Extroox 44 Skrevet 11. April, 2014 Nu er jeg jo ret ny herinde, og er kommet til at tænke på om mange af Jer kender hinanden i virkeligheden. Jeg tænker blandt andet på om der er nogen der går ud og drikker en øl sammen i weekenderne, eller tager på ture sammen? Jeg så nemlig et par danskere i Erlebniswohnung i Berlin på et tidspunkt og tænkte at de sikkert findes i dette hér debatforum. Go' weekend. XTX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 11. April, 2014 hvis du læser indlæg herinde vil du kunne læse at der er folk der tager på tur sammen, og der er en der prøver at samle folk til div ting herinde mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. April, 2014 (edited) Det har jo noget at gøre med, hvor godt man kender hinanden – og navnlig hvor stor tillid man har til hinanden. Men tænker du på forholdet glædespige/glædesmand? Eller på "bajer først, pige dernæst"? Redigeret 11. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extroox 44 Skrevet 11. April, 2014 Ja det er klart, man mødes vel ikke med nogen man ikke har tillid til. spørgsmålet var mere minded på om der er opstået en slags venskaber gennem debatterne/chat forum, og om folk så mødes med hinanden i virkeligheden. - altså for at drikke en øl sammen på en Fredag aften. Jeg har bare altid gået lidt stille med dørene og ikke involveret andre end mig selv i mit forehavende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. April, 2014 Erlebniswohnung hvad er det hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extroox 44 Skrevet 11. April, 2014 Erlebniswohnung hvad er det hehe Ja fint koncept må man sige. Kan fornemme at du kender stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. April, 2014 (edited) Ok, for nu at blive mere skarp, så har jeg aldrig mødt en glædespige i køen ved kassen i supermarkedet en lørdag formiddag. Det kan skyldes flere ting, som jeg dog holder for mig selv. Men skulle det ske, er jeg egentlig ikke bange, selv hvis familien skulle stå lige ved siden af. Jeg har via mit embede så utrolig mange kontakter udadtil, at en glædespige snildt kunne listes ind under "faglige kontakter". Jeg er sikker på, at jeg også ville kunne afvikle en sådan samtale, uden at min kone og unger ville fatte mistanke. Det ville dog nok være mig, der ville være den udfarende i samtalen. Jeg har tidligere i dag lovet at være mildere over for senere tilkomne, så jeg vil uden større palaver gøre opmærksom på en tidligere tråd om dette emne. Redigeret 11. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 11. April, 2014 Har et stamsted som jeg besøger indimellem. de kommer fra alle steder i landet og nogle også uden for landet, så chancen for at jeg møder hende i min hjemby er utrolig lille. jeg tror mange piger i den branche har en form for nomadetilværelse Københavnerne tager til Jylland og omvendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. April, 2014 Hvis vi snakker herinde, så kender jeg ingen. Der er andre fra Holstebro egnen herinde men de har aldrig lagt op til om man skulle have lyst til at kende hinanden irl. og det har jeg umiddelbart heller ikke lyst til. Der er dog et par stykker herinde som jeg ikke ville have noget imod at kende irl. Men ikke noget jeg decideret opsøger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 11. April, 2014 Jeg har mødt en 6 stykker herindefra IRL, men det har været på club i Tyskland, hvor vi enten har aftalt at mødes eller vi har været på tur sammen: Og det kan absolut anbefales, da tiden, hvor utroligt det end lyder, mellem seancerne ellers kan falde lang, men pigerne skal jo for det meste være på for at tiltrække nye betalende kunder - og så ofte på et for begge parter udenlandsk sprog - det kan være anstrengende med længere samtaler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. 8" 39 Skrevet 11. April, 2014 Jeg kan da ikke udelukke at jeg kender nogen, men jeg er dog ikke bekendt med at det skulle være tilfældet. Skulle nogen kende mig så hils pænt når vi ses igen og husk at diskretion nok ikke er en ringe egenskab uanset hvad man måtte mene om hinanden :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. April, 2014 Har mødtes en lille håndfuld gange med Administrator og/eller Organizer på et lille listig værtshus.Organizers udseende minder meget godt om hans avatar Har ikke mødtes med Deputy eller Alleviator endnu da, men jeg er sikker på at det kommer en dag, idet Lady Cherie har bedt om at møde ledelsen, så hun kan smække os alle bagi med hendes pisk. Så til det møde vil vi alle 5 ligge med røven i vejret. Sikke et syn det må blive for hende, nok ikke et kønt syn, men et syn :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 11. April, 2014 Jeg har efterhånden mødt nogle stykker herindefra, og har faktisk fået et par faste wingmen som jeg ser jævnligt. Min ene wingman og jeg har faktisk været på ErW 4 gange de sidste 8mdr - og er lige kommet hjem dernede fra - måske det har været os du har set... så vidt jeg kunne forstå på Mustafa kommer der ikke vildt mange danskere dernede. Men hvis du møder danskere dernede - lader du så bare som ingenting, uden at snakke med dem??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. April, 2014 Organizers udseende minder meget godt om hans avatar Så er jeg helt roligt. Ingen hund kan se så glubsk ud i virkeligheden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 11. April, 2014 Har mødtes en lille håndfuld gange med Administrator og/eller Organizer på et lille listig værtshus. Organizers udseende minder meget godt om hans avatar Har ikke mødtes med Deputy eller Alleviator endnu da, men jeg er sikker på at det kommer en dag, idet Lady Cherie har bedt om at møde ledelsen, så hun kan smække os alle bagi med hendes pisk. Så til det møde vil vi alle 5 ligge med røven i vejret. Sikke et syn det må blive for hende, nok ikke et kønt syn, men et syn husk lige at ligge billeder ind så vi kan se at ladyen også gjorde det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 11. April, 2014 Jeg har også mødt et par stykker herindefra. Af forskellige årsager har vi besluttet os for at mødes enten på en klub eller i anden forbindelse. Det er okay synes jeg, man kan godt opretholde anonymiteten. Hvis jeg stødte på en dansker i en udenlandsk klub ville jeg da også sige hej og sludre lidt. F.eks. mødte jeg et dansk par på en ladyboy bar i Bangkok. Så syntes jeg det var skægt at give sig til kende som dansker. Chancen for at møde dem igen er så minimal at det er ligegyldigt i min optik. Jeg er stødt på en glædespige eller 2 ude i virkeligheden, men har højst lige set hinanden i øjnene og så ikke mere. Man skal bevare anonymiteten, det tror jeg vi alle er interesseret i. Det ville være mærkeligt at møde nogen man kendte privat i miljøet, men omvendt ville man jo efterfølgende have noget at tale om, og man ville sikkert gensidigt opretholde anonymiteten. BB 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. April, 2014 Har mødtes en lille håndfuld gange med Administrator og/eller Organizer på et lille listig værtshus. Organizers udseende minder meget godt om hans avatar Har ikke mødtes med Deputy eller Alleviator endnu da, men jeg er sikker på at det kommer en dag, idet Lady Cherie har bedt om at møde ledelsen, så hun kan smække os alle bagi med hendes pisk. Så til det møde vil vi alle 5 ligge med røven i vejret. Sikke et syn det må blive for hende, nok ikke et kønt syn, men et syn Som når en bad-ass rocker besøger en herskerinde for at få smæk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alleviator Skrevet 11. April, 2014 Har mødtes en lille håndfuld gange med Administrator og/eller Organizer på et lille listig værtshus. Organizers udseende minder meget godt om hans avatar Har ikke mødtes med Deputy eller Alleviator endnu da, men jeg er sikker på at det kommer en dag, idet Lady Cherie har bedt om at møde ledelsen, så hun kan smække os alle bagi med hendes pisk. Så til det møde vil vi alle 5 ligge med røven i vejret. Sikke et syn det må blive for hende, nok ikke et kønt syn, men et syn Jeg må beklageligvis melde afbud den dag med Lady Cherie, er optaget andetsteds. Lyder ellers hyggeligt Vi kan sagtens arrangere et fagligt møde på et tidspunkt. Gerne et mere dirty sted end et værtshus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. April, 2014 Jeg må beklageligvis melde afbud den dag med Lady Cherie, er optaget andetsteds. Lyder ellers hyggeligt Vi kan sagtens arrangere et fagligt møde på et tidspunkt. Gerne et mere dirty sted end et værtshus hehe tøsedreng jeg kender en god strip klub I kan holde fagligt møde i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vagn 176 Skrevet 12. April, 2014 Har kun - mere eller mindre tilfældigt - mødt en herindefra. Men jeg synes ærligt talt også at lysten til (eller behovet for) at købe sex er et noget spinkelt grundlag for et bekendtskab. Jeg ville heller ikke starte et bekendtskab med nogen, fordi de ryger samme cigaretmærke som mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 12. April, 2014 Jeg har - af åbenlyse årsager mødt flere her indefra. Flere end jeg nok også selv er klar over. Hi hi 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extroox 44 Skrevet 12. April, 2014 Jeg har efterhånden mødt nogle stykker herindefra, og har faktisk fået et par faste wingmen som jeg ser jævnligt. Min ene wingman og jeg har faktisk været på ErW 4 gange de sidste 8mdr - og er lige kommet hjem dernede fra - måske det har været os du har set... så vidt jeg kunne forstå på Mustafa kommer der ikke vildt mange danskere dernede. Men hvis du møder danskere dernede - lader du så bare som ingenting, uden at snakke med dem??? Jeg blev nok lidt overrasket over at se nogle danskere derinde, så jeg blev faktisk lidt genert. Tror det var den 18. eller 19. Feb. Jeg var dér. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 12. April, 2014 Jeg har rigtigt gode venskaber, og enkelte ret dybe venskaber - som er etableret tilbage fra VL- tiden. I forbindelse med en tidligere virksomhed etablerede vi skam også en del forretningssamarbejder med skribenter jeg havde mødt fra VL- julefrokoster og de først.e møder i herreklubben i Skovlunde.... Og venskaberne fordeler sig sådan nogenlunde jævnt mellem piger og drenge.. Underligt nok har vi ikke været på en FKKtur sammen ( det er foregået med en anden omgangskreds) - men det kommer nok en dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. April, 2014 Jeg har rigtigt gode venskaber, og enkelte ret dybe venskaber - som er etableret tilbage fra VL- tiden. I forbindelse med en tidligere virksomhed etablerede vi skam også en del forretningssamarbejder med skribenter jeg havde mødt fra VL- julefrokoster og de først.e møder i herreklubben i Skovlunde.... Og venskaberne fordeler sig sådan nogenlunde jævnt mellem piger og drenge.. Underligt nok har vi ikke været på en FKKtur sammen ( det er foregået med en anden omgangskreds) - men det kommer nok en dag. Skulle vi arrange en fælles FKK tur for EG medlemmer hehe Sidste år var der træf for FKK-fans fra EG på Harmony. @Rejse vil du være med som tovholder, igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 12. April, 2014 Det kunne være morsomt ...der er som altid logistiske udfordringer - men som udgangspunkt ville det jo kunne være en oplevelse ... Bare man ikke skal hoppe på de piger Jernsvinet har boret ud - der vil min undermålerpik jo komme aldeles til kort... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg