henrikdkfun 2 Skrevet tirsdag klokken 09:20 (edited) Jeg kunne ikke finde nogen anmeldelse om denne flotte Thai kvinde der holder til tæt på Aalborg HHX. Kommunikationen var dejlig nem, kvinden forstår udmærket engelsk og taler fint engelsk. Jeg bestilte en times tantra massage med hj som afslutning. Hun giver professionel massage, så det var bare thumbs up. Kvinden er som på billederne - endda skønnere i virkeligheden. Lejligheden var dejlig ren og indbydende. Der var mulighed for bad før og efter. Det trængte jeg også til da det var skide varmt uden for. Dejlig diskret sted og god service og en pige der er som på billederne. https://annoncelight.dk/showad/432093 Jeg besøger hende helt sikkert igen. Redigeret tirsdag klokken 09:24 af henrikdkfun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 132 Skrevet tirsdag klokken 14:08 Har bedt om at dit indlæg flyttes til anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrikdkfun 2 Skrevet tirsdag klokken 15:14 Mange tak for rettelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg