Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2014 I mangel af at kunne svare direkte på Mollys annonce, så her en slags reaktion: Gæk, gæk, gæk. Allerhelst Fournæse i en sæk. Denne for branchen store onde byld bærer langt, langt den største skyld God påske :P 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. April, 2014 (edited) Gæk gæk gæk Når man forårets solstråler høster Så ligger han på lur og kigger efter bryster Uartige piger er lige Hr. Fournæse's sag og han kigger efter dem hver dag Hans ord kan ind imellem vække harme men kommunedamen falder for hans charme Ligger du topløs og soler, så kig bag den nærmeste skur Måske er det lige der, at den kære Hr. Fournæse ligger på lur Og go' påske til dig også Borende X Redigeret 11. April, 2014 af Molly 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 502 Skrevet 11. April, 2014 gæk gæk gæk Jeg lurer i Mollys hæk Måske hun en sagte raslen hører i hækken og aner et par hare-ører Jeg lurer og tæller påske-prikker først så var jeg langtfra sikker Men en dag for mig, der gik en prås da jeg på side6 så Mollys mås Tanker om mine varme hænder overalt på den krop mine drømme tænder Jeg klamrer mig til fantasiens tåge mn .. min tunge i varme kroge Kvalme slik-æg frister ikke for Molly har vist andet at slikke Jeg tror faktisk hun er et hit og må vist snarest til Kolding på visit Gæk gæk gæk igen jeg lister væk Også mit navn står med prik' Og desuden står min .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2014 Hej Molly. Her kaster jeg sgu' klædet i ringen. din poesi om Fournæsedrengen overgår alt min hele fantasi. Kan selv en mor nu knægten li? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. April, 2014 Gæk gæk gæk, BX, din røv sku' ha' smæk Mit navn det står med Nil.. jeg vil drikke af livets kilde I går var jeg på Artemis der er intet så skøn som en dejlig mis jeg er knap til poesi men piger kan jeg li 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. April, 2014 (edited) En dag da jeg skulle ud i haven og have lidt sol på maven Bag en lille hæk fandt jeg en fræk gæk Han sagde han hed Snakie og ville have lidt og slik i Han sagde han kom langvejs fra og at han var adeles kysseklar Den frække gæk blev budt indenfor i høet og fik et vist punkt hurtigt optøet Måske Snakie i fræk doggy yder samt skønheds-prikken på min numse nyder :wub: Redigeret 12. April, 2014 af Kysseglade Molly 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2014 (edited) Gæk gæk gæk, BX, din røv sku' ha' smæk Mit navn det står med Nil.. jeg vil drikke af livets kilde I går var jeg på Artemis der er intet så skøn som en dejlig mis jeg er knap til poesi men piger kan jeg li Jamen er det ikke mageløst? :lol: :lol: Uartige knægt Redigeret 11. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 502 Skrevet 11. April, 2014 Lad hæk være hæk og slik følge gæk Enhver mulig tvivl er forduftet væk Som de tre vise herrer, dengang i det fjerne Jeg følger gladeligt den smukke stjerne Og håber at finde i Koldings krybbe En lækker påsketøs at hyppe Bløde kysselæber og frække lege sammen er nok noget der får en slange ud af hammen Kysser hun intenst og blødt er den sikker Mis og stjerne får en grundig slikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. April, 2014 (edited) Lad du blot stjernen og de tre vise vej men overhald dem indenom før de kommer før dig Min mis og stjerne er dejlig slikkeklar og det er ej en sen aprilsnar Du smiler, skælver og ryster lidt, når jeg dig kysser så blødt og blidt Det føles så lækkert og rart når jeg ved, at jeg blir slikket snart Jeg mærker et gennemtrængende sug mon du får mig til at komme nu? Redigeret 11. April, 2014 af Kysseglade Molly 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 502 Skrevet 11. April, 2014 I konkurrence mod farisæere og vise mænd tyer jeg gerne til spurt og til fejt benspænd Når målet er kysbart, kælent og begavet Alle tanker om fairplay er dybt begravet En læbe mellem mine, jeg suger let Fingre i håret, hendes ånde jeg mærker tæt Lader tungen strejfe, lader hånden vandre Under den jeg mærker Molly sig forandre Jeg søger nedad og lytter til alle sukkene Ænser ej den nærliggende fare for at drukne Modsat Moses som dygtigt spredte vandet Her blot kommer mere, når jeg spreder noget andet Men så længe jeg har et grundigt tag i bagen Jeg trættes aldrig i at slikke til det løber fra hagen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2014 (edited) Rim, vers, digt og andre måder at blive kurtiseret på det er lige noget der kan få en piges hjerte til at slå Redigeret 12. April, 2014 af Kysseglade Molly 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. April, 2014 Pigens hjerte vil gå i stå hvis hun ikke får sex må Hedder den søde pige Molly skal vi lave lidt bolly Nusse, nusse, nusse jeg vil slikke, din våde våde kusse Hvis tungearbejdet er i top kvitterer du med et blowjob ? Hvis jeg består prøven må jeg tage dig i røven ? Hvis jeg nu var lidt styg skylder du en påskebryg men jeg vil hellere ha' lidt skæg så du skylder mig et påskeæg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. April, 2014 Det her er en rigtig glad i låget tråd. Tak til alle jer der kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7091 Skrevet 12. April, 2014 Hej alle jer som indtil nu har skrevet i denne "tråd" - for fanden hvor i gode til at rime , - altså det i slutningen af sætningen. Jeg har et forslag til en "neben geschæft" - vi nærmer os snart konfirmation sæsonen Jeg synes der ind imellem blandt de "professionelle" i denne branchen for sange på denne store dag, er nogle der præsterer noget gebrægerligt LORT. - bare kom i gang - der er sikkert mulighed for afregning = ½delen sort - resten under bordet :) Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. April, 2014 Måtte lige lave en også hehehehe. Kan i alle have en fantastisk påske. Molly og rigtig god lørdag til dig Gæk gæk gæk En dag jeg stod ved en bæk Havde beskidte tanker Så tænkte jeg på Mollys skanker De var ikke lange Det gjorde mig ikke bange Mange andre ting jeg ville Og det var ikke at lege med en bille Men mollys mis og det er ikke pis Den er våd og jeg kåd Derfor jeg gerne slikke vil og det er ikke på en fil Alle er rime hanser Med lange lanser og molly vil gerne med en panser med alle hendes sanser Nu vil jeg slutte med at putte Hos mollys krop Og derefter lave et drop. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2014 (edited) Gæk gæk gæk Kanonkongen vil gerne med Molly lege må kysseleg, kludremor og pikken pejer på. Men allerhelst vil han i Tucan hygge med flere piger der finder han sin lykke. Redigeret 12. April, 2014 af Kysseglade Molly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. April, 2014 Hahahaha molly Slap så fik jeg da lige den hehehehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elsker Piger 187 Skrevet 12. April, 2014 Sikke dog en super glad I låget tråd. Jeg kan desværre ikke rime, så vil lade alle jer andre om det. Hvis ikke det var sådan en lang rejse for mig at komme til Kolding, (bor jo på djæleøen), ville jeg nok have taget på påskeferie besøg hos Molly. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 502 Skrevet 12. April, 2014 (edited) Efter en aften i rimsmedjen jeg fandt min seng Tænkte: 'Hende Molly er vist en frække een' Med tanken på hende jer tørned' ind og jeg tror hun har indtaget mit sjofle sind for med slik og stangspring og fyldig mås Mine drømme var fyldt, åh den frække gås Jeg vågned' kæk og en smule chokeret mon nogen Under dynen havde camperet? Jeg løfter på dynen og kaster et blik og får lettet øje på min rejste pik Spejdertrupper er der heldigvis ingen af Tilbage står spørgsmålet: Hvem skal klingen ha'? Vrikker lækkert en finger i den klare dråbe som fluks bliver til to, Snakie din store tåbe! Jeg lover mig selv en snarlig skønne dag Med lansen at dryppe et S på Mollys bag Redigeret 12. April, 2014 af snakie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13980 Skrevet 12. April, 2014 Herligt med alle disse rim til Mollys pris Mon ikke en eller anden kan finde/lave en melodi til et par af dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. April, 2014 Herligt med alle disse rim til Mollys pris Mon ikke en eller anden kan finde/lave en melodi til et par af dem? Sangen er her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. April, 2014 Kan man lave et rim på den melodi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 12. April, 2014 Nej, sangen er her: Insatiable Snip snap snude Så er den ged barberet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 12. April, 2014 Kunne også godt være denne: This kiss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. April, 2014 Vi får Kim Larsen til det Tak for alle de søde rim og sange, det går bestemt ikke ubemærket hen, -mit smil er helt oppe over ørene ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg