Hop til indhold
Vixenida

Møder i Air BnB

Recommended Posts

Jeg bruger egentlig normalt hoteller til mine setups, men hvis jeg nu booker Air BnB (professionel "kæde-vært"), er der så noget man skal være opmærksom på i forhold til anonymitet osv? Jeg ved at private air bnb´s ikke er en god idé, men når værten er et firma, så er det vel ikke ricisi ? 

Hvad tænker I?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har brugt AirBnB et par gange hvis jeg skulle lokke en GP’er tæt på hvor jeg bor. Det har ikke givet problemer. Blot sørg for at værten ikke er hjemme mens I skal hygge jer. Eller at det kommer nogen (feks værtens børn el ægtefælle hjem) mens I er der. Jeg har været tæt på at fejle på det område den ene gang. Gangene efter skrev jeg diskret om jeg havde huset/lejligheden for mig selv fordi jeg skulle møde en forretningsforbindelse der;-) det fik jeg kun positive svar på så jeg kunne hygge mig med GP’eren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en helt normalt at piger booker deres sted vis AirBnB, hvor udlejer ved hvad det foregår og derved får en væsentligt højere leje. På den vis kan udlejer argumentere for at være  uvidende og ikke blive straffet for rufferi.

I forhold til anonymitet, så er det nok ikke meget anderledes en ved hoteller, hvor du også betaler med kreditkort. Dvs at hvis nogen angiver, hvad lejligheden bruges til, så vil Politiet kunne opspore hvem der har benyttet lejligheden og evt bruge dig som vidne/bevis. Når det er sagt, så er risikoen nok minimal, særligt hvis det er et diskret sted, hvor de andre beboere ikke vil undre sig over den megen trafik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bigstok skrev, for 1 time siden:

AirBnB skriver selv således på deres hjemmeside:

https://www.airbnb.dk/help/article/3064

Ja de regler bliver så ikke overholdt.

Jeg tror det er meget normalt at uafhængige piger lejer steder på Airbnb. Jeg har i hvert fald et par gange mødt piger, hvor jeg efterfølgende for sjovt fandt lejligheden på Airbnb. Det ene sted vil jeg da håbe at de fik vasket det sengetæppe vi lå og kneppede på inden hun smuttede videre til et nyt sted hvis det altså var udlejer sengetæppe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du bruger dit eget navn på din Airbnb profil, hvilket jeg formoder at man skal, 

så bør du være opmærksom på at stedet offentliggør din anmeldelse med navn hvis du bedømmer stedet fx ved at give det x antal stjerner efter endt leje. (Så det skal du nok undgå ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...