Hop til indhold

Recommended Posts

Ikke lige min kop te, ret mekanisk og ikke så nærværende under akten, kunne på en eller anden måde mærke man var ved at komme igennem kondomet også trak hun sig ud lige midt i orgasmen det var nok det dårligste samleje jeg har haft i flere år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jakobse skrev, for 5 timer siden:

Ikke lige min kop te, ret mekanisk og ikke så nærværende under akten, kunne på en eller anden måde mærke man var ved at komme igennem kondomet også trak hun sig ud lige midt i orgasmen det var nok det dårligste samleje jeg har haft i flere år.

Det lyder godt nok træls, jeg havde lidt på fornemmelse at det ville være en mekanisk oplevelse. Var det i det mindste en lækker pige eller helt ved siden af? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Der vil jeg så sige det fuldstændigt modsatte. Hun er det mest fantastiske som jeg har prøvet. 

Billederne passer fuldstændig. Hun er vildt lækker og har de skønneste former. Meget sexet. Og så gør det hele ikke noget at hun er intelligent, interesseret og værd at snakke med. 

Det var på ingen måde mekanisk det jeg var udsat for tværtimod så var det, det mest indlevende, nærværende sexede. 

Så jeg tror ikke vi har været inde ved den samme person. Jeg besøgte hende den 19/8 så altså tirsdag I denne uge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Omtrent samme tid jeg var der i nr.60 der var ikke andre piger på addressen så det kan kun have været hende.

når det er sagt så har alle vel lov at have en dårlig dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...