Hop til indhold
Tip toe

Den farlige forelskelse med glædespigen

Recommended Posts

Debat både for mændene og glædespigerne.

Normalt har jeg en komplet pro distance til glædespigen jeg er sammen med, og betragter sexakten som en indsprøjtning til livsglæden. Det bliver aldrig tættere mellem hende og mig.

Og så alligevel.. Man hører jo historien om andre mænd der bliver forelsket i den første pige de har sex med, og for nogle mænd bliver det mod betaling. Jeg er sikker på at glædespigerne herinde kender til det.

Det sker så aldrig for mig. Og dog. For nogle år siden var jeg sammen med en ung, smuk pige fra Østeuropa. Hun tog selv initiativet til GFE, og det var første gang jeg oplevede det. Så jeg kom tilbage en anden dag, hvor hun ikke var der. Så jeg kom tilbage igen en tredje dag, hvor hun var der, og vi havde fantastisk sex igen. Indrømmet; jeg blev nok lidt lun på hende og den uimodståelige charme, men hun var (heldigvis) kun på visit i DK.

Fornyligt skete det igen. Blev stamkunde hos en ung, dansk pige. I starten aftalt sex efter alle retningslinjer. Efter et par besøg, skete der så noget. Vi dyrkede næsten ikke sex, men brugte mestedelen af tiden på at kysse tæt og inderligt. Uret kørte fortsat, men jeg kom tilbage og fik mere af samme oplevelse. Hun stoppede så også (måske heldigvis) men havde en mistanke om at hendes professionelle distance måske også var blevet ustabil.

Er det sket for jer, mænd, og for jer piger at en gæst lige pludselig følger jer (lidt for meget) i tankerne efter fyraften?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er ikke sket helt så dybt som du blev ramt af.

Jeg lavede en tråd

som omhandler lidt det samme, dog ikke decideret forelskelse, derimod følelsen man har for den pige man har været intim med.

Der kom rigtig mange gode, søde og forstandige indlæg i den streng.

At jeg ikke er blevet forelsket skyldes udelukkende at jeg er et rationelt menneske, som evner at lukke af. Sommetider ville jeg ønske jeg var mere følelses styret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Tror bare nogle af os mænd, er ved at blive tøsede :-P . For ikke mange år siden, lærte jeg min datter, at fyre elskede med tissemanden, og ikke hjertet, og hun skulle passe på. Nu er det så fyrene, man nok bør advare, for generationen af GFE piger, kan pludselig ramme os, med sødme, følelser og dermed give os en bedre oplevelse, end kun det sexuelle. Det vil sige, pigerne er mere frigjorte, og nogle af os mænd, elsker både med pikken, hjertet og hjernen, og når vi så får alle 3 på en gang, så er vi solgt.

Har jeg været forelsket i Dani, det tror jeg ikke, men småforelsket i den pige hun er, når jeg besøger hende, ja helt sikkert. Elsker jeg hende, nej, men nærer helt sikkert følelser for hende, hun er ikke længere pigen i Ekstrabladet, men den søde pige, som jeg hyggede mig med. Ved det er et farligt område, men så lang tid, at jeg glæder mig på hendes, og hendes kunders vegne, når de har haft en god oplevelse, så er jeg ikke så urolig for mig selv, og Dani er ikke en svag pige, men virker så stærk, så hun skal nok klare sig:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Det er ikke sket helt så dybt som du blev ramt af.

Jeg lavede en tråd

som omhandler lidt det samme, dog ikke decideret forelskelse, derimod følelsen man har for den pige man har været intim med.

Der kom rigtig mange gode, søde og forstandige indlæg i den streng.

At jeg ikke er blevet forelsket skyldes udelukkende at jeg er et rationelt menneske, som evner at lukke af. Sommetider ville jeg ønske jeg var mere følelses styret.

Jeg troede faktisk du var meget følelsesstyret bedømt ud fra dine indlæg. :) (Intet negativt)

Men jeg vil ikke gentage mig selv alt for meget fra den debat Aarhuselskeren linker til, som helt rigtigt indeholde gode indlæg.

Jeg har 2-3 piger jeg regelmæssigt besøger, jeg kan ikke forelske mig i dem, sålænge der er penge mellem os. Man bør altid huske at grunden til at man er sammen med pigen er at man har betalt for det. Men derfor kan man da sagtens have det hyggeligt, sjovt og behageligt sammen med pigen.

Der kan sagtens være et godt sælger-kunde-forhold, hvor der er lidt gensidig sympati for hinanden, men ikke forelskelse eller lign. så længe der er penge involveret i min verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke sagt at jeg har komplet mistet kontrollen over mig selv, som man tidligere kunne gøre i de unge dage :) men jeg kunne tydeligt mærke forskellen i maven, efter en af de mere følelseladede oplevelser hos glædespigen. Pludselig er hun ikke bare krop, bryster, sex og god røv. Pludselig husker jeg smilet og øjnene endnu mere, også selvom hun lige har fået en håndfuld papir. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, -eller dybt fascineret og betaget... - Henført. -Og vil ha, må ha, skal ha... Jeg skal i hvert fald mobilisere al min viljestyrke efter lykkestunden på at trække mig selv i land igen, for jeg kunne meget meget nemt blive derude på det dybe vand. På den ene side har jeg gevaldigt lyst til, bare at give los, og lade mig føre med strømmen, men kan man det? Må man det? Kontrollens og omstændighedernes magt er en kæmpe politibetjent...

Mvh.

hrlillemand

Redigeret af hrlillemand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så længe præmisserne er klare, er der vel ingen problemer?

Jeg er blevet beskyldt for både det ene og det andet, især på et konkurrende board. Det er uroligt, hvordan folk har kloget sig på mine vegne.

Men sandhenden kendes kun af pigen og gæsten.

Jeg har ikke selv prøvet den opridsede situation, og det ville da også være en ulykke, om det skete. Som Århuselskeren er inde på, findes der visse rationaler, man ikke kommer uden om.

Selv omfatter jeg min faste sexformidler med venskabelige og varme tanker. Gud ske lov da. Ellers ville disse besøg ikke give megen mening – hvorfor besøge en pige, man ikke finder sympatisk?

De, der bare går i byen og affyrer missilet, går glip af noget, hvis de kun betragter pigen som en bolledukke. Så kan man nemlig lige så godt købe en ægte bolledukke eller lade højrehånden komme til orde.

En pige, man udover sexen kan tale med, grine med, spøge med og have det sjovt med, er skam guld værd. Her kommer bolledukken til kort.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan ikke undgås, at man bliver lidt forelsket i disse GFE piger - mit råd er: Stå af i Roskilde... :mrgreen:  (Bin there done that) :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi ved jo alle ganske udmærket at vi ikke kan tage hende med hjem uanset hvor nuttet hun er .... "if you love her, set her free, if she comes back she's yours, if she doesn't she never was ... " - jeg ved godt det blev skrevet om et kæledyr, men sammenligningen er vel nærliggende. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg er forelsket i alle piger jeg knalder :D

Lige mine ord - nogen piger dog mere end andre og så er der kun et probat middel mod forelskelse og sug i maven: gå ud og forelsk dig i en ny pige  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker bare kvinder. Jeg elsker deres sind, deres kroppe, deres elegance. Ja kort sagt jeg elsker kvinder. De er facinerende på så ufattelig mange måder :)
Har aldrig forelsket mig i en glædespige. Men er nogen gange mere facineret af den enkelte end andre gange :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg tror de fleste der besøger mig ganske udemærket ved at jeg kun er til låns.

Men jeg oplever dog alligevel ret ofte at jeg får invitationer ud over den tid der er betalt for.. de bliver alle... uden undtagelse afvist. Hvor end jeg kan lide fyren eller ej...

det handler altså ikke om at jeg ikke bryder mig om mine gæster. At det kun er et job osv. Men simpelthen om at jeg syntes det er en rigtig skidt start for et evt forhold at de har været kunder først.

Min erfaring er at det giver en ulige magtfordelingen da pigerne har så meget at beskytte. Og jeg kender ikke en eneste pige endnu der har haft et privat forhold til en kunde hvor deres virke ikke på et eller andet tidspunkt er brugt imod dem.

Jeg bliver enormt glad og rørt når en gæst spørger mig... og heldigvis respekter de mit nej.

Og jeg har gæster jeg vitterligt kommer til at holde af. Som jeg ser frem til at se igen. Og som glæder mig med deres besøg. Jeg har også gæster jeg har måtte "fyre" fordi de kom for tæt på. Men ofte så nyder jeg blot gensynsglæden... tror speciel GFE pigerne godt kan lide at give af sig selv og at mærke responsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Tip toe interessant debat.

Og Sisse et godt indspark du kommer med, Ja det gælder nu alle i denne tråd :smile: Min erfaring med forelskelse er ikke den store. Men vil da godt komme med mit besyv.

Jeg tænker at omdrejningspunktet for det dilemma måske er, hvad ordet forelskelse betyder.

Det er et ord jeg selv har haft svært ved at forstå, fordi det bliver brugt meget forskelligt. Nogle kalder det forelskelse, hvis man ønsker at være kærester, bliver jaloux hvis han/hun går i seng med andre eller bare flirter med andre, og i øvrigt først og fremmest er interesseret i noget nært og længerevarende med den anden. Andre kalder det forelskelse, når man får sommerfugle i maven og tænker meget på personen – men i øvrigt uden at det behøver medføre kæresteforhold, jalousi og forpligtelser. på den sidstnævnte måde: Man får sommerfugle i maven og glæder dig til at se hende igen, og så efter et stykke tid aftager det.

Du skriver faktisk slet ikke noget om at du ønsker at blive kærester – og ville det ikke også være fjollet at blive det, hvis din forelskelse – og dermed din ‘fiksering’ på hende – hurtigt aftager, og du så glad kan gå videre til den næste pige og få sommerfugle i maven over hende?

Hvis jeg virkelig var interesseret i at blive kærester med en glædespige, ville det kunne være problematisk – for det første er der kun en marginal chance for at hun ønsker det samme, og for det andet er der mange dilemmaer i at date en glædespige, først og fremmest hvorvidt man kan håndtere at hun har sex med en masse andre mænd også. Det ville være mit ihvertfald og der er sikkert rigtig mange flere. men de små grå står lidt stille nu hehehehe

Men igen, kærlighedens uransaglige veje. Kan man jo ikke forudse, Har da hørt om folk der har fået det til, at virke. Pigen er måske stoppet i branchen. For, at være sammen med sin kærlighed. Om jeg kunne blive forelsket. Ja det kan jeg da ikke udelukke. Man kan jo også møde en pige i byen som eksembelvis er stoppet i branchen. Så er, jeg ligeglad med hendes fortid for der kendte vi ikke hinanden jo :smile:

Ha en dejlig søndag og god påske til jer allesammen

Kanonkongen

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

I de mange år jeg har købt sex og brugt alt for mange penge på det, så har der ganske få gange været noget mere kemi, og pigen har taget med hjem eller vi er gået i byen. Det har altid været noget kortvarigt noget, og jeg tror som man også kan læse ud af Sisses kommentar, at det er kvinder inderligt imod at møde manden i deres liv på den her måde, mens manden hvis han tænker med det lille hoved kan føle sig som stor jæger og helt glemme at grunden til at pigen lægger ud med at være så "imødekommende" fra første møde, er at hun sælger en ydelse :D. Det er noget lort at blive forelsket i en massagepige, men jeg vil altså sige, at det først og fremmest er pigernes indstilling til det, som der er problemet. Der er simpelthen nogle spilleregler i parringsdansen, som er utroligt vigtige for dem og overtrædes for groft hvis et møde med en massagepige fører til noget privat. Derudover tror jeg, at den forelskede kunde først og fremmest opleves som en pain in the ass hos pigen, og det kan måske være meget sjovt med en fast kunde, men i længden bliver hundeøjnene for belastende :mrgreen:

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet!, men situationen var lidt en anden.

Jeg havde kontakt med en glædespige. Der var nogle ting omkring min seksualitet, jeg ville udforske yderligere, men var ikke parat til at involvere konen.

Pigen var åben overfor det, men syntes ikke, at klinikken, var det rette sted, så jeg mødte hende i hendes hjem til en "affære". Det blev til forelskelse, der var noget værre møg, da det jo ikke var meningen at skabe problemer i mit familieliv. Der var andet, der gjorde, at et forhold ikke lod sig gøre, men det var da dejligt.

Jeg har stadig lidt kontakt med hende på rent venskabeligt plan. Hun er stoppet som glædespige for mange år siden og er nu glad for sit liv, som det er.

Men som jeg skrev i den tidligere tråd om emnet, så er jeg da en lille smule forelsket i pigerne, når det har været en dejlig oplevelse med nærhed, snak osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er MEGET svært ikke at falde lidt for de piger jeg har lært at kende.

Jeg er virkelig bange for at det skulle udvikle sig til en rigtig forelskelse......der er mindre en 1% chance for det nogensinde bliver gengældt.

Det er bestemt en af grundene til jeg oftest besøger Østeuropæiske piger. Det er langt lettere at holde følelser på afstand med dem.

Der er mange danske piger jeg er utroligt fristet til at lære at kende, ikke mindst efter gode anmeldelser herinde, og lidt privat skriveri..... men jeg tror bestemt jeg skal have en del mere erfaring før jeg prøver en kysseglad GFE.

Jeg er slet ikke den mest erfarne bruger af pigernes ydelser.

Jeg har jo også set den anden side af medaljen, ved mit lille P.D. projekt.

Mine veninder har fået op til flere ægteskabstilbud af deres klienter. Mændene stiller med blomster, champagne og en enkelt gang endda en ring. De stakkels piger, .....de ved slet ikke hvad de skal gøre, de bliver ulykkelige over at skulle sige nejtak. De ved de gør en mand superked af det. De  ved også at de nu sikkert mister en fast kunde de ellers var glade for. For de bliver altså glade for os, hvis vi er faste.....bare ikke forelsket i os.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ligger i spørgsmålet .. og i mange af svarene .. at denne forelskelse er noget vi for alt i verden bør være på vagt overfor og forsøge at undgå. Men hvem siger, at en forelskelse nødvendigvis skal føre til noget andet og mere, og at den i modsat fald er ulykkelig og smertefuld?  For mig er en forelskelse en smuk og dejlig oplevelse i sig selv, og er ikke betinget af, at jeg må have eller eje den anden- Ja den behøver ikke engang være gensidig.  

Jeg er nok i manges øjne en følsom og naiv idiot, når jeg siger, at jeg i det store og hele møder elskerinden og glædespigen på samme måde. Jeg ved naturligvis godt, at det fact, at der er penge involveret ændrer forudsætningerne for mødet - så naiv er jeg heller ikke :)  - men for mig er glædespigen ikke så meget et spørgsmål om køb af sex, men ligeså meget et køb af friheden til at nyde en intim stund i hinandens selskab uden alt bøvlet og forventningerne. Jeg har endnu ikke mødt en glædespige som muggede over, at jeg glemte at ringe dagen efter :smile:

Ovenstående afspejler sig også i mit valg af, hvem jeg besøger. Jeg har kun i meget få tilfælde set købesex som en mulighed for at nedlægge hende, der ellers er uopnåelig. I enkelte tilfælde har det handlet om køb af en bestemt fetish. Men de bedste oplevelser med købesex - og dem jeg forsøger at genskabe - har været med kvinder, som under andre forudsætninger måske kunne have været en elskerinde. Og igen: Forskellen er ikke så stor for mig.

Det var en lang omvej og forklaring af, hvorfor jeg slet ikke har lyst til at passe på ikke at blive forelsket. Når jeg deler så intim en situation med en kvinde, så har jeg smidt paraderne i bunken sammen med tøjet og er helt nøgen - bogstaveligt og i overført betydning. Og sådan må det være, for ellers er mødet slet ikke attraktivt for mig. Så tager jeg gerne en forelskelse med som ekstra gevinst :)  En gevinst jeg kan tage med hjem i maven og nyde.

Jeg har oplevet forelskelsen og nydt den. En yngre Litauisk pige, som jeg mødte på en klinik i Århus, og hvor kemien bare var speciel fra starten. Vi mødtes vel i alt 8-10 gange, og blev en smule mere intime og kæresteagtige for hver gang. Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at vi begge havde omtrent samme følelser for hinanden, og at vi begge nød det i fulde drag. Jeg ved, at hvis jeg havde spurgt, om hun havde lyst til at ses privat, ville svaret sandsynligvis have været nej. Jeg ved også, at hvis vi havde mødtes under andre omstændigheder, kunne vi meget vel have indledt en anden type forhold. Og det er så uendeligt ligegyldigt. Vi mødtes og nød hinanden og den kildrende mavefornemmelse under de givne præmisser, og ingen af os havde behov for at ændre det.

Det sidste møde vi havde var også hendes sidste vagt overhovedet, fik jeg at vide, da jeg mødte op. Hun informerede telefondamen om, at det ikke var nødvendigt at banke på døren, for hun havde besluttet sig for at overskride tiden. Og det gjorde vi så i en grundig afsked.

Nu flere år efter kan jeg stadig smile ved tanken og blive lidt varm indeni. Ingen tristhed over, at det endte .. for det lå i præmisserne. Ingen jalousi ved at vide, at der sikkert var andre kunder, som havde en ligeså god kemi med hende .. men bare glæden over at have fået lov at møde så sødt og skønt et menneske.

Så søde kvinder. Skulle det ganske ulykkelige ske, at Snakie gik hen og blev lun på jer .. og så vidt jeg kan se, er det masser af potentiale her :wink: .. så fortvivl ikke. Jeg lover at gemme forelskelsen i mit smil og min mave, og ikke udvikle stalker-tendenser :smile:

Redigeret af snakie

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har også tænkt mig at melde mig ind i polyamorøs-foreningen :D

åhhh mange og mange ? du har nok lidt ret jeg tæller ikke længere... :D

jeg tror også jeg vil være et fortrinligt medlem :)  jeg elsker mænd... i max 2-3 timer af gangen... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Angath

Jeg skal indrømme at jeg her fornyelig er kommet sammen med en glædespige privat.

Det hele startede med 1 besøg som jeg betalte for, anden gang gik ud over det sædvanlige. Jeg betalte også anden gang, men

det hele fik en uventet drejning under samleje. Mens vi knalder (med gummi) spørger hun om jeg ikke vil komme ud over hende.

Hvilket jeg siger jeg godt vil, dog spørger hvorfor?

Så siger hun, at jeg har en lækker pik, så jeg kommer sådan halvt ud over hende uden gummi, men krafteddeme om hun ikke putter

min penis ind i hende UDEN gummi. Så jeg afslutter halvt uden for og oppe i hende. Her burde jeg jo havde stoppet, men for helvede

hvordan gør man lige det når man er så tændt!? Og midt i en udløsning!?

Derefter har jeg set hende 1 gang hos hende, hvor jeg var der meste af natten hos hende og så har hun været privat hos mig 2 gange

hele natten. Og ingen betaling de 3 gange.

Jeg begyndte at elske hende, spørgsmålet er, om det er min penis der elsker hende .. U know. Hvilket jeg tit har spurgt mig selv om, men

et eller andet sted holder jeg også af hende følelsesmæssigt af hende. Har været i biografen med hende og gået lange ture.

I dag skriver jeg lidt med hende, da hun er bortrejst .. hvad det skal ende med ved jeg ikke. Hun er meget lukket på en eller anden måde,

svær at få ord ud af og giver ikke udtryk for følelser. Hvilket for mig er ret vigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne jeg blive forelsket i en dejlig tøs herinde fra?? Helt sikkert, for jeg har sådan et dumt hjerte, der bobler af glæde, når jeg oplever noget dejligt.

Jeg kan blive forelsket i en sød bartender, der smiler lidt sødt til mig og kan have hende i tankerne længe efter, så jeg kan heeeelt sikkert også blive forelsket i en glædespige, men og der er et ret stort men, jeg er også realist og ved jo godt at det blot er en skøn drøm og at det ikke kan blive til mere end en skøn drøm.

For mig er der meget stor forskel på at blive forelsket og at elske.

Jeg velkommer forelskelsen og tager den med glæde og uden forbehold.

Jeg tager den med glæde og nyder de ting, som den gør ved mig og det er også selvom at det aldrig kan blive til andet end en flygtig drøm.

Frygter jeg så gfe oplevelsen? Nej det gør jeg ikke, for det er ikke det at kysse osv., der gør at jeg bliver forelsket. Det er ligeså meget udstråling, latter, smil, øjne og IQ osv osv der gør det, så i bund og grund, så er jeg sgu nok rimeligt udsat uanset hvad jeg gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg tror de fleste der besøger mig ganske udemærket ved at jeg kun er til låns.

Men jeg oplever dog alligevel ret ofte at jeg får invitationer ud over den tid der er betalt for.. de bliver alle... uden undtagelse afvist. Hvor end jeg kan lide fyren eller ej...

det handler altså ikke om at jeg ikke bryder mig om mine gæster. At det kun er et job osv. Men simpelthen om at jeg syntes det er en rigtig skidt start for et evt forhold at de har været kunder først.

Min erfaring er at det giver en ulige magtfordelingen da pigerne har så meget at beskytte. Og jeg kender ikke en eneste pige endnu der har haft et privat forhold til en kunde hvor deres virke ikke på et eller andet tidspunkt er brugt imod dem.

Jeg bliver enormt glad og rørt når en gæst spørger mig... og heldigvis respekter de mit nej.

Og jeg har gæster jeg vitterligt kommer til at holde af. Som jeg ser frem til at se igen. Og som glæder mig med deres besøg. Jeg har også gæster jeg har måtte "fyre" fordi de kom for tæt på. Men ofte så nyder jeg blot gensynsglæden... tror speciel GFE pigerne godt kan lide at give af sig selv og at mærke responsen.

Jeg er helt enig i essensen, nemlig at et forhold imellem en glædespige og en kunde, vil være en for stor mundfuld for de fleste. Derved ikke sagt at det er umuligt, men der fordre virkelig "nosser" hos begge, da man vil møde rigtig mange udfordringer, herunder i særdeles fra omverdenen

Det betyder jo ikke at parterne ikke kan få følelser for hinanden. Principielt er sandsynligheden vel nogenlunde den samme som ved alle andre situationer hvor man omgås mennesker.

Hørte engang noget klogt: Det spørgsmål du skal besvare er ikke "Elsker du ham/hende, men kan du leve uden ham/hende".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...