Hop til indhold
Edd

Ginny/Jinny - Viby

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/407641
https://annoncelight.dk/profile/ginny

Trængte til lidt forkælelse, så jeg besøgte hende her for første gang. Vi blev enige om 45 min. massage + B2B og handjob for 800 kr. Hun holder til i et villakvarter bag Viby Torv.

En klar anbefaling herfra. Sød pige med pæn, slank og naturlig krop og et sødt og rimelig kønt ansigt, som dog har nogle ar fra akne. Det er hende på billederne (hvor hun dog har lagt en makeup som dækker det). Men altså, det er ikke mega slemt og den krop dér gør det op for det meste. Elsker flotte, naturlige piger (hun har heller ikke fået barn, det er jeg næsten sikker på).

Startede med at få massage. Hun havde en sød kjole på som på billederne i annoncen. Den røg af og hun satte sig nøgen på mig og startede med ryggen. Det gjorde hun godt. Ikke for hårdt, ikke for blidt. Jeg kan dog godt lide det hårdt, så jeg bad hende om at bruge knæ og albuer. Det gjorde hun glædeligt. Der var ikke den store pirring undervejs, men det gør mig ikke så meget. Jeg nyder at få massagen for sig selv, før jeg bliver tændt op. Ønsker man andet, tror jeg blot man skal sige det. Hun efterkom i hvert fald alle mine anvisninger.

Efter en massage af ryg og ben begyndte hun B2B. Hendes bryster er ikke så store, så man får ikke den der fornemmelse af at blive "masseret" med brysterne. Til gengæld er de naturlige og sidder virkelig flot. Hun begyndte at stønne blidt i mit øre mens vi holdt i hænder. Hun lagde endda selv op til kys.

Så vendte jeg mig om og kærtegnede hendes flotte krop. Kyssede hende ned af halsen og på brysterne. Hun tog min pik i hånden og begyndte at spille mig af. Vi lå nu på siden begge to og kyssede. Min hånd fandt vej ned mellem hendes ben og hun spredte dem selv villigt. Jeg mærkede at hendes fisse var våd, og tog det som tegn til at jeg godt måtte røre. Hun afviste ikke mine tilnærmelser, heller ikke da en finger fandt vej op i hende, tværtimod. Så lå vi der og rørte ved hinanden indtil jeg kom. Handjobbet var uden de store tricks eller teknikker, men det var også svært for hende at gøre så meget i den stilling vi lå i, så der er hun undskyldt.

Bagefter var der stadig lidt tid igen og hun masserede mine arme og hænder. Igen en god massage, der var lige tilpas.

Der blev ikke én gang kigget på uret, og hun tog sig god tid til det hele med reel indlevelse.

Så thumbs up herfra, det var lige den forkælelse jeg havde håbet på.

Redigeret af Edd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne godt tænke mig at prøve en thai. Men er selv i 20'erne og synes ofte de er lidt for gamle. Hun lyder interessant. Hvad ville du skyde hendes alder til? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...