Midtj 5852 Skrevet 15. April, 2014 Det var mine mere dyriske instinkter, der lokkede mig ind på eg. Men her får jeg også nogle af mine mere lyriske behov dækket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. April, 2014 Det var mine mere dyriske instinkter, der lokkede mig ind på eg. Men her får jeg også nogle af mine mere lyriske behov dækket. Vi kan lidt af hvert her på EG, nogle kan gække, andre vise røv og nogle få andre kan trolle.... fælles for alle er at vi kan lide sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. April, 2014 (edited) Javist, men jeg tør da ikke tænke på, hvordan der så vil blive gækket til jul, der jo meget belejligt rimer på ... :grin: Redigeret 16. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 16. April, 2014 Ja, men ellers har jeg besvær med at rime. Det er foreksempel umulig at finde noget der rimer på Sisse. Det er også svær at rime på Molly. Men nu skal jeg ud at gå med min collie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 16. April, 2014 Javist, men jeg tør da ikke tænke på, hvordan der så vil blive gækket til jul, der jo meget belejligt rimer på ... :grin: det er jul, det er cool lokkehjul... pul... jul rimer slet ikke på "hul", når man skal udtale det ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 16. April, 2014 det er jul, det er cool lokkehjul... pul... jul rimer slet ikke på "hul", når man skal udtale det ! Du skal bare udtale hul som et adjektiv (tillægsord) som i de argumenter der nogle gange fremføres herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg