Hop til indhold

Recommended Posts

Længe siden jeg har oprettet en anmeldelse men here we go ;-)

For et par dage siden ( vi er lidt forbi midt August) dumpede jeg ind på Napa Wellness og minsandten om de ikke havde tid. Tog 1 time olie og der var kun 2 damer mama-san og en betydelig yngre som så tog sig af mig. Hun har et sødt ansigt.men kroppen bæger lidt for meget præg af for meget mad 

Skulle jo bare have en massage så fint nok. Og massage det kunne hun dælme finde ud af. Virkelig som i gode gamle dage ude i Thailand og ingen frække stræf 

Men efter ca 35 min hvor “turn around” kom måtte hun jo bemærke at junior “sov” og det drillede hun med og det endte også med en aftale om et hj.

Bedre massage skal man lede længe efter og hj havde hun fuld styr på så det er næsten top karakter;-)

https://www.napathaiwellness.dk/

Parkering på Amagerbrogade læs evt retningslinjer 

Mulighed for bad

Standard pris

// Amar Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amar Lover skrev, den 18.8.2025 at 14:54:

Længe siden jeg har oprettet en anmeldelse men here we go ;-)

For et par dage siden ( vi er lidt forbi midt August) dumpede jeg ind på Napa Wellness og minsandten om de ikke havde tid. Tog 1 time olie og der var kun 2 damer mama-san og en betydelig yngre som så tog sig af mig. Hun har et sødt ansigt.men kroppen bæger lidt for meget præg af for meget mad 

Skulle jo bare have en massage så fint nok. Og massage det kunne hun dælme finde ud af. Virkelig som i gode gamle dage ude i Thailand og ingen frække stræf 

Men efter ca 35 min hvor “turn around” kom måtte hun jo bemærke at junior “sov” og det drillede hun med og det endte også med en aftale om et hj.

Bedre massage skal man lede længe efter og hj havde hun fuld styr på så det er næsten top karakter;-)

https://www.napathaiwellness.dk/

Parkering på Amagerbrogade læs evt retningslinjer 

Mulighed for bad

Standard pris

// Amar Lover

Vil gerne lige tilføje at det vides ikke om der tilbydes mere end et hj 

Går man efter en god gang massage så er det godt ift hvad man ellers finder herude på Øen efter min bedste overbevisning 

AL

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...