SlikkeFrands 145 Skrevet for 5 timer siden Er der nogen, der ved om DinaG er stoppet? Jeg syntes på et tidspunkt jeg så hendes arbejdsplan for August, men den er .væk nu. Kh SF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 238 Skrevet for 4 timer siden Jeg håber at hun holder ferie (mener det var på vagtplan for August) og vender stærkt tilbage. Hun er klart en af mine største favoritter og virkelig en ener i branchen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 720 Skrevet for 4 timer siden SlikkeFrands skrev, for 7 minutter siden: Er der nogen, der ved om DinaG er stoppet? Jeg syntes på et tidspunkt jeg så hendes arbejdsplan for August, men den er .væk nu. Kh SF Hun er at træffe onsdag d 20 eftermiddag aften i Støvring. Link DinaG 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 11 Skrevet for 4 timer siden Du kan kneppe hende i Støvring på onsdag mellem 17-22 hvilket stærk anbefales. Selv får jeg ikke muligheden for at kigge forbi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg