padelguden 512 Skrevet 20. August https://annoncelight.dk/showad/436180 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 199 Skrevet 20. August Jeg har en aftale med hende her kl 17.55. Jeg tager 15 min, for lige at se om det kan noget. Og om hun er ægte. Skal nok lige melde tilbage. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gabriel 82 Skrevet 20. August xazia skrev, for 31 minutter siden: Jeg har en aftale med hende her kl 17.55. Jeg tager 15 min, for lige at se om det kan noget. Og om hun er ægte. Skal nok lige melde tilbage. Hvordan gik det så om man må spørge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 199 Skrevet 21. August Anmeldelse af Jenny Udseende: Lille, slank og virkelig stram krop. Ikke et gram fedt. Hun har nærmere c-skåle end d, men de sidder perfekt på den lille ramme. Et par tatoveringer, som klæder hende godt. Hun havde meget diskret makeup på, stadig naturligt flot og velplejet. Alder 21 passer perfekt. Oplevelse: Vi tog det i bilen, da jeg ikke ville tage hende hjem første gang – hun er jo helt ny. Hun startede med et rigtig godt blowjob, og så gik vi over til sex. Hun er så stram, at jeg ikke holdt længe. Og hun stønner højt – man skal nok passe lidt på, hvis man har naboer Personlighed: Hun snakker dansk med et strejf af svensk accent. Virker stille og lidt genert, men reel og til at stole på. Jeg spurgte, hvor tit hun er på, og hun sagde maks. 2-3 dage om måneden. Samlet vurdering: Sindssyg lækker krop, meget stram, naturligt flot og giver en ægte oplevelse. Hun stønner virkelig frækt, og jeg skal helt klart se hende igen – næste gang i længere tid. Krop: 10/10 4 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1351 Skrevet 21. August Annoncen er desværre væk. Lyder ellers interessant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg