe lidt på, hvis man har naboer

Personlighed:
Hun snakker dansk med et strejf af svensk accent. Virker stille og lidt genert, men reel og til at stole på. Jeg spurgte, hvor tit hun er på, og hun sagde maks. 2-3 dage om måneden.

Samlet vurdering:
Sindssyg lækker krop, meget stram, naturligt flot og giver en ægte oplevelse. Hun stønner virkelig frækt, og jeg skal helt klart se hende igen – næste gang i længere tid.

Krop: 10/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...