arminb 125 Skrevet 20. August Hej folkens Den sidste uges tid har jeg haft den tvivlsomme fornøjelse af en omgang gonore, som bestemt ikke har været særligt dejligt. Jeg er rimelig sikker på, at det kommer fra et blowjob uden kondom med en populær thaipige her på forummet. Så mit spørgsmål til jer er: hvad gør jeg? jeg er jo ikke 100 procent sikker på det er hende, og hun er en sød pige, så jeg vil ikke ødelægge hendes mulighed for at tjene penge imens hun er i landet, men omvendt er det også noget møg, hvis hun spreder det videre til en masse danske husmænd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1351 Skrevet 20. August Du skal som altid kontakte ALLE de partnere du har haft, og som du mistænker enten har smittet dig, eller som du kan have smittet! Og så skal de teste sig selv, og efterfølgende agere efter testresultaterne. Det er den eneste måde man kan stoppe og forebygge en yderligere spredning. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 392 Skrevet 20. August Hvis du ikke er 100 pct sikker må der jo være andre personer du også har været sammen med ubeskyttet. Så de skal vel ind i loopet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1351 Skrevet 20. August Gammel rotte skrev, for 8 minutter siden: Du skal som altid kontakte ALLE de partnere du har haft, og som du mistænker enten har smittet dig, eller som du kan have smittet! Og så skal de teste sig selv, og efterfølgende agere efter testresultaterne. Det er den eneste måde man kan stoppe og forebygge en yderligere spredning. For øvrigt interessant indlæg. Kan se der er et andet indlæg også, om svar fra Bispebjerg. Gad vide om der er en lille epidemi-lignende situation. Desto mere brug for, at man får brudt eventuel smittekæde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3494 Skrevet 20. August Du gør det du bør gøre kontakter alle dine sexpartnere og fortæller hvad du har fået og siger at det nok er en god idé at de også bliver tjecket. Det kan du jo gøre uden at pege fingre hvis du er usikker 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nydgerrig 45 Skrevet 20. August ja - det jo trist men altid en risiko som man tager ved ubeskyttet sex - debatten har været drøftet her tidligere og hvor man argumentere for det ikke er risikabelt med blow - jo det risikabelt og sommetider går det godt sommetider ikke - men ansvarligt skal du straks sørge for dine sexpartner også pigen orienteres så man kan blive undersøgt og få fjernet smittekæden - det kan jo hurtigt udarte sig mange andre - kærest hustru osv. det kan jo være lidt kompliceret at skal give den besked videre såfremt man har en derhjemme men der jo ikke nogen vej udenom - og gonore er ikke at spøge med - potientielt har hun jo nok mellem 5 til 10 kunder om dagen - altså ca. 50 pr. uge - og tager så på andre kliniker og smitter kan man jo levende forestille sig hvad der sker, samt en del af disse er samlevende med partner osv. Vær ansvarlig og hjælp straks med få smitten fjernet - mit bedste råd 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arminb 125 Skrevet 20. August Yes har skrevet til pigen, og de andre jeg har været sammen med. Men tidsmæssigt passer det bedre med gp’en. jeg har altid været en af dem som tænkte at smitterisikoen ved oralsex var så lille, at jeg ikke skulle bekymre mig - har besøgt omkring 100 gp’er uden at blive smittet. Men en gang skal jo være den første. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 506 Skrevet 20. August (edited) arminb skrev, for 2 timer siden: jeg vil ikke ødelægge hendes mulighed for at tjene penge imens hun er i landet, men omvendt er det også noget møg, hvis hun spreder det videre til en masse Allonblack skrev, for 39 minutter siden: Er det i hovedstaden? Det kunne opfattes, som om du overvejede ikke bare at advare hende, men at advare IMOD hende. Det sidste er ikke i orden, man kan ikke hænge nogen ud i forum på den måde. Det er hendes eget ansvar at passe på sig selv og sine kunder, og som gæst må man selv vurdere, hvem man vil være sammen med. Redigeret 20. August af køb dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5018 Skrevet 20. August køb dansk skrev, for 35 minutter siden: Det kunne opfattes, som om du overvejede ikke bare at advare hende, men at advare IMOD hende. Det sidste er ikke i orden, man kan ikke hænge nogen ud i forum på den måde. Jeg er med på, hvad du mener, og jeg er enig med dig, men @arminb hænger jo netop ikke pigen ud, men holder hende anonym. Og spørgsmålet fra @Allonblack er tilstrækkelig bredt til heller ikke at gøre det. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 506 Skrevet 20. August (edited) Den_glade_amatør skrev, for 7 minutter siden: Jeg er med på, hvad du mener, og jeg er enig med dig, men @arminb hænger jo netop ikke pigen ud, men holder hende anonym. Og spørgsmålet fra @Allonblack er tilstrækkelig bredt til heller ikke at gøre det. Enig, og alt efterfølgende er skrevet med respekt for pigen - det var ikke en anklage, bare en generel kommentar Redigeret 20. August af køb dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14052 Skrevet 20. August (edited) Desværre bliver mange piger forargede, hvis man skriver til dem og oplyser dem om at de muligvis kan være blevet smittede eller have smittet mig med en kønssygdom - nej, de fejler bestemt ikke noget og det må være mig, som har smittet dem - det fremmer jo ikke ligefrem lysten til at informere dem - fremfor bare at sige tak for oplysningen og skrive at så må de nok hellere blive checket og evt. købe den nødvendige medicin (selvom det efter min mening burde være gratis, for at øge bekæmpelsen af kønssygdomme). Redigeret 20. August af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 481 Skrevet 23. August Jernsvinet skrev, den 20.8.2025 at 12:39: Desværre bliver mange piger forargede Har du oplevet det? Jeg håber da at jeg bliver informeret hvis en gæst er smittet med noget. Jeg ville takke for informationen og fise hen og blive tjekket. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9599 Skrevet 24. August arminb skrev, den 20.8.2025 at 08:36: populær thaipige her på forummet Hvoraf du har anmeldt dine besøg hos to. Hvordan er det, at du i praksis ikke hænger nogen ud? Jeg kan slå plat og krone om, hvem det er du mener - mere har du ikke maskeret det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5018 Skrevet 24. August Bebop skrev, for 1 time siden: Hvoraf du har anmeldt dine besøg hos to. Hvordan er det, at du i praksis ikke hænger nogen ud? Jeg kan slå plat og krone om, hvem det er du mener - mere har du ikke maskeret det. Rolig nu. @arminb har ganske rigtigt kun lavet to thai-anmeldelser, men det er jo ikke formuleret som om, at han begrænser det til de to, han har anmeldt. I andre tråde har trådstarter også kommenteret på andre populære thaipiger, som han åbenbart også har besøgt, men ikke anmeldt. Så jo, det er mere maskeret end det, som du anfører, @Bebop. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arminb 125 Skrevet 24. August Bebop skrev, for 2 timer siden: Hvoraf du har anmeldt dine besøg hos to. Hvordan er det, at du i praksis ikke hænger nogen ud? Jeg kan slå plat og krone om, hvem det er du mener - mere har du ikke maskeret det. Ja tænkte godt at man kunne komme til det konklusion, men jeg har som dengladeamatør skriver, besøgt andre piger uden at skrive en anmeldelse, eller kommenteret i deres tråde - så det er ikke nødvendigvis en af de to piger. Desuden er jeg ikke 100 procent sikker på det kommer fra en gp, men jeg tænker det er mere oplagt end en fra mit private liv. Jeg har desuden gjort pigen opmærksom på det, og hun tog det pænt. Ifølge hende skulle hun have været til tjek nu, men har ikke hørt mere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 24. August arminb skrev, for 57 minutter siden: Desuden er jeg ikke 100 procent sikker på det kommer fra en gp, men jeg tænker det er mere oplagt end en fra mit private liv. Du bør måske ikke skrive, at du er smittet af en GP i overskriften så, selvom det sikkert er mere sandsynligt end en fra dit private liv. I forhold til dine anmeldelser af thai besøg, så ved os der læser det ikke, at du har besøgt en del andre uden at anmelde dem i samme periode. Vil ikke til at kritisere dig, men blot skrive, at når du skriver du er smittet af en Thai pige og du har lavet anmeldelser af et par thai piger, så gør du jo de pigers kunder nervøse også, idet man kan jo kan tro, at det er en af dem du er blevet smittet af. Nå, lad nu det ligge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9599 Skrevet 25. August Den_glade_amatør skrev, for 23 timer siden: det er jo ikke formuleret som om, at han begrænser det til de to, han har anmeldt Det var helt unødvendigt at skrive thai og det var helt unødvendigt at skrive en der er populær her på forummet, ikke? Hvis man vil respektere anonymiseringshensyn, så skriver man ikke noget, der kan indsnævre feltet. Og så mange thaier, der er populære på forum (dvs. nogen mange har skrevet positivt om for nyligt) i Armins sædvanlige område er der altså ikke, heller ikke selvom det skulle være én han ikke har kommenteret. Han skriver også "mens hun er i landet" så det udelukker de mere fastboende. Er der overhovedet andre end de to? – Det er ment som et retorisk spørgsmål, der ingen grund til at skære det mere ud i pap, hvem det kan dreje sig om. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5018 Skrevet 25. August Bebop skrev, for 2 timer siden: Det var helt unødvendigt at skrive thai og det var helt unødvendigt at skrive en der er populær her på forummet, ikke? Hvis man vil respektere anonymiseringshensyn, så skriver man ikke noget, der kan indsnævre feltet. Enig. Lad os lukke den her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg