Vixenida 1297 Skrevet 19. August Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg uploader video til min announcelight side? Har lige oprettet men kan ikke finde hvor man uploader video - kan se det er muligt for andre profiler. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2224 Skrevet 20. August Det ved hun godt, hun har fået en mail. Resten af EG har ingen interesse i den information. kapan skrev, for 5 timer siden: Det ved jeg desværre ikke. Men jeg har sendt dig en mail 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 32 Skrevet 20. August Uden jeg har haft oprettet en profil der inde, så er ikke ekspert på området. Så virker det umiddelbart til at der er en gratis profil og en premium udgave. Dem med preumium udgaven har som det ser ud til, mulighed for at poste videoer, kommer til at ligge øverst, har billeder vist ude på forsiden og man kan klikke ind på deres profil (og ikke kun deres annonce) Jeg går ud fra at premium udgaven er noget men betaler for, ellers ville det ikke give mening at der er to forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1297 Skrevet 20. August LK12345 skrev, for 6 timer siden: Uden jeg har haft oprettet en profil der inde, så er ikke ekspert på området. Så virker det umiddelbart til at der er en gratis profil og en premium udgave. Dem med preumium udgaven har som det ser ud til, mulighed for at poste videoer, kommer til at ligge øverst, har billeder vist ude på forsiden og man kan klikke ind på deres profil (og ikke kun deres annonce) Jeg går ud fra at premium udgaven er noget men betaler for, ellers ville det ikke give mening at der er to forskellige. det giver mening.. må lige prøve premium så når jeg annoncerer i morgen. Mon ikke det så kan tillade video i annoncen krydser fingre, da jeg virkelig godt kan lide når I bliver tændte af at fantasere om mødet med mig !! tak for råd ! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg