Hop til indhold

Jenny - 21 år dansk

Featured Replies

Skrevet

Jeg har en aftale med hende her kl 17.55. 

Jeg tager 15 min, for lige at se om det kan noget. Og om hun er ægte. Skal nok lige melde tilbage. 

Skrevet
xazia skrev, for 31 minutter siden:

Jeg har en aftale med hende her kl 17.55. 

Jeg tager 15 min, for lige at se om det kan noget. Og om hun er ægte. Skal nok lige melde tilbage. 

Hvordan gik det så om man må spørge?

Skrevet

Anmeldelse af Jenny

Udseende:
Lille, slank og virkelig stram krop. Ikke et gram fedt. Hun har nærmere c-skåle end d, men de sidder perfekt på den lille ramme. Et par tatoveringer, som klæder hende godt. Hun havde meget diskret makeup på, stadig naturligt flot og velplejet. Alder 21 passer perfekt.

Oplevelse:
Vi tog det i bilen, da jeg ikke ville tage hende hjem første gang – hun er jo helt ny. Hun startede med et rigtig godt blowjob, og så gik vi over til sex. Hun er så stram, at jeg ikke holdt længe. Og hun stønner højt – man skal nok passe lidt på, hvis man har naboer

Personlighed:
Hun snakker dansk med et strejf af svensk accent. Virker stille og lidt genert, men reel og til at stole på. Jeg spurgte, hvor tit hun er på, og hun sagde maks. 2-3 dage om måneden.

Samlet vurdering:
Sindssyg lækker krop, meget stram, naturligt flot og giver en ægte oplevelse. Hun stønner virkelig frækt, og jeg skal helt klart se hende igen – næste gang i længere tid.

Krop: 10/10

• 5 weeks later...
Skrevet

Nogen der har været med hende siden? Eller ved om annoncen var været på? 

Skrevet

Hun har været på 2 gange så vidt jeg kunne se.. men hun ville kun være på meget sjældent.  Har ikke set hende i en ca en måned. 

Skrevet

Jeg har haft fornøjelsen af at møde hende, hun er ganske rigtigt som xazia beskriver. Hun fortalte mig at hun kun er på en gang imellem. Så hold øje med Annoncelight for jeg tror man skal være rimelig hurtig ude når hun annoncerer. Hun får min anbefaling hvis man er til den type :)

• 1 month later...
Skrevet

Har nogen set hende online for nylig? Jeg har kigget næsten hver dag den seneste måned uden at være så heldig at se hende.

Skrevet

Det samme her, har faktisk dagligt kigget efter hende i over 2 mdr.
Har efterhånden mistet håbet:(

• 3 months later...
Skrevet

Har nogen set hende inden for de sidste seks måneder? Jeg har ledt efter hende mange gange uden held. Har hun fundet sine stamkunder, skiftet navn eller bare holdt op?

Skrevet

@Bosse Jeg har stadig haft kontakt med hende. Hun sagde, at hun bare lige skulle skaffe nogle penge, og så ville hun stoppe helt. Jeg har dog set hende et par gange efterfølgende – der har ikke været noget seksuelt, vi har bare været ude at spise, og hun har sovet her en enkelt gang.
Jeg har taget en snak med hende efter jeg så efterlysningen. Hun kommer desværre ikke tilbage. Og der er ingen grund til at spørge mig om hendes kontaktoplysninger.

Redigeret af xazia

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.