Hop til indhold

Recommended Posts

har lige haft en top dollar oplevelse med Regina :)

Hun er helt sikkert pengene værd Guys. Da hun ankom blev jeg posetivt overrasket, hun var langt dejligere end forventet.

Havde aftalt 30 min for 700 hvilket i min verden er en rigtig go pris, da hun ankom og jeg havde betalt oplyste hun mig at hun havde glemt sine kondomer derhjemme så 30 min ville blive 1100 uden kondom inklusiv alt uden kondom (hvilket jeg normalt aldrig ville gøre), men hun så, så uskyldig ud at jeg ikke nænnede at sende hende afsted igen.. men sagde til hende at jeg ikk havde mere end de 700, hun sagde selv at det var hendes fejl så hun tilbød mig at vi kunne gøre det uden til samme pris hvilket jeg ikke kunne modstå så jeg accepterede hendes tilbud hvilket jeg ikke håber komme.r til at koste mig en kønssygdom :/

Vi afklædte hinanden stille og roligt imens vi kyssede meget intenst hvilket hun gjorde til 9 med pil op, da vi begge var nøgne tog hun hurtigt mit stive lem i hendes mund og gav mig et rigtig dejligt blowjob hvor der ikk blev sparret på noget, hun tog den helt til roden flere gange. 7 ud a 10!!

Da hun efter 10 min spurgte på gebrokkent tysk om jeg ikk nok ville stikke mit stive lem op i hende tøvede jeg ikke 1 sekund og jagede den op i hendes forbavsende stramme mis hvilket hun virkede til at nyde, efter 4 forskellige stillinger kunne jeg ikk holde til mere og stønnede til hende at jeg snart ville komme bad hun mig fortsætte indtil jeg kom op i hende hvilket hun ellers til at starte med bad mig om at undgå.

Efter 25 min spermede jeg hende fuld a mine safter, imens hun kneb sin lækre ungpigefisse sammen om min pik!!

Imens hun var i gang med at påklæde sig ringede hendes chauffør og bad hende komme ud da der var gået 40 min siden hun ankom, men hun valgt da lige at ryge en halv smøg med mig inden jeg fulgte hende ud.

Nu må vi se om jeg bliver syg i pikkemanden, men det håber jeg satme ikke ;)

Hold den stiv Guys, og fuck hva folk siger. Regina gav mig en verdensklasse oplevelse til sølle 700 kr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Angath

Jeg må også krybe til korset. Jeg har også været sammen med hende uden kondom.

Men det er omkring 1 måned siden eller lign, lige da hendes annonce var ny.

Og ja, hun fik også en ordentlig undervognsbehandling med det hvide crem .. hahaha

Jeg har endnu ikke fået symptomer på nogen kønssygdom .. men hvad, jeg var vel også

én af de første lol

Del dette indlæg

Link til indlæg
men hvad, jeg var vel også én af de første lol

Se den attitude, den redder dig :mrgreen:

Tak for anmeldelser gutter, omend jeg nok springer et besøg hos denne godte over ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må også krybe til korset. Jeg har også været sammen med hende uden kondom.

Men det er omkring 1 måned siden eller lign, lige da hendes annonce var ny.

Og ja, hun fik også en ordentlig undervognsbehandling med det hvide crem .. hahaha

Jeg har endnu ikke fået symptomer på nogen kønssygdom .. men hvad, jeg var vel også

én af de første lol

Ja selvfølgelig....helt ny i branchen....helt sikkert....måske jomfru tilmed....;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...