Hop til indhold
androme

Mansion Girls - Candy & Lina

Recommended Posts

Nu er jeg ikke en person som normalt skriver reviews and mine besøg, da jeg ikke er fan af at dele mine intime oplevelser.

Men nu har jeg været på besøg hos Mansion Girls, hos Candy og idag Lina.

Først om stedet, de 2 gange jeg har været der har der været ordenligt rent og pænt, ikke den mest skjulte indgang, men i det mindste er man skjult mens man står og venter på dåren bliver åbnet.

Efter min erfaring, er billederne på deres hjemmeside ægte, og får det meste ser de bedre ud i person, noget som der ikke sker tit, og noget som jeg virkelig sætte pris på!

Candy - 100% min type, lav, petie og store silokone bryster, hun var meget indlevende, sexen var god og ikke mekanisk på nogen måde, rigtig GFE.

Lina - Samme type som Candy, lav, petie og store silikone bryser, jeg ved ikke om vi bare havde kemi, men dam jeg har aldrig haft sådan en god oplevelse med en massage pige, hun var virkelig indlevende og bringer GFE til et helt nyt niveau.

Undskyld jeg ikke går i detaljer, men the short version er at Candy og Lina er klart et besøg værd!

Lina - http://mansiongirls.dk/pige.php?id=149

Candy - http://mansiongirls.dk/pige.php?id=158

Del dette indlæg

Link til indlæg

tror det er en falsk anmeldse..

candy kommer først næste uge ;)

Shush!

Jeg må bakke op omkring Andromes anmeldelse.

Han var forbi chatten få timer forinden og spørge omkring et par detaljer.

Hvis du mener anmeldelsen er falsk, så anmeld den til moderatorene, så tager de sig af det.

BB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og jeg kan bakke op omkring at Candy er en dejlig pige. Jeg havde fornøjelsen på hendes første besøg hos mansiongirls, og der var max valuta for pengene, med lækker fransk, dybe kys, skolepige outfit, meget svedig sex og et lækkert fælles bad.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Candy flere gange efterhånden - sidste gang omkring Jul/nytår.

Det har været godt hver gang. :-P

Hun har en helt fantastisk krop, giver god GFE i sengen, og hun taler faktisk ganske godt engelsk.

Billederne ægte nok forøvrigt - og retvisende - hvis der overhovedet er brugt Paint shop, er det meget lidt.

Redigeret af Frej af Asgaard

Del dette indlæg

Link til indlæg

tror det er en falsk anmeldse..

candy kommer først næste uge ;)

Jag har checkat vagtplanen senaste månaden. Candy var där nyligen. Jag huskar icke exakt när men det var för cirka två veckor sedan.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...