hardticket 39 Skrevet 18. August Er der nogen der kender hende her? https://annoncelight.dk/showad/435840 Det lyder jo alt sammen rigtig godt, men jeg foretrækker at møde piger der er et kendskab til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 32 Skrevet 18. August Det lyder overdrevet fake. Ny profil, intet telefonnummer, ingen priser, ingen billeder og annoncen er postet kl lort om natten. Hvis man er 40+, vil man så kalde sig selv en pige? Nej vel Citat Min pussy er kendt fior at være stram og ren Ja det godt du. Er 99% sikker på du adder vedkommende på snap, og så viser det sig at du skal købe nogle billeder og videoer, som du self aldrig får. Eller at det er nogle de har fundet på nettet et sted. Jeg har aldrig fattet at de bliver ved med at lave falske annoncer, der er så åbentlyst falske. Men der er åbenbart nogle der stadig ikke har gennemskuet det. Men held og lykke med at få mødt ''hende'', det skal du da have med på vejen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg