Papillon 5 Skrevet søndag klokken 08:10 https://annoncelight.dk/showad/393942 “Og her er det ikke et racerløb, jeg giver tid og kan lide det jeg gør.”, skriver hun i annoncen. Der fristede mig, så jeg, trods blandede anmeldelser, tog chancen og besøgte Meew. Klinikken er pæn og ren og pigen ser rigtig godt ud. Massagen er teknisk set ok, tydeligt at hun er uddannet. Men så er det positive også sagt. For klinikken er iskold, og pigen ligeså. I diametral modsætning til annonceteksten, virker hun utrolig fortravlet og indlevelsen er nul. Det er tydeligvis bare noget der skal overstås. Nej, jeg tror ikke på hun “kan lide det hun gør”.Jeg forsøgte at veksle et par ord, men uden succes. Tror max hun sagde 5 ord fra jeg kom til jeg gik igen. Der blev iøvrigt ikke lagt op eller spurgt til andet end grøn massage. Måske havde hun bare travlt, eller en dårlig dag. Men et enkelt lille smil på læben, eller en venlig bemærkning ville nu have gjort underværker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BuckSwope 8 Skrevet søndag klokken 08:55 Af nysgerrighed spurgte du selv til mere inden eller havde du bare bestilt massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 57 Skrevet mandag klokken 11:30 Jeg må så have været der på en god dag.eller rettere sagt - flere gode dage. hun har en virkelig flot krop. Massagen var god, men det var alt det andet også. hun er bestemt ikke en billig knallert. Hun er en virkelig sød og ordentlig pige. så jeg startede med at give hende en masse opmærksomhed, både på den ene og den anden måde. Derefter kørte det bare rigtigt fint, og vi var begge glade og tilfredsstillet. sluttede af med dejligt bad. Det har vi gjort flere gange. glad i låget hver gang jeg har været der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lang 24 Skrevet mandag klokken 15:19 Enig med N88. Et eller andet må være gået galt med det besøg, som TS beskriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papillon 5 Skrevet mandag klokken 20:24 BuckSwope skrev, den 17.8.2025 at 10:55: Af nysgerrighed spurgte du selv til mere inden eller havde du bare bestilt massage? Jeg havde bare aftalt tid kl. xx uden yderligere detaljer. Da jeg kom blev der som sagt ikke vekslet mange ord Jeg lagde mig på briksen, og så gik hun igang. Da det udviklede sig som det gjorde, fik jeg jo så heller ikke lyst til mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papillon 5 Skrevet mandag klokken 20:35 lang skrev, for 5 timer siden: Enig med N88. Et eller andet må være gået galt med det besøg, som TS beskriver. Ja det tænker jeg også. Jeg kom ellers nybadet, veltrimmet og i godt humør Hun virkede bare stresset og ikke rigtig tilstede. Og jeg siger på ingen måde, at hun ikke er en ordentlig pige, jeg ramte hende nok bare på et dårligt tidspunkt. Men fred med det, can’t win them all. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg