Hop til indhold
Hela

16. August 2025 - Hundige Strand P-plads…

Recommended Posts

Det er ikke sikkert det ske!

Men hvis det sker er det omkring midnat, at Divaen vil sutte noget pik eller have sex i det fri. Jeg vil selv have sex med Divaen, men hvis vi finder nogen interessant, vil du blive budt på en god oplevelse - resten må gerne kigge på, men på behørig afstand.

Bliv ikke bitter hvis du går forgæves eller vi ikke kommer - men chancen er der!

Divaen er brunette med store bryster, 162cm, 60kg, good looking og styret af lyster når det tager hende.

Vær soigneret, ædru, sygdomsfri, respektfuld, no drama og brug kondom ved penetraring!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hela skrev, for 49 minutter siden:

Men hvis det sker er det omkring midnat, at Divaen vil sutte noget pik eller have sex i det fri. Jeg vil selv have sex med Divaen, men hvis vi finder nogen interessant, vil du blive budt på en god oplevelse - resten må gerne kigge på, men på behørig afstand.

Bliv ikke bitter hvis du går forgæves eller vi ikke kommer - men chancen er der!

Divaen er brunette med store bryster, 162cm, 60kg, good looking og styret af lyster når det tager hende.

Vær soigneret, ædru, sygdomsfri, respektfuld, no drama og brug kondom ved penetraring!

er det hundige havn 

Hela skrev, for 50 minutter siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hela skrev, for 18 timer siden:

Hej alle der var omkring i aftes - vi var der også!

Men vi droppede ideen og fandt på noget andet….og hvorfor så det?

Tag jer nu lidt sammen - jeg mener jeg fik brugt ordene respektfuld og No drama i mit første indlæg. Men når vi hører folk råbe (så som pansersvin m.m.) af hinanden og der er optræk til slagsmål i mørket så er konceptet ligesom kørt af sporet og vi droppede jer alle sammen.

Vi ved hvem der ødelagde det og hvad biler I var kørende i …sørgelig er I !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt ærligt!,  synes lige vi skal forstå !! Hvad skete der , For 2 år siden indbyder i til det samme ! MED ,  INGEN GARANTI .

Hvad jer læser er , at i ikke dukkede op !!!   Så  måske ikke alle mennesker har tålmodighed  , til alle gode gange tre !!!.

Hvis jeg har ret med ordsproget !! Så var det nok bedst for alle , at have læst jeres ide !!! og ventet til 2027 , hvis i da ville have budt jer til !!

Korrekt min ven eller !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

Jeg tror jeg så jeres bil. Kan det passe I kørte på udenlandske plader? I så fald havde I udsigt fra første parket til hvad der skete. 

Nå, men... Det var mig der blev overfaldet og kaldt pædosvin, bøssesvin og pansersvin samtidig med jeg blev filmet. Jeg forsøgte at flygte ind i min bil, holdte døren med venstre arm mens jeg ringede 112 med højre.

Alarmcentralen hørte meget af det og politiet optog anmeldelse.

Gerningsmændene var helt sikkert ikke klar over hvilket arrangement jeg var mødt op til.

Så nu har I det sande billede af hvad der skete. Det var ikke de mænd der mødte op for at deltage i jeres arrangement, det var nogle udefrakommende som håbede på, de kunne finde nogle "pædo- og bøssesvin" at slå på.

Det var min første gang derude om natten. Nu forstår jeg, hvorfor ingen gik ud af deres biler, men kun kørte rundt. De kendte måske risikoen.

Redigeret af Krestenmata

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krestenmata skrev, 1 time siden:

Hej 

Jeg tror jeg så jeres bil. Kan det passe I kørte på udenlandske plader? I så fald havde I udsigt fra første parket til hvad der skete. 

Nå, men... Det var mig der blev overfaldet og kaldt pædosvin, bøssesvin og pansersvin samtidig med jeg blev filmet. Jeg forsøgte at flygte ind i min bil, holdte døren med venstre arm mens jeg ringede 112 med højre.

Alarmcentralen hørte meget af det og politiet optog anmeldelse.

Gerningsmændene var helt sikkert ikke klar over hvilket arrangement jeg var mødt op til.

Så nu har I det sande billede af hvad der skete. Det var ikke de mænd der mødte op for at deltage i jeres arrangement, det var nogle udefrakommende som håbede på, de kunne finde nogle "pædo- og bøssesvin" at slå på.

Det var min første gang derude om natten. Nu forstår jeg, hvorfor ingen gik ud af deres biler, men kun kørte rundt. De kendte måske risikoen.

Dette her lyder sgu sindsygt!!!  Forklaring fra begge parter , kunne være at foretrække, !!! menes fra Hela og krestenmatu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ingenved skrev, for 3 timer siden:

@Krestenmata

det lyder jo helt hul i hovedet:-o

Er det helt uprovokeret at de overfalder dig? Eller har de måske forvekslet dig med en? Prøv lige forklar lidt mere.

Jeg tror som sagt, at jeg havde set Hela med sin partner i en bil. Jeg stod lidt derfra ved min egen bil og kiggede og ventede på om der ville ske noget hos Hela. Der kommer en bil kørende i relative høj fart mod mig og bremser op. De to personer i bilen spørger hvad jeg lavede der og om jeg var bøsse/bøssesvin/bøssrøv eller noget i den stil. Svarede jeg skulle mødes med en dame.  Herefter eskalerede det hurtig med råb og truende adfærd og jeg forsøgte at komme væk. 

Det var "bare" to mænd som jagtede "pædo- og bøssesvin". De har nok vist, at folk mødes derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jamen , så er stedet jo bare !!  DET FOKERTE STED , Hvis ellers alt andet er seriøst i konversationen. her på EG !

Fra udbyder !!! som skriver  til en god aften!!! , som er jo dig  HELA   , mit indput bare et godt råd  

Find andet sted ,eller mere konkret hvad du vil .

God aften i  Hundige ,  eller hvor du/i lever 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...