Aarhusfyr1974 15 Skrevet 17. August https://annoncelight.dk/showad/435543 nogen der har mødt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 197 Skrevet 23. August Må jeg spørge om du fik besøgt July? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfyr1974 15 Skrevet 26. August Mike56 skrev, den 23.8.2025 at 12:17: Må jeg spørge om du fik besøgt July? Nej fik ikke taget mig sammen før hun smuttede videre. Men overvejer at tage turen til Vejle i næste uge hvis hun stadig er der. Men underligt der ikke kommer en anmeldelse af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 197 Skrevet 27. August Aarhusfyr1974 skrev, for 19 timer siden: Nej fik ikke taget mig sammen før hun smuttede videre. Men overvejer at tage turen til Vejle i næste uge hvis hun stadig er der. Men underligt der ikke kommer en anmeldelse af hende. Jeps, hun ser jo eddermame lækker ud, men jeg ville nok vente på en anmeldelse, for man ved ikke om det er en mekanisk oplevelse. Nu må vi se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg