Hop til indhold
Midtjyde6

Pattaya November 2025

Recommended Posts

Hej Alle

da jeg ved der er mange fristelser i Pattaya, specielt for en første gangs mand, håber jeg lidt der ville være lidt guldkorn fra jer mht. steder og oplevelser, har kun været i Phuket .

gerne både de frække , sjove men også gerne alm. steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er overalt :D

Soi 6 er den vildeste gade med fuld fart og meget unge piger. Gaden er dog også blevet noget af en "turistattraktion" så mange går bare igennem. 

Soi 7 og 8 er roligere, men der er stadig gang i den. Her er barer af forskellig karakter. Det er bare at vælge det sted man lige føler for. God mulighed for hygge og evt. lave en aftale med en thailady. Særligt nede for enden er der en større bar, hvor mange faste kunder hænger ud.

Soi Buakhao og sidegaderne har alt. Rolige barer, hvor man bare nyder en øl og god stemning. Barer fyldt med damer, go-go barer, nightclubs, livemusik, massage, mad osv. Fyldt med mennesker, scootere og biler. 

Dette er bare nogle af mulighederne. 

Redigeret af niskanen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Snyd ikke dig selv for en tur på blowjob bar. Jeg har været på Excite Club (tror jeg det var) og det var en både sjov og fræk oplevelse 

https://www.thailandredcat.com/blow-job-bars-in-pattaya/

Hurtigt fortalt så bliver man tilbudt en “værtinde” når nan ankommer. Så køber man en drink til sig selv og hende. Jeg bad om en pige mere, så to smukke piger.

De spørger så om man vil have et blowjob. Siger man ja, så lukker de et forhæng omkring sofaen man sidder i. De har en kurv med vaskegrejer med som de hurtigt polerer ens pik med så man er ren. Derefter blowjob. Lækkert blowjob med to piger det var dejligt. Til sidst gør de en ren igen og så farvel og på gensyn.

Nogle steder har de “short time rooms” som man kan bruge hvis man er genert eller hvis man vil have full service.

Prøv det, det er sjovt og frækt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søg Hotel på agoda  , stort udvalg , fine priser , og vær opmærksom på om noget vindue kan åbnes  ?  Den fejl , laver man kun een gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtjyde6 skrev, for 1 time siden:

Fedt, hvis jeg gerne vil bo ok har i et hotel i vil anbefale? 

Kommer helt an på, hvad du er til? Dyrt eller budgetvenligt?

Jeg anbefaler dog at kigge efter lokation, da der er ekstremt meget støj hele natten i visse gader.

Soi 5 er en fantastisk rolig gade og her er der flere udmærkede hoteller med morgenmad og pool. 

Jeg boede senest på Siam view hotel and residence, som også ligger I et skønt, roligt område og alligevel ret tæt på det hele. Det er et pænt og ordentligt hotel med rooftop pool og som tilmed er budgetvenligt (ikke luksuriøst)

Udbuddet er dog enormt, også de mere luksuriøse hoteller. Brug f.eks booking.com og lav en ordentlig research ud fra dine favorit-kriterier. Vær også opmærksom på om hotellet er 'girlfriendly' og om der skal betales et gebyr, hvis man tager en dame med på hotellet.

Redigeret af niskanen

Del dette indlæg

Link til indlæg
niskanen skrev, for 22 minutter siden:

Kommer helt an på, hvad du er til? Dyrt eller budgetvenligt?

Jeg anbefaler dog at kigge efter lokation, da der er ekstremt meget støj hele natten i visse gader.

Soi 5 er en fantastisk rolig gade og her er der flere udmærkede hoteller med morgenmad og pool. 

Jeg boede senest på Siam view hotel and residence, som også ligger I et skønt, roligt område og alligevel ret tæt på det hele. Det er et pænt og ordentligt hotel med rooftop pool og som tilmed er budgetvenligt (ikke luksuriøst)

Udbuddet er dog enormt, også de mere luksuriøse hoteller. Brug f.eks booking.com og lav en ordentlig research ud fra dine favorit-kriterier. Vær også opmærksom på om hotellet er 'girlfriendly' og om der skal betales et gebyr, hvis man tager en dame med på hotellet.

Kender ikke niveau men ac, eget bad, gerne pool , evt. køleskab har kigget lidt efter hoteller med priser på ca.350 pr. Nat hvor ligger det i niveau? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hotel for en første gangs besøgende som gerne vil noget af nattelive så må det være Areca Lodge.

Rigtig godt hotel til en anstændig pris.

Soi 6 klar anbefaling - LK Metro, og området omkring er ret godt.

Hvis du er mere til stille og roligt og lidt pool så er det TreeTown, MIT og Mythnight og Soi 7 & 8

Hvis det skal være top end så er det WS med gogo og ligenu er Shark, XS og Pinup dem der har de flotteste piger men prisen er derefter.

Sanctum of truth, nongnuch gardens og en tur til Koh Larn kan anbefales og hvis du er til vandland ligger der et ca. 30 min udenfor Pattaya.

Der er masser af gode restauranter i byen både Thai og vestlandske hvor du kan spise fra 100 baht til 10.000 baht.

Udover det så lav lidt research anbefaling vil være blive medlem på Pattaya Addicts forummet det er gratis og har rigtig mange gode informationer.

Du er velkommen til at skrive privat hvis du vil mødes jeg er selv i Pattaya fra den 25 okt og til den 23 november

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtjyde6 skrev, for 8 timer siden:

1. Travelodge Pattaya:

Fordele: Bløde senge, morgenmad på hotellet, god pris, guest friendly, tæt på alt aktion i gåafstand eller med en billig scooter-taxi, god lydisolering.

Ulemper: Små værelser, ud mod en semi-trafikeret vej.

2. March Hotel: 

Fordele: Bløde senge, god pris, guest friendly, god lydisolering og i ended af en blind vej, så stort set ingen trafik uden for hotellet, roligt område.

Ulemper: Der serveres ikke morgenmad. Man skal krydse en stor trafikeret vej, hvis man skal hen til stederne med aktion, selvom det er i gåafstand.

3. KTK Hotel and Residence

Fordele: Virkelig lækkert hotel, med alt hvad man vil have, store værelser, lækker morgenmad, indendørs og udendørs pool, guest friendly. Personalet vil gøre alt hvad de kan for at du får en god oplevelse.

Ulemper: Man skal være tidligt ude for at få det til en rimelig pris. Sengene er for hårde. Bortset fra Soi 6, er den ikke tæt nok på aktionen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtjyde6 skrev, for 20 timer siden:

Definér "bo ok"

Der findes et sted mellem 100 og 200 hoteller i kategorien 3½ - 5 stjerner. Find hellere ud af hvilket område af byen du vil bo i og hvad du vil betale for hotel. Det vil nemmere kunne spore dig ind på et muligt overnatningssted. Søg efter reviews på youtube, læs anmeldelser på booking siderne (hotels.com, Booking.com, Tripadvisor, agoda etc). Book værelse til 2 personer.

Men udemærket hoteller i Patts - alle er 3½ - 5 stjerne og blot de få jeg kan huske på stående fod...

Amber
Adelphi
Aya Boutique
Hard Rock
Amethyst
Intimate
Acqua
Hilton
Avani Pattaya
Grande Centre
Wave
Baraquda
Amari
Siam@Siam
LK The Empress
Mera Mare
The Stay
Page 10
Heeton Concept
Season Five
Hermann
Hotel Vista
A-One
Edge Central
Melia
Mercure Pattaya Ocean Resort
Arbour
Grand Palazzo
Nova Suites
Areca Lodge
Arden Hotel
Shambhala
Altera Hotel
Aster Hotel
Four Seasons Place
Centara Nova
KTK Hotel
Pattaya Seaview
Thai Garden
Holiday Inn
The Siamese
Courtyard by Marriott
Let's Hyde
Sleep With Me
Sea Me Spring
Sea Me Spring Too
Sea Me Spring Tree

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...