sejer 374 Skrevet 19. August https://annoncelight.dk/showad/435322 Der er ingen der har skrevet om hende på Eroguide, men er der nogen der har lyst til at skrive ?, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fut i fynbo 1 Skrevet 19. August Hej Spild af penge er ikke dansk Giver ikke bolw uden ? Har på fornæmmelse. At der går en masse tabt i googe transet Og hun er en meget stor pige hvis man er til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 220 Skrevet 4. Oktober Tror også hun kaldes Cristina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 124 Skrevet 12. Oktober Jeg har nu besøgt hende nogle gange når hun var i Kolding og kan ikke helt forstå hvad der bliver skrevet oven over. Jeg har hver gang fået BJ uden og hun er okay til det. Er man til kvinder med former så er hun bestemt et besøg værd. Hun er ikke skarp i engelsk, men vi har nu egentlig kommunikeret fint og aftalt hvad der skulle ske inden. Jeg kommer gerne igen hos hende næste gang hun er i Kolding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg