Hop til indhold
Søren - Aalborg

Domus Vista

Recommended Posts

Inspireret af en anden tråd om gamle dage kom jeg til at tænke på dengang et par (måske et par) tilbud blowjobs i en mørk entré i deres lejlighed i etageejendommen Domus Vista ved Roskildevej ved eller tæt på Frederiksberg. 

Jeg fandt aldrig ud af om det var noget fusk, men annoncen gik på, at det var et par (måske endda et ægtepar), med en kvinde og hvor manden så var trans, og begge to tændte på, at give blowjobs med slug i den mørke entre. 

Når man tog elevatoren op, så gik man hen ad en lang gang, og hen til en dør der stod på klem, så gik man ind lukkede døren, afleverede 200 (tror jeg det var) i hånden på vedkommende, så trak man bukserne ned og fik det bedste blowjob ever og så smuttede man bare igen. Det var virkelig godt. 

Tilbage til det med noget fusk: Jeg fandt aldrig ud af, om det faktisk var et par eller om det blot var en trans der boede der. Hele deres setup gik på, at man bestilte tid og så vidste man ikke om det var transen eller kvinden, som tømte ens pik. 

Jeg er ret sikker på, at alle de gange jeg var der var det en trans med paryk, men sutte og tømme en pik det kunne vedkommende i hvert fald. Kan huske jeg endda fik det gratis nogle gange :) 

Andre der kan huske de gode gamle dage i Domus Vista? Da jeg kom der var tilbage i 2005 og i årene der omkring. 

Det var et vildt frækt koncept, og jeg var meget tændt af det dengang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg husker det også tydeligt, tror det var en trans som suttede, men godt og frækt var det ihvertfald... Åhhh de gode gamle dage ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...